Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Meisjes eerlijk zeggen, alles draait om UITERLIJK!!!

Pagina's : [1] 2 3 4

babyboy
23-06-2003, 01:14

Dus niet komen liegen dat uiterlijk niet op eerste plaats staat, want je voorkomt een zonde. je hoort van meisjes innerlijk is belangrijk, maar ook al komt er een engel, en die engel is lelijk, dan nog wijzen jullie hem af. waarheid is hard :stout: Ik kan er echt niet meer tegen als ik oudere jongens zie die willen trouwen maar worden afgewezen door hun uiterlijk :kwaad: :rolleyes: Uiterlijk staat op jullie eerste lijst van eisen, daarna pas komt innerlijk. enz dus geef de lelijke jongens ook een kans :) okki meisjes, heb ik gelijk ja of nee staat uiterlijk boven aan de lijst van eisen bij jullie, ja of nee. jullie moeten jullie eisenpakket onmiddelijk wijzigen :kwaad: (anders maak ik ook geen kans :hihi:) :zwaai:

s_soumaya18
23-06-2003, 01:20
Origineel gepost door sweet_boyyy Dus niet komen liegen dat uiterlijk niet op eerste plaats staat, want je voorkomt een zonde. je hoort van meisjes innerlijk is belangrijk, maar ook al komt er een engel, en die engel is lelijk, dan nog wijzen jullie hem af. waarheid is hard :stout: Ik kan er echt niet meer tegen als ik oudere jongens zie die willen trouwen maar worden afgewezen door hun uiterlijk :kwaad: :rolleyes: Uiterlijk staat op jullie eerste lijst van eisen, daarna pas komt innerlijk. enz dus geef de lelijke jongens ook een kans :) okki meisjes, heb ik gelijk ja of nee staat uiterlijk boven aan de lijst van eisen bij jullie, ja of nee. jullie moeten jullie eisenpakket onmiddelijk wijzigen :kwaad: (anders maak ik ook geen kans :hihi:) :zwaai: neee walllaahhhhh IK KIJK NIET NAAR UITERLIJKKK ALS ZIJN INNERLIJK PRACHTIGG IS EN IK HERHAAAL EN ALLAH WEET DAT IK NIET LIEG WAAROM ZOU IK LIEGENNNNNNN DIE MEIDEN DIE VOOR UITERLIJK GAAN MOETEN HET TOCH ZELF WETENNN, IKKKE NIET NADIA

jamila_zina18
23-06-2003, 01:24
wat is lelijk?? opzich vind ik eigenlijk niemand echt lelijk en trouwens wat ik mooi vind hoeft een ander ook niet gelijk mooi te vinden ! de 1 vind je gewoon leuk en de ander niet zo is t in het leven.. (tenzij je JLO heet ofzo)

Classy.Lady
23-06-2003, 01:25
T is nie zo dat alles om de uiterlijk draait..Maar t speelt wel een rol..Of dat nou een grote rol of kleine rol is,dat hangt per individu af gewoon...

dawudd
23-06-2003, 01:34

Origineel gepost door s_soumaya18 neee walllaahhhhh IK KIJK NIET NAAR UITERLIJKKK ALS ZIJN INNERLIJK PRACHTIGG IS EN IK HERHAAAL EN ALLAH WEET DAT IK NIET LIEG WAAROM ZOU IK LIEGENNNNNNN DIE MEIDEN DIE VOOR UITERLIJK GAAN MOETEN HET TOCH ZELF WETENNN, IKKKE NIET NADIA ik denk sweet_boy heeft gelijk . lelijke jongen krijgt nooit een kennismaken kans met meiden laat maar staan tijd besteden aan zijn innelijk. meiden willlen heel graag hun tijd aan mooie,knappe jongen besteden maak ze ook neit uit of die knape, mooie jonge van een slechte familie afkomstig is of een criminaal. vandaag de dag meiden gaan alleen op twee dingen uit uiterlijk en geld de rest hebben ze scheit aan. toch meiden ??

Brownsugar
23-06-2003, 01:48
ik zie eerder een leuke meid met een leijke jongen lopen, dan een knappe jongen met een lelijke meid. dus bij wie komt uiterlijk nou op de eerste plaats?

