Bekijk originele versie : Ik zoek een vrouwenband..!
Salaam zuster en broeders,
Wie kan mijn helpen met het zoeken van een vrouwenband hier in Nederland en graag telefoon nummers erbij!!
Heelaas mag van de andere kant van de familie er geen mannenband aanwezig zijn tot spijt van ons! Maar ja je kan niet alles hebben zo als je het wilt......
Ik hoor van jullie!
Veel groetjes,
L..
Maroc_oogjes
23-06-2003, 11:33
Lijkt me geweldig zo'n vrouwenband!! Ook handig als er geen mannen aanwezig mogen zijn tijdens het feest! Zodra je 't nummer hebt van die band zou ik die ook graag willen!!
Beslama..
ISMAHAN22
27-06-2003, 10:48
hoi dame wil jij een topvrouwen band dan moet je deze zekers nemen het zijn 4 vrouwen met een jongen van 20 erbij en geloof ze zijn top ze dansen ook erbij wallah ze bezorgen je een top avond de prijs is 1500 euro 0653718749 en veel succes ermee
Origineel gepost door ISMAHAN22
hoi dame wil jij een topvrouwen band dan moet je deze zekers nemen het zijn 4 vrouwen met een jongen van 20 erbij en geloof ze zijn top ze dansen ook erbij wallah ze bezorgen je een top avond de prijs is 1500 euro 0653718749 en veel succes ermee
Vertel er eens wat meer over? Waar komen ze vandaan, wat voor muziek spelen ze? HOE HETEN ZE? :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.