Bekijk originele versie : Dames waar gaat het heen........... met de marokkaanse jongens?
Meiden waar gaat het heen met de marokkaanse jongens?
De helf is illegaal, crimineel of gewoon zielig.
Als ik om me heen kijk dan zie ik alleen maar jongens die geen enkel respect tonen voor dames. Vieze woorden naar je roepen je nafluiten en nog achter je aankomen.
Heren get a life!!!!!!!! Meestal doen dit alleen jongens die geen leven hebben, geen scholing en die geen trots hebben.
Zo hoor je geen dame te behandelen. Je voelt je nog niet eens veilig als je over straat loopt en je ziet weer zo'n groepje staan.
En dan maar zeggen dat de meeste marokkaane dames h oeren zijn, jullie moeten jezelf eens zien????????????
Trouwens dit geldt niet voor alle heren :p
Gelukkig bestaan er wel nog respectvolle mannen.
Dames hebben jullie er ook zoveel last van????
LIVE YOUR LIFE THE WAY YOU WANT! :zwaai:.
just_fouad
23-06-2003, 00:10
:nerd:
ik heb r geen last van :gniffel:
s_soumaya18
23-06-2003, 00:11
meid je hebt helemaaaaal gelijk, bij mij om de hoek van waar ik woon staaan er altijd wel een groep marokkaanse jongens die je nafluiten of zelfs achtervolgen doorr die mongolen neem ik altijd een omweg om thuiss te komen
echt ergggg
MariamaMslma
23-06-2003, 00:13
Origineel gepost door Angel_eyz
Als ik om me heen kijk dan zie ik alleen maar jongens die geen enkel respect tonen voor dames. Vieze woorden naar je roepen je nafluiten en nog achter je aankomen.
Heren get a life!!!!!!!! Meestal doen dit alleen jongens die geen leven hebben, geen scholing en die geen trots hebben.
Zo hoor je geen dame te behandelen. Je voelt je nog niet eens veilig als je over straat loopt en je ziet weer zo'n groepje staan.
En dan maar zeggen dat de meeste marokkaane dames h oeren zijn, jullie moeten jezelf eens zien????????????
LIVE YOUR LIFE THE WAY YOU WANT! :zwaai:
Ik ken nog die tijd dat wanneer je langs de snackbar richting supermarkt liep, dat de jongen opeens allemaal stil zijn. Je kent ze allemaal van de buurt en je broers, en als je langs loopt dan zijn ze gewoon stil of in elk geval een stuk rustiger.
en als je versierd werdt, dan was het gewoon niet verschuttend, dus geen geschreeuw of beschamende opmerkingen.
Het was meer van: kijk zo'n mooi meisje, nu is het wejow 3alla tachna heeft die chickie(voor de meiden met de strakgehouden tachna's dan )
Dan ga je met de verkeerde mensen om, ik ken totaal geen criminelen in mijn omgeving. Mijn vriendenkring bestaat alleen uit gentlemen.
salimma19
23-06-2003, 00:15
niet allemaal hoor. Ik ken marokkaanse jongen met een karakter waar je U tegen zegt. Ik hou van mijn marokkaanse broeders. effe serieus geen slijmpraatjes of zo. ja die criminelen waardeer ik ook niet echt hahaha. maar ja die hebben hulp nodig I guess..........ik laat me niet gek maken door die mongolen. De mensen met wie ik omga zijn :goedzo:
Zoals ik al eerder zei "je hebt fatsoenlijke marokkaanse jongens, en daar heb ik alle respect voor". Maar die ratten die niks te doen hebben, en meiden gaan lastig vallen, die mogen neer vallen!!!
kom op meid jij bent echt boos wallah :D
ik behoor gelukkig tot de goede respectvolle heren :)
Origineel gepost door sweet_boyyy
ik behoor gelukkig tot de goede respectvolle heren :)
ikke ook ;)
MoCrOcHiCa
23-06-2003, 01:00
besteed geen aand8 aan ze en get over it er zijn nu eenmaal rotte appels snap je :D
besteed aand aan diegene die wel een diploma hebben, wel respect en wel een vergunning :p
als ik dat zie gebeuren zeg ik gelijk tegen die jongens dat ze hun bek moeten houden, en dat meisje met rust moeten laten.
whollah ik moet dit gewoon bijna dagelijks herhalen, maar ze luisteren maar niet :kwaad:
Origineel gepost door sweet_boyyy
als ik dat zie gebeuren zeg ik gelijk tegen die jongens dat ze hun bek moeten houden, en dat meisje met rust moeten laten.
whollah ik moet dit gewoon bijna dagelijks herhalen, maar ze luisteren maar niet :kwaad:
Dan ben jij volgens mij letterlijk de enige :rolleyes:
Origineel gepost door MoCrOcHiCa
besteed geen aand8 aan ze en get over it er zijn nu eenmaal rotte appels snap je :D
besteed aand aan diegene die wel een diploma hebben, wel respect en wel een vergunning :p
met je eens :) :)
just_fouad
23-06-2003, 08:59
:stoned:
ik heb marokko-out
hahaha weet niks meer
:stoned:
xberbersroosjex
23-06-2003, 09:13
LIVE YOUR LIFE THE WAY YOU WANT! :zwaai:
je hebt gelijk, maar zoals je zegt gelukkig zijn niet alle mannen zo ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.