Bekijk originele versie : 4 voudig verliefd
praatjes
22-06-2003, 21:13
Een vriend van mijn zit met een groot probleem, hij is verliefd nou eigenlijk ziek. Hij heeft zijn buik vol met vlinders en al die toestanden. Hij weet niet op wie hij verliefd is, want hij heeft 4 meisjes. Hij herkent niet op welke meisje hij verliefd is, ze zijn allemaal gelijk voor hem.
Ik heb gezegt hou ze dan alle 4 maar hij luistert niet, wat moet hij doen??
Farida_zina
22-06-2003, 21:21
Tabarkallah!!! 4 meisjes??? Ewa mlih!! Nou.., ik zou er in eesrte instantie nooit 4 tegelijk nemen en dan haad nog gevoelens krijgen voor hun allemaal!!!
'Maar jah.., ik ben je beste vriend niet.., ik vind dat hij op zijn gevoel af moet gaan !!! Hij moet het met die andere uitmaken en er 1 houden..!! Wanneer hij getrouwd is zou hij dan ook 4 vrouwen krijgen???
(ik hoop het niet voor die vrouwen!!) :(
sweet_karima
22-06-2003, 21:23
Wat zeg jij ?? Dat hij ze allevier moet houden??
Nou dat vind ik helemaal geen goede oplossing, ben je gek ofzo!
Hij MOET een keuze maken en ze niet allevier voor de gek houden en met hun gevoelens spelen...
Bousa Kbira
KaRiMaKe
Origineel gepost door praatjes
Een vriend van mijn zit met een groot probleem, hij is verliefd nou eigenlijk ziek. Hij heeft zijn buik vol met vlinders en al die toestanden. Hij weet niet op wie hij verliefd is, want hij heeft 4 meisjes. Hij herkent niet op welke meisje hij verliefd is, ze zijn allemaal gelijk voor hem.
Ik heb gezegt hou ze dan alle 4 maar hij luistert niet, wat moet hij doen??
Waarom deelt hij die wijven niet met jouw?
Vrienden delen zover ik weet toch altijd alles met elkaar.
misbruik maken van 4 vrouwen he :hihi: hij mag met 4 trouwen dus why not :giechel:
praatjes
22-06-2003, 21:27
Origineel gepost door Farida_zina
Tabarkallah!!! 4 meisjes??? Ewa mlih!! Nou.., ik zou er in eesrte instantie nooit 4 tegelijk nemen en dan haad nog gevoelens krijgen voor hun allemaal!!!
'Maar jah.., ik ben je beste vriend niet.., ik vind dat hij op zijn gevoel af moet gaan !!! Hij moet het met die andere uitmaken en er 1 houden..!! Wanneer hij getrouwd is zou hij dan ook 4 vrouwen krijgen???
(ik hoop het niet voor die vrouwen!!) :(
hij heeft nooit gevoelens gehad voor die meisjes en nu heeft hij gevoelens gekregen, maar hij weet niet van welk meisje die gevoelens af komen. Zie je hij zit met een groot probleem.
Hoe moet hij meten waar die gevoelens vandaan komen? :)
praatjes
22-06-2003, 21:29
Origineel gepost door sweet_karima
Wat zeg jij ?? Dat hij ze allevier moet houden??
Nou dat vind ik helemaal geen goede oplossing, ben je gek ofzo!
Hij MOET een keuze maken en ze niet allevier voor de gek houden en met hun gevoelens spelen...
Bousa Kbira
KaRiMaKe
Hij hield ze ooit voor de gek, ze weten nu van elkaar. Die meisjes kennen mekaar :)
xberbersroosjex
22-06-2003, 21:30
Hij hield ze ooit voor de gek, ze weten nu van elkaar. Die meisjes kennen mekaar :)
nou als ik een van die meisjes was zou ik niet eens bij hem blijven
praatjes
22-06-2003, 21:32
Origineel gepost door Faatima
Waarom deelt hij die wijven niet met jouw?
Vrienden delen zover ik weet toch altijd alles met elkaar.
Nee dat vind ik niets, zo ben ik niet.
Ik moet een meisje leuk vinden en van haar houden, als dat niet zo is moet ze bij me uit de buurt blijven. die vriend van mijn is koppig.
die meisjes weten het nu van elkaar en ze gaan nu nog steeds met hem???
Als ik 1 van hun was, was allaaannnng weg gelopen.....:D
praatjes
22-06-2003, 21:34
Origineel gepost door Chaimaa
misbruik maken van 4 vrouwen he :hihi: hij mag met 4 trouwen dus why not :giechel:
Zo voelen die meisjes het niet, ze voelen zich niet misbruikt anders blijven ze echt niet langer bij hem. :)
sweet_karima
22-06-2003, 21:34
Mijn keuze was snel gemaakt als ik één van die meiden was , gevoelens of geen gevoelens...
Ik citeer "NEGEER DRONKENMANSPRAAT"
praatjes
22-06-2003, 21:41
Origineel gepost door sweet_karima
Mijn keuze was snel gemaakt als ik één van die meiden was , gevoelens of geen gevoelens...
Dat waardeer ik echt van je, dat je dan gauw weg bij hem was. je moet dan heel sterk zijn en tegen stootje kunnen.
maar jij bent eerlijk en je houd van eerlijkheid en dat is hij niet dan rest jou lijkt mijn om bij hem weg te gaan. :)
Zo voelen die meisjes het niet, ze voelen zich niet misbruikt anders blijven ze echt niet langer bij hem. :)
hewa deberassoem zijn ze wel hopeloos als ze met ze 4en aan hem blijven plakken
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.