Bekijk originele versie : Man die zwaan redt van hond krijgt blauw oog van baasje
Man die zwaan redt van hond krijgt blauw oog van baasje
http://www.hln.be/hlns/FOTO/artikels/top_202839.jpg
In Nederland heeft een man die een jonge zwaan wilde redden van een aanval door een hond, zijn actie moeten bekopen met een blauw oog.
De 56-jarige man uit de omgeving van het Zeeuwse Veere zag dat een hond de zwaan bij de hals greep. Hij snelde naar de viervoeter en greep het beest vast. Daarop ontstond ruzie met de baas van de hond.
De eigenaar van de hond riep dat de man met 'zijn poten van de hond moest afblijven'. De twee mannen raakten in discussie omdat de hond niet aan de leiband liep. Plotseling haalde de baas van de hond uit en gaf de man een vuistslag op zijn oog. Ook greep hij hem bij de keel.
http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_248606.html?wt.bron=hlnBottomArtikels
Nobele daad ..
no_brains
25-08-2006, 00:22
Wat een lafhartige vent... Hij geeft dubbele signalen af aan z'n hond,
zo van dat mag je wel doen hoor. Een volgend keer heeft ie een kind.
Wat een lafhartige vent... Hij geeft dubbele signalen af aan z'n hond,
zo van dat mag je wel doen hoor. Een volgend keer heeft ie een kind.
Zo voeden sommige hun kinder op, en wat dan rest is een produckt wat onderstaande opemerkingen blaat :moe:
Best zielig van die hond, zouden ze hem al hebben onderzocht voor een of andere SOA
(Hollanders zijn namelijk allen drager van een SOA)
Ziek spul dus.. haar naam begint met t en eindigt op riSSinti
no_brains
25-08-2006, 01:21
Zo voeden sommige hun kinder op, en wat dan rest is een produckt wat onderstaande opemerkingen blaat :moe:
Ziek spul dus.. haar naam begint met t en eindigt op riSSintien nu ff een serieuze reactie.. kom op ... je kan het wel:goedzo:
ze zijn ook homo`s ,
Zou verklaren waarom zoveel allochtonen deze kant op vluchten ;)
en nu ff een serieuze reactie.. kom op ... je kan het wel:goedzo:
:maf: je hebt gelijk...
Edit: zosnel ik weer groene punties mag geven krijg je hem van me :p
Kun je er niet tegen ofzo...gesmolten kaaskop
Nee hoor, het is hem wel waard :D
Maar dat snap jij toch niet :cool:
no_brains
25-08-2006, 01:29
:maf: je hebt gelijk...
Edit: zosnel ik weer groene punties mag geven krijg je hem van me :p:goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.