Brownsugar
23-06-2003, 01:54
Origineel gepost door Corleone :hihi: ik heb gelijk of niet corleone ;)

dawudd
23-06-2003, 01:55
Origineel gepost door Brownsugar ik zie eerder een leuke meid met een leijke jongen lopen, dan een knappe jongen met een lelijke meid. dus bij wie komt uiterlijk nou op de eerste plaats? ik zie het eerder tegen over gestelde van jouw ik ben zelf niet lelijk maar heb ik wel veel aardige vrienden omdat ze lelijk zijn krijgen nooit aandacht van meiden .

Corleone
23-06-2003, 01:56
Origineel gepost door Brownsugar ik heb gelijk of niet corleone ;) Ik heb geleerd nooit partij te kiezen :D

Brownsugar
23-06-2003, 01:59
Origineel gepost door dawudd ik zie het eerder tegen over gestelde van jouw ik ben zelf niet lelijk maar heb ik wel veel aardige vrienden omdat ze lelijk zijn krijgen nooit aandacht van meiden . ik zeg je. ik liep een dag met me vriend te winkelen en we zagen zoveel mooie meiden met minderuitziende jongens. mijn vriend zei niks en toen opeens liep er een goeduitziende jongen met een minderuitziende (was echt heel groot verschil) meisje. mijn virend zei gelijk huh??die 2 passen echt nie bijelkaar, wat moet ie met haar. Het is altijd zo geweest vind ik. en wat betreft je vrienden misschien stellen zij te hoge eisen aan het uiterlijk van een vrouw. maybe they're aiming to high?? :zwaai:

dawudd
23-06-2003, 02:02
Origineel gepost door Brownsugar ik zeg je. ik liep een dag met me vriend te winkelen en we zagen zoveel mooie meiden met minderuitziende jongens. mijn vriend zei niks en toen opeens liep er een goeduitziende jongen met een minderuitziende (was echt heel groot verschil) meisje. mijn virend zei gelijk huh??die 2 passen echt nie bijelkaar, wat moet ie met haar. Het is altijd zo geweest vind ik. en wat betreft je vrienden misschien stellen zij te hoge eisen aan het uiterlijk van een vrouw. maybe they're aiming to high?? :zwaai: zo te zien dan heb je een super lelijke vend heee :(

AlMoet-Oukil
23-06-2003, 02:03
Salaam, Een vrouw die moet oppassen,want een vrouw wordt na haar 25 steeds wat minder 'mooier' en de meeste mannen die oud zijn willen juist jongeren vrouwen... Dus vrouw TROUW jong ...wie weet heb je er later geen een meer :D grapje :giechel: Maar innerlijk is wat je naar een mens moet kijken , vind ik uiterlijk is altijd mooi meegenomen als je diegene ook mooi vind. En onthou een ding mensen : GEEN HAND VOL MAAR EEN LAND VOL Beslamma :zwaai:

dawudd
23-06-2003, 02:04
Origineel gepost door Brownsugar ik zeg je. ik liep een dag met me vriend te winkelen en we zagen zoveel mooie meiden met minderuitziende jongens. mijn vriend zei niks en toen opeens liep er een goeduitziende jongen met een minderuitziende (was echt heel groot verschil) meisje. mijn virend zei gelijk huh??die 2 passen echt nie bijelkaar, wat moet ie met haar. Het is altijd zo geweest vind ik. en wat betreft je vrienden misschien stellen zij te hoge eisen aan het uiterlijk van een vrouw. maybe they're aiming to high?? :zwaai: mij komende vriendin/vrouw zou zeker trots op me zijn wanneer willen we de stad in ;)

Brownsugar
23-06-2003, 02:04
Origineel gepost door dawudd zo te zien dan heb je een super lelijke vend heee :( :confused: waar heb je het over??I'm a bit confused ps: mijn schatje ziet er toevallig wel goed uit, maar het belangrijkste is hij heeft een goed hart daar draait het uiteindlijk om. :D

dawudd
23-06-2003, 02:05

Origineel gepost door Brownsugar :confused: waar heb je het over??I'm a bit confused ps: mijn schatje ziet er toevallig wel goed uit, maar het belangrijkste is hij heeft een goed hart daar draait het uiteindlijk om. :D vend= jou vreind

Pagina's : [1] 2 3 4