Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mohim is niet echt grappig maar mohim

Pagina's : [1] 2

Shahinez
22-06-2003, 23:00

Er waren 3 gedetineerde en ze kregen alle drie de keus hoe ze zouden sterven, vermits ze de doodstraf kregen.. Dus er was een Hollander, een Belg en een Marokkaan De hollander ging eerst en mocht kiezen tussen drie opties :Gif, elektrische stoel of HIV ingespoten gekregen... De hollander zei: Nee hoor, geen elektrische stoel noch hiv geef mij maar gif ... BAM op slag dood, Dan kwam de beurt van de belg en koos voor de elektrische stoel ... Dan onze magrabie ... tja doe mij maar HIV: dus de artsen maar in zijn arm spuiten,hoe meer ze spoten hoe harder hij lachte: Jallah ziedoe ziedoe doe nog maar hahahahah".Die artsen waren stomverbaasd, en vroegen ze zich af wat er mis was met hem ... Na 5 of 6 spuiten HIV vroegen ze hem uiteindelijk wat er zo grappig was; Waarop de marokkaan antwoorden: Hahahahaha ik heb toch een condoom aan :zwaai:

malik25
22-06-2003, 23:04
:giechel: :giechel: :giechel: :giechel: :D :zwaai: :Iluvu: :belgie:

Shahinez
22-06-2003, 23:05
hahahaha wiliee tja ik verveelde mij dus kwam ik maar af met zo'n mop ;..

BennY_D
22-06-2003, 23:09
je mag wel meer plaatsen hoor :D

Shahinez
22-06-2003, 23:11

Euhm ik ken er niet zo veel eelrijk gezegd .. ah ja over swassa .. ik heb ECHT niets tegen hen wollah niet .. ik weet zeker dat er ook zo'n rare moppen over brakna worden gemaakt but pff life goes on weet ge haha Dus het is eerder een raadsel ... waarom sluit een sousie zich op in een kluis??? Omdat hij een goude tand heeft

naisha
22-06-2003, 23:11
:melig: :melig:

BennY_D
22-06-2003, 23:12
:hihi: :lol:

Shahinez
22-06-2003, 23:14
:rolleyes: tja flauwe grappen maar soit ... euhm ik ben ff aan het nadenken zodat ik mensen van nl kan entertainen

Shahinez
22-06-2003, 23:27
Hé ik heb jullie al in het begin gezegd dat ik niets tegen rwaffa heb of swassa of shab meknes okay het zijn maar grappen.. Dus, er was eens een man hij was serieus ziek en hij moest opgenomen worden in tziekenhuis ... de dokter vroeg hem telkens weer:"Waar heb je pijn,wat doet pijn ..." Die patiënt kon niets zeggen buiten: " ya baba oe ya baba" ... door zijn pijn kon hij enkel zijn vader roepen meer niet ... de arsten vroegen zich echt af wat er was met hem, en ze kende een goede arts in Nador, dus hij werd naar nador overgebracht in de hooop dat hij daar met die arts zou kunnen spreken. Eens in Nador,vroeg de dokter hem:"Ewa, vertel eens, waar heb je pijn?"Weet je wat die patiënt dan zei??? "Ya vava ya vava"===> ok samhoeli is een beetje flauw solllyyy :(

Faris
23-06-2003, 03:45
hier is nog een: De duizendste auto rijdt over de brug en wordt door de politie aangehouden. De agent zegt:Gefeliciteerd !u heeft duizend gulden gewonnen. Zegt de bestuurder:Mooi daar kan ik dan mijn rijbewijs van gaan halen.Zegt zijn vrouw:let maar nietop hem hij heeft gedronken.Dan zegt het zoontje op de achterbank: Ik heb toch gezegt dat we met deze gestolen auto niet ver komen.

Faris
23-06-2003, 03:47
'Meneer, wat is het geheim van uw succes?', vroeg een verslaggever aan een bankier. 'Twee woorden'. 'En die zijn, meneer?' 'Juiste beslissingen'. 'En hoe neem je juiste beslissingen?' 'Eén woord'. 'En dat is?' 'Ervaring'. 'En hoe doe je ervaring op?' 'Twee woorden'. 'En die zijn, meneer?' 'Verkeerde beslissingen'.

Faris
23-06-2003, 03:49
shit je bent ook nog steed wakker,ik dacht dat ik ben de einge hier. heb je salaat alfjer al gebeden? :)

Classy.Lady
23-06-2003, 03:52
Hehehehe...Ewa Je Weet..SG2003 Is Altijd Wakker s'nachts... Hoe laat moet je morgen bij de tandarts zijn? :D

Faris
23-06-2003, 03:59
ik heb nog steed geen tandarts,de laatste keer dat ik geweest was 17 jaar geleden. maar ik heb wel vanmorgen een cursus van twee en halfweek,om acht uur moet ik wakker zijn. :huil:

HalfBlood
23-06-2003, 04:01

Origineel gepost door Faris ik heb nog steed geen tandarts,de laatste keer dat ik geweest was 17 jaar geleden. maar ik heb wel vanmorgen een cursus van twee en halfweek om acht uur moet ik wakker zijn. :huil: Ik moet om 8.40 naar de tandarts :kwaad:.. en ik heb een gaatje :huil:.. hij gaat zeker boren :(... Ik wil niet gaan :verdriet:..

Pagina's : [1] 2