Bekijk originele versie : Geen maagd meer !!
Ik zit al met een tijdje met een probleen maar ik weet dat ik het niet meer terug kan draaien ,ik heb een vriend en ik doe het met hem ,ik ohu heeeel erg veel van hem en onder mijn ogen zal het nooit uitgaan tussen ons maar ik had een vraag stel het zou uit kunnen gaan .
bestaan er jongens die met een meisje trouwen die geen maagd meer zijn .???????????
tuurlijk zijn er jongens die dat doen meid, maak je niet druk, weet je hoeveel mensen er eigenlijk geen maagd meer zijn? okeej het is beter van wel, maar iedereen maakt zn fouten, net alsof een jongen niet meer van je gaat houden omdat je geen maagd meer bent.
Ik stel je wel voor om het als t uit gaat met deze jongen en je komt een andere jongen tegen, niet gelijk aan de grote klok te hangen. wacht een tijdje voordat je het vertelt totdat je van deze jongen wel zeker bent, en met seks kun je voortaan ook beter wachten, des te meer respect ze voor je behouden.
Veel succes meid
nadia_el3
22-06-2003, 22:30
Origineel gepost door angel18
Ik zit al met een tijdje met een probleen maar ik weet dat ik het niet meer terug kan draaien ,ik heb een vriend en ik doe het met hem ,ik ohu heeeel erg veel van hem en onder mijn ogen zal het nooit uitgaan tussen ons maar ik had een vraag stel het zou uit kunnen gaan .
bestaan er jongens die met een meisje trouwen die geen maagd meer zijn .???????????
Er bestaan heus wel jongen die er niet moeilijk over doen, dus daar moet je je geen zorgen over maken.
Ik vind persoonlijk dat je je meer zorgen moet maken over het feit dat het verkeerd is wat je doet, maar dat is niet aan mij om daarover te oordelen.....
Insha allah is dit de man van je leven en zul je met hem de rest van je leven doorbrengen....
Veel succes verder
:zwaai:
OuJdIa_L
22-06-2003, 22:44
Origineel gepost door Jemiena
Je bent toch maar een h o e r i zijn ogen als hij genoeg van je heeft dan dumpt hij je als een stuk vuil !!!! :zwaai:
Waarom ben je zo hard man?
Wallah deze stukje vind ik echt gemeen van je, ze vraagt hier om hulp en niet wat jou mening is...
Laaterszz
nou dame op de reactie stond ik niet te w8 maar als je het zo graag wilt horen we hebben elkaar harten verovert en we gaan er vanuit dat we samen oud worden en we hebben lang genoeg dat ik weet dat i me niet als een **** ziet .
e thanks voor dat je voor me opkwam...
OuJdIa_L
22-06-2003, 22:58
nou dame op de reactie stond ik niet te w8 maar als je het zo graag wilt horen we hebben elkaar harten verovert en we gaan er vanuit dat we samen oud worden en we hebben lang genoeg dat ik weet dat i me niet als een **** ziet .
e thanks voor dat je voor me opkwam...
Graag gedaan meid, op mij kan je rekenen...
romaisa22
23-06-2003, 00:21
lieve angel 18
ik ben met destijds mijn vriend(nu mijn man) ook naar bed geweest voor het huwelijk. We zijn inmiddels getrouwd en gelukkig, hij weet dat hij voor mij de eerste is met wie ik sex heb of had. Ik heb hem wel laten weten dat ik dit niet van mezelf had verwacht. Maar ik was verliefd :Iluvu: tot over me oren. ZEG NOOIT, NOOIT....
Ik zei vroeger ik doe dit niet en ik doe dat niet....!!!!
Moet je nu kijken...
Wij zijn nu getrouwd en jij insallah ook met je vriendje.
Romaisa :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai:
Ik vind het raar dat je daar nu pas over nadenkt.. Dit zal niet zo maar komen denk ik... Er zijn jongens die ontmaagde meiden huwen, maar mijn vraag aan jou is: Zal je die jongen dan ook alles eerlijk vertellen?? Want hij heeft wel het recht om dat te weten...
Atlas_Gebergte
23-06-2003, 09:31
Salaam Alikoum zuster, ik vind dat je verkeert bezig bent zuster, van het is verboden in de islam om met iemand naar bed te gaan voor je huwelijk, en de zekerheid heb je niet of je met hem later gaat trouwen, want in de toekomst kan je helaas niet kijken zuster, alleen Allah weet dat. Ik zou je adviseren om een eind aan die haram-relatie te maken en berouw tonen aan Allah nu het nog kan, straks niet meer. Moge Allah je op het rechte pad lijden.
Wa Sallaam Alikoum
Ik heb dezelfde mening als Atlas-gebergte! En Jemiena je moet eens ophouden met dat eeuwige geoordeel, muslims horen dat niet te doen oke!
Iedere keer die smereige woorden van je, astafirAllah
Hoe kun je dat nou doen?
Je hebt je rug toegekeerd naar je geloof!!
rosses :zweep:
:stomp:
Ja ik denk dat er wel zulke jongens bestaan (die 't accepteren dat je ontmaagd bent) maar die zijn uitzondering.... Hoelang heb je al iets met je vriend? Praten jullie ook over trouwen, etc? By the way, berouw om Allah wat je hebt gedaan, dat is allerbelangrijkste! Nobody is perfect, Moge Allah je en je vriend 't vergeven.
Mahasalama :zwaai:
Over een aantal maanden zetten ze een topic dat ze gedumpt zijn ja komt ervan ... zoeits noem ik pas een domme wijf :) !!!
Je voelt het zeg je dat je voor elkaar bent gemaakt ... straks zul je hard en goed voelen als je gedumpt bent :cool:
romaisa22
23-06-2003, 12:17
jammer dat je zo reageert MERJEM!!!! :jammer:
Er wordt hier niet om je mening gevraagd, maar om advies/raad.
romaisa
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.