LZN
23-06-2003, 10:50
Hi mensen, Het volgende zal je maar overkomen, je leert via of yasmina of gewoon in real life een hele leuke jongen kennen. Hij praat ontzettend leuk aan de telefoon. In zijn mailtjes en tijdens de telefoongesprekken vertelt hij dat hij serieus wilt trouwen. En dat hij genoeg heeft van het alleen zijn. Hij is al 3 jaar vrijgezel, was verloofd met een Marokkaanse meid, maar die heeft hem gedumpt na de verloving,wat hij dan beweert. Het maakt hem niet uit wat voor een nationaliteit het meisje heeft, als ze maar een goed karakter heeft en zij ziet het huwelijk als maatjesgedrag. Hij smeekte je elke avond, wanneer hij je belt of hij 's avonds laat mag komen, want hij houdt het niet meer om niet te weten met wie hij het te doen heeft. Hij vertelt ook nog eens het lijkt wel alsof we elkaar jaren kennen. Maar hij kan je alleen maar zien in de nachtelijke uren, dus later dan 22.00 uur,want hij werkt als Supervisor/projectleider bij een grote multinational, hij moet het proces in de gaten houden samen met zijn collega's. Hij vertelt ook heel trots dat hij veel mensen in dienst heeft genomen. En dat hij uit tetouan komt, 32 jaar is, vanaf zijn 7 of 8ste levensjaar naar NEderland is gekomen. Dat hij in Hoofddorp woont, samen met zijn moeder, want zijn vader is aan longkanker overleden. Hij vertelt dat hij vanaf die tijd dat hij met zijn verloofde uit is geen relatie meer heeft gehad. En dat het hem goed deed, dat hij voor zijn werk effe 6 maanden aan een project in America mocht werken. Binnenkort in de zomervakantie had hij een zware klus van 6 weken in Duitsland. Dus daarom baalt hij ook ervan dat hij je net heeft leren kennen. Je vermoedt dat het om een klassieke geval van het Casanova syndroom gaat, maar denkt goh ik ga niet iedereen over 1 kam scheren. Je leert hem kennen, een gentleman ten top, ziet er goed verzorgd eruit, welbespraakt, is zogenaamd helemaal ondersteboven van je verschijning, hahaha, zeg dan ook waar was je mijn hele leven. En dit wel tig keren, vervolgens verzoekt hij je om hem in zijn arm te knijpen. Zowel aan de telefoon als in het echt heeft hij al plannen om met jou de rest van de leven door te brengen. Hij wilt volgend jaar met jou mee naar jouw vakantiebestemming. Hij wilt absoluut niet een vrouwtje die gehoorzaam is, nee hij wilt voor zijn vrouw zorgen en haar in de watten leggen, anders is het voorbij. Hij wilt haar ook verwennen, van top tot teen massseren. Maar vraagt wel terloops of je niet een hoofddoekje zou willen dragen. Vervolgens is hij weer heel charmant, attent, gewoon de ideale man en ideale schoonzoon. Gebruikt de juiste woorden, weet de juiste emoties omhoog te halen. En wanneer jij denkt wauw dit kan niet waar zijn, verdwijnt als dief in de nacht om jou met een rotgevoel achter te laten om vervolgens met een smoes zich er vanaf te maken, namelijk ik ben bang dat je mijn hartje breekt en ik weet niet ofik wel toe ben aan een serieuze relatie. We moeten het rustig aan doen, en lieverd ik ben moe, mag ik je morgen bellen. bla bla bla Dus ik vertelde een vriendin dit verhaal over ene Younes, dus zei zegt mijn vriendin heeft ook een Younes leren kennen, maar deze komt uit Apeldoorn, dus we gingen doorpraten, bleek het dezelfde Younes te zijn. Ze mocht hem ook niet benaderen, hij liet ook stoer zijn voda phone toestel zien, reed in een zwarte passat waar hij supertrots op was, en met nadruk zei het is wel een grote wagen hoor, khad alleen in de nachtelijke