Bekijk originele versie : 'Romance in F'
Miss_Naks
26-08-2006, 20:25
AMSTERDAM - Burgemeester Job Cohen heeft zaterdagmiddag zijn debuut gemaakt als dirigent op de Uitmarkt in Amsterdam. Hij leidde het Willem Breuker Kollektief door de 'Romance in F' van Beethoven.
Het dirigeren ging Cohen goed af. De debutant kreeg na afloop in het Muziektheater een daverend applaus, ook al keken de musici meer naar hun noten dan naar de dirigent. „Het was verschrikkelijk moeilijk, maar het is net als in mijn werk: als je met goede mensen omgaat, hoef je zelf niet zoveel te doen”, aldus Cohen.
Het concert vond plaats als blikvanger voor de non-profitorganisatie Music in Me. Deze Nederlandse stichting probeert door de kracht van muziek het onderlinge begrip in het Midden-Oosten te bevorderen.
Music in Me organiseert projecten voor mensen die door oorlog en armoede van muziek verstoken blijven, in landen variërend van Irak tot Israël.
Het was zaterdag de tweede dag van de Uitmarkt. Tijdens het culturele evenement in de Amsterdamse binnenstad zijn honderden, merendeels gratis, voorstellingen te zien. Het is de grootste Uitmarkt ooit met optredens op zeven buitenpodia en twintig binnenpodia.
http://www2.telegraaf.nl/binnenland/48946431/Cohen_dirigeert_op_Uitmarkt.html
Miss_Naks
26-08-2006, 20:28
Mr. Cohen...bestaat er ook een 'Romance in N' ?
De N van NakNok.......
Hazouz_55
26-08-2006, 20:29
Mr. Cohen...bestaat er ook een 'Romance in N' ?
De N van NakNok.......
Of de W van W***ing,
working, wiering, wasting, wat?
MooiRood
26-08-2006, 21:06
Ach, het is vast leuker dan een lintje doorknippen.
Gelukkig hadden we ook mazzel met het weer.
lorD_Drol
26-08-2006, 21:19
Ach, het is vast leuker dan een lintje doorknippen.
Gelukkig hadden we ook mazzel met het weer.
what's up met die bril. is dat je johnny-bravomodus ofzo?
TatTwamAsi
26-08-2006, 22:14
AMSTERDAM - Burgemeester Job Cohen heeft zaterdagmiddag zijn debuut gemaakt als dirigent op de Uitmarkt in Amsterdam. Hij leidde het Willem Breuker Kollektief door de 'Romance in F' van Beethoven.
Het dirigeren ging Cohen goed af. De debutant kreeg na afloop in het Muziektheater een daverend applaus, ook al keken de musici meer naar hun noten dan naar de dirigent. „Het was verschrikkelijk moeilijk, maar het is net als in mijn werk: als je met goede mensen omgaat, hoef je zelf niet zoveel te doen”, aldus Cohen.
Het concert vond plaats als blikvanger voor de non-profitorganisatie Music in Me. Deze Nederlandse stichting probeert door de kracht van muziek het onderlinge begrip in het Midden-Oosten te bevorderen.
Music in Me organiseert projecten voor mensen die door oorlog en armoede van muziek verstoken blijven, in landen variërend van Irak tot Israël.
Het was zaterdag de tweede dag van de Uitmarkt. Tijdens het culturele evenement in de Amsterdamse binnenstad zijn honderden, merendeels gratis, voorstellingen te zien. Het is de grootste Uitmarkt ooit met optredens op zeven buitenpodia en twintig binnenpodia.
http://www2.telegraaf.nl/binnenland/48946431/Cohen_dirigeert_op_Uitmarkt.html
Dat maakt het voor mij extra moeilijk om deze man neer te sabelen voor zijn politieke negatieve invloed.
Als mens is het een goed mens. Hij meent het goed en toont menselijke gevoelens, meer dan ik zou doen.
Maar ik ben het absoluut niet eens met zijn standpunten.
Ik vind deze man een absolute ramp voor de Nederlandse politiek.
Het kan altijd zijn dat IK ongelijk heb. Maar vooralsnog ga ik daar niet van uit. ;)
Hazouz_55
26-08-2006, 22:32
what's up met die bril. is dat je johnny-bravomodus ofzo?
Cobra modus.
LesDennis
26-08-2006, 22:41
'Romance in T' past beter bij Cohen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.