Bekijk originele versie : Gevoelens moeilijk onderwerp voor de heren................of niet???
Waarom praten jullie heren nooit over je gevoelens!
Is dat zo moeilijk of voelen jullie je daar te trots voor?
Jullie heren hebben echt een gebruiksaanwijzing nodig, want soms begrijpen wij als meiden jullie niet!! :p
En als we jullie niet begrijpen dan gaan jullie weer lopen zeiken, dat we ons niet moeten aanstellen.
Laat het ons weten, because we are dying to know!!!!!!.
just_fouad
23-06-2003, 00:23
wat is dat voor iets
gevoelens?? :confused: nooit van gehoord
Miss_Honey
23-06-2003, 00:26
Origineel gepost door Angel_eyz
Jullie heren hebben echt een gebruiksaanwijzing nodig, want soms begrijpen wij als meiden jullie niet!! :p
En als we jullie niet begrijpen dan gaan jullie weer lopen zeiken, dat we ons niet moeten aanstellen.
Laat het ons weten, because we are dying to know!!!!!!
Dit is een doodlopens gesprek...je gaat hier heel veel onzin-reacties krijgen van een aantal heren...
Maar ik vind wel dat je gelijk hebt...mannen praten gewoon heel moeilijk over hun gevoelens...
En dan komen ze nog over ons zeuren...ja jullie moeten niet zo zeuren en bla bla bla...en tegen de andere mannen: je hebt echt een gebruiksaanwijzing nodig voor de vrouwen man...ik vat ze echt niet! Shi bla...als jullie zouden praten enzo zouden jullie ons beter begrijpen!
:zwaai: X Layla
Miss_Honey
23-06-2003, 00:28
Origineel gepost door just_fouad
wat is dat voor iets
gevoelens?? :confused: nooit van gehoord
Kijk dit bedoel ik met zielige reacties...dit soort reacties ga je gewoon krijgen...
just_fouad
23-06-2003, 00:28
:o
:giechel:
vrouwen praten zoveel he...
jallatief
tong draait overuren bij vrouwen!
Wat moet ik met een gevoelige man?? Wat moet ik uberhaupt met een man?? Als ik gevoelens wil delen bel ik wel een vriendin, een man fieh ghir sda3 ferras.
:D
HalfBlood
23-06-2003, 00:33
Tjah..
Origineel gepost door juno
Wat moet ik met een gevoelige man?? Wat moet ik uberhaupt met een man?? Als ik gevoelens wil delen bel ik wel een vriendin, een man fieh ghir sda3 ferras.
:D
om je gevoelens te delen kan je ook 0906 bellen :D dan word echt geholpen ;)
just_fouad
23-06-2003, 00:33
vrouwen
valt niet mee te praten
ze willen altijd t laatste woord
en trouwens laat de vrouwen maar hun gevoelens uiten
wil jij als vrouw een man zien huilen??
Origineel gepost door dawudd
om je gevoelens te delen kan je ook 0906 bellen :D dan word echt gehulpen ;)
Exactly my point, je hebt er hoe dan ook geen man voor nodig. :D
just_fouad
23-06-2003, 00:38
:lol:
andersom ook meid ;)
HalfBlood
23-06-2003, 00:40
Origineel gepost door just_fouad
:lol:
andersom ook meid ;)
Temmemen :hihi:..
Origineel gepost door Angel_eyz
Laat het ons weten, because we are dying to know!!!!!!
uit mij eigen ervaring vrouwen zijn niet in elk discussie geïnteresseerd en kunnen niet rationeel denken belhalve praten over cosmetiek en Sieraden
ik heb nooit een steltje meiden gezien over politiek of iets belangrijk praten behalve genoemde dingen:D
Miss_Honey
23-06-2003, 00:43
Ewa mensen dit is een doodlopende discussie...trouwens waarom zouden we elkaar van allerlei dingen verwijten?! Mannen zullen nooit veranderen...en vrouwen proberen het tenminste nog...maja we hoeven maar 1 keer onze mond open te trekken en we zeuren meteen...dus dat hebben we nu ook al opgegeven!
Klaar wij hebben elkaar nodig...zo is het nou eenmaal en daar is niks aan te doen...maja we zouden het elkaar wel een heel stuk makkelijker maken als we zouden compenseren...
Een goeie balans tussen man en vrouw zou het heeeeel wat makkelijker maken! In plaats van elkaar te verwijten kunnen we net zo goed gewoon met elkaar praten...onee wacht...wij vrouwen praten al teveel ;)
:zwaai: X Layla
Mannen willen altijd het laatste woord hebben. Mannen zijn gewoon een stelletje ego-trippers.!!!!!!!!!!!!
Zonders ons zouden jullie geen leven hebben!!
ik geef het toe dat geen man kan zonder vrouw.
zelf kan ik echt niet zonder vrouw :)
meiden zijn gewoon lovely creature of God ze zijn leuk wat ze zijn .
I love them all :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.