uurtjes tijd om met je af te spreken. Het nummer wat hij je geeft is nooit bereikbaar. Hij heeft ook aan haar gevraagd of ze een hoofddoekje wilt dragen en hij is rond de 1.78 of iets kleiner, wel mollig. Kort geknipt haar, een zoete gezicht, charmant, een gentleman, hij belt haar ook om 22.00 uur op om te smeken of hij haar mag zien, want hij kanhet niet meer volhouden. Kortom dezelfde hocuspocus verhalen. Het verhaal wordt alleen maar erger: daarom ben ik ook nieuwsgierig of iemand hem persoonlijk kent, we hebben allemaal sterk het vermoeden dat hij uitgehuwelijkt is aan een meisje uit Marokko, geen wonder dat we hem overdags niet mogen bereiken, dat hij ongelukkig is en daarom wraakt neemt op meiden in Nederland, omdat ze hem niet willen gehoorzamen. Geef dit verhaal door aan je zus of zusje, je nicht, je vriendinnen, kortom aan iedereen die er baat bij heeft. Geloof me het is misselijk dat er op het internet gefrustreerde getrouwde of gescheiden mannen rondwaren die willens en wetens meiden flessen en te grazen nemen omdat ze zelf in het verleden de verkeerde keuzen hebben gemaakt. En omdat de vrouw van tegenwoordig haar eigen beslissingen neemt en niet meer voor manlief zijn voetjes wilt wassen en hem wilt gehoorzamen, zien deze dit als missie, een soort heilige Jihad tegen de huidige moderne Marokkaanse vrouwen, die weten wat ze willen. Dus aub geloof niet de leugens van deze jonges. Er zitten heel wat flessers op Yasmina. Hoe meer ik verhalen van anderen hoor, hoe meer ik zelf ontdek hoe meer ik denk, voor mij geen jongen van het internet. Liever iemand in real live ontmoeten. De riagg patienten waren zich rond op het internet op zoek naar potentiele slachtoffers. Deze Younes zoekt serieuze meiden, die serieus willen trouwen, oprecht en eerlijke meiden om ze een hak te zetten. Hij weet precies welke woorden hij moet zeggen. Hij lijdt werkelijk aan het casanova syndroom, hoe weet ik dit ik heb er boeken over gelezen. Deze jongen is ziek en moet opgenomen worden. Daarom deze oproep:mijn vraag aan jullie kennen jullie de volgende persoon, namelijk: Naam: Younes Leeftijd: 32 jaar. NL : beweert Apeldoorn/Hoofddorp/Amersfoort. (liegt erover) Maroc: Tetouan (ARABIER) Baan: projectleider/supervisor bij een Amerikaanse multinational. Lengte: 1.70 tot 1.78 cm. GewichtL 80 kilo. Nog meer info: werkt zogenaamd aan heel veel nationale als internationale projecten, rijdt in een zwarte Passat, is heel welbespraakt, charmant, intelligent, zegt dat hij geweldig kan masseren en zijn vrouwtje in de watten wilt leggen. Hij beweert moslim te zijn en vijf keer per dag te bidden, goede contacten te hebben met de Imam in zijn buurt. Heeft ooit voor een project voor 6 maanden in America gezeten. Hij heeft een vodaphonetoestel dit laat hij ook trots zien. Hij praat veel met Engelse termen. Zijn vader is overleden. Dit is zijn emailadres: zyounes101@hotmail.com. En dit is zijn tel: 0611161165. Hij kan alleen 'savonds en snachts afspreken. En reist het hele land door om meiden te flessen. Houdt er meerdere relaties tegelijk op na. Hij doet of hij betrouwbaar en eerlijk is. En wanneer hij het vertrouwen van een persoon gewonnen heeft, dan dumpt hij de persoon keihard van ja maar je bent een hartenbreker of je bent koppig of hebt een eigen willetje. PAS OP: MISSCHIEN HEB JE EEN RELATIE MET HEM OF BEN JIJ ZIJN VOLGENDE SLACHTOFFER!!! Nou lees ze en dit is nu echt gaande, dus geen zelfverzonnen verhaal. Babybenz. (SERIAL KILLER).