Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : deze TOPIC is alleen voor mensen die LIEF zijn.....

Pagina's : [1] 2 3

Zakaria_Magrabi
23-06-2003, 11:11

wie zijn er allemaal sweet..... :rolleyes:

Zakaria_Magrabi
23-06-2003, 11:23
Origineel gepost door Angel_eyz I'm the sweetest person in the whole world!!!!! ook sweeter als faatje1983 dat geloof ik niet..... :rolleyes: :Iluvu:

Miss_Honey
23-06-2003, 11:26
Het spreekt voor zich denk ik...;) Nee hoor...ben heel lief! Maja ben ook heel eerlijk...en mensen vinden dan dat ik soms hard ben (kijk maar naar mijn verhaal in de topic: date via internet)...maar soms is de waarheid gewoon hard...ik ga er geen leuke verhaaltjes omheen draaien en liegen...dan maar hard en eerlijk zijn! Dan weet je tenminste waar je aantoe bent als je met me omgaat... Thalla lieve mensen...X (allemaal op jullie voorhoofd...teken van respect of niet zakaria ;)) van Layla

Zakaria_Magrabi
23-06-2003, 11:26
Origineel gepost door Miss_Magrebia :bril: Nr. 1 is geariveerd! eindelijk het duurde even maar je bent er toch gelukkig maar.....:jeweetog::blauwkus:

Zakaria_Magrabi
23-06-2003, 11:29

Origineel gepost door Miss_Honey Het spreekt voor zich denk ik...;) Nee hoor...ben heel lief! Maja ben ook heel eerlijk...en mensen vinden dan dat ik soms hard ben (kijk maar naar mijn verhaal in de topic: date via internet)...maar soms is de waarheid gewoon hard...ik ga er geen leuke verhaaltjes omheen draaien en liegen...dan maar hard en eerlijk zijn! Dan weet je tenminste waar je aantoe bent als je met me omgaat... Thalla lieve mensen...X (allemaal op jullie voorhoofd...teken van respect of niet zakaria ;)) van Layla uiteraard layla......;) mohim lieve layla kijk ik vind het juist goed van je dat je hard bent.... want sommige mensen leven in hun fantasie en dan gaan ze er soms ook nog in geloven.... ik wardeer echt heel erg als iemand recht voor zijn raap is in dit geval jou dus.... dus met andere woorden ik waardeer je echt....;) en jij krijgt twee kusjes op je voorhoofd van mij omdat je lief bent en ook nog eens recht voor je raap heb ik dubbel veel respect voor je....:blauwkus::blauwkus:

Lady_moi
23-06-2003, 11:31
:engel: :engel:

True_angel
23-06-2003, 11:31
ewa ikke natuurlijk :D

Zakaria_Magrabi
23-06-2003, 11:32
Origineel gepost door True_angel ewa ikke natuurlijk :D :engel: ;) oki dan....

emsoem
23-06-2003, 11:34
aaaaaahh jullie lief ???????......doe niet gek :maf2: alleen ik ben lief op marokko.nl :maf: =emsoem=

Zakaria_Magrabi
23-06-2003, 11:35
Origineel gepost door emsoem aaaaaahh jullie lief ???????......doe niet gek :maf2: alleen ik ben lief op marokko.nl :maf: =emsoem= yek jij alleen he remi......:hihi::lol: iki dacht het niet....... :rolleyes: :rolleyes:

Lady_moi
23-06-2003, 11:37
ik ben niet lief :ego: ge weet toch ik wil altijd apart zijn als iedereen lief is ik nie :ego: I'm special :bril:

sweet_karima
23-06-2003, 11:38
Ik ben lief tegen iedereen die ook lief is tegen mij... Bousa Kbira KaRiMaKe

Zakaria_Magrabi
23-06-2003, 11:38
Origineel gepost door Angel_eyz Ik ken faatje1983 niet...........maar dan moet ze wel enorm aardig zijn om aan mij te tippen (grapje). Tuurlijk bestaan er meer leuke meiden als ikzelf!!! :zwaai: lief dat je je eerste plek als lief zijnde wilt delen.... ;) tnx.... want faatje1983 is mij sweetest person that i know..... :Iluvu: :Iluvu: :verliefd: :Iluvu: :Iluvu:

Zakaria_Magrabi
23-06-2003, 11:39
Origineel gepost door lady_moi ik ben niet lief :ego: ge weet toch ik wil altijd apart zijn als iedereen lief is ik nie :ego: I'm special :bril: dan kan je ook stiekem lief zijn ;) :rolleyes:

Zakaria_Magrabi
23-06-2003, 11:42

Origineel gepost door sweet_karima Ik ben lief tegen iedereen die ook lief is tegen mij... Bousa Kbira KaRiMaKe maar ik wist al dat jij lief was standaard...... jij krijgt ook een boussa kbira op je voorhoofd dat is een teken van respect..... I LOVE SOMEONE..... :Iluvu: :verliefd: :Iluvu:

Pagina's : [1] 2 3