Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Guess Who's Back...

Pagina's : [1] 2 3

loubiaaa
24-08-2006, 16:04

Ik voel me fit en vol energie :D Maar heb geen zin in school volgende week :maf: I missed wvdmv :o

loubiaaa
24-08-2006, 16:09
Hey honey!!! Begin je volgende week al? Ik zou niet weten wanneer ik begin, maar sowieso ga ik pas over 2 weken :confused: Hoe was Berkane? Heeej schat :kus: Ik heb gehoord dat k in de loop van volgende week ff naar school moet, de precieze datum weet k eigenlijk nog nie :hihi: Berkane was berkane..Heb een lekkere lange vakantie gehad..De eerste weken was ff stressen met n bruiloft maar daarna alleen maar geluierd :D Hoe was jouw vakantie? Nog weggeweest?

noona
24-08-2006, 16:18
ik vroeg me al af waar loubia legrinni bleeeef? Heeft mijn man overigens een zak vol van meegenomen en ik weet niet wat ik ermee moet, alles weggegeven dus.

Rotterdamse__19
24-08-2006, 16:40
Ik voel me fit en vol energie :D Maar heb geen zin in school volgende week :maf: I missed wvdmv :o hey stadsgenoot, lekker veel oebia gegeten in berkane wella :maf2:

loubiaaa
24-08-2006, 20:42

Hbibaaaaaaaaaaaaa djelie :sjans: [COLOR="DarkOrange"][SIZE="2"][B]Ahlaaan a ghzella :kus: Raki 3ed hna dorri jekki :hihi: Ik heb gelezen over het dwvdmv etentje, echt leuk dat het is doorgegaan joh :goedzo: Volgende keer ben k erbij inshaAllah ( 3la wa7ed 1000 jaar :hihi: )

loubiaaa
24-08-2006, 20:44
Toch niet Married? :hihi: Was lekker, ben maar voor 3 weekjes gegaan. Was heerlijk. Ook nog bruiloft gehad, maar was super. Even er tussenuit, héérlijk. Hell noo :hihi: Jij wel dan? :stout: Wallah 3 weekjes, beter iets dan niets ;)

Felicity
24-08-2006, 20:46
Hey meid welcome back ! Van wie was die bruiloft :stout: ?

loubiaaa
ik vroeg me al af waar loubia legrinni bleeeef? Heeft mijn man overigens een zak vol van meegenomen en ik weet niet wat ik ermee moet, alles weggegeven dus. :haha: Enna gel3etli lgalb f lmaghreb hed l3em en of dat nog nie genoeg was moest k 10 kilo van mn ouders mee sjouwen in het vliegtuig :rolleyes: Zoals je al zei meid, lozen die handel :hihi:

loubiaaa
hey stadsgenoot, lekker veel oebia gegeten in berkane wella :maf2: Het woordje loubia doet me al kotsen :hihi: Hoe was rdam in de vakantie ?? :o

loubiaaa
24-08-2006, 20:47
Ik heb jou ook gemist!!! :o Oelala, je t'aime ala foli :hihi:

loubiaaa
24-08-2006, 20:48
Hey meid welcome back ! Van wie was die bruiloft :stout: ? Shoukran shoukran :kus: Mn broer :D

Rotterdamse__19
24-08-2006, 20:57
Het woordje loubia doet me al kotsen :hihi: Hoe was rdam in de vakantie ?? :o ik was ook in berkane hoorr Haha ik werd echt kei misselijk van loubia, niet dat ik het at :D

loubiaaa
24-08-2006, 22:47
ik was ook in berkane hoorr Haha ik werd echt kei misselijk van loubia, niet dat ik het at :D Ahhh zooo..hihi d8 alleen een stadsgenoot in nl :D Waar in Berkane was je? Ik woon in el widadia, vlakbij die nieuwe markt :) ik ontweek die loubia ook met alle mogelijke manieren, al lunchte ik alleen met tomatish o lgoubz baraka 3lia :hihi:

loubiaaa
24-08-2006, 22:57
Ja was doorgegaan idd,ik dacht dat ik het je verteld had op msn..maar we waren zo druk bezig over marokko:hihi: Als er een volgende x komt,wil ik jou zien inshallah:kus: rije7ti swija? Nope had je nie verteld , idd veels te druk bezig geweest met bab abdelwaheb en lazaret :hihi: InshaAllah wa bi 7awli'lah ;) Raye7t l7amdoelilah, hed nhar ma dertsh shi7aja mohima. Sabant shie keswa o tfarajt l wa7ed lfilm c'est ca :p Ki rah deyer sghitoet?

Rotterdamse__19
24-08-2006, 23:28

Ahhh zooo..hihi d8 alleen een stadsgenoot in nl :D Waar in Berkane was je? Ik woon in el widadia, vlakbij die nieuwe markt :) ik ontweek die loubia ook met alle mogelijke manieren, al lunchte ik alleen met tomatish o lgoubz baraka 3lia :hihi: Zo zo, stadsgenoot zowel hier als in marok yekk.. Ik woon in bayo :D Weet je wat ik daar bijna altijd at, echt aleen papat en tomatisch. Grrr ze eten daar zoveel joh en ook zoveel vlees pfff.. Aangezien ik niet zo van vlees hou :maf2:

Pagina's : [1] 2 3