Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Helpp het lukt niet!!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

Ranja_18
24-08-2006, 14:20

Ik ben pas getrouwd en mijn man probeert me elke avond te ontmaagden maar het wil maar niet lukken, het is zo frustrerend!!! Hij komt er voor de helft in maar meer niet dan gaat het zo vreselijk veel pijn doen dat ik hem van me af duw! Wie heeft hier ervaring mee en/of advies??? Alvast bedankt...

Sherine20
24-08-2006, 14:24
Dag meid.....je moet eens langs de gyneacoloog....mijn nicht had hetzelfde en ze bleek dus iets inwendigs te hebben...

Ranja_18
24-08-2006, 14:28
Salaam Sherine, wat had je nicht dan precies?? Het is bij mij gewoon heel erg nauw ookal ontspan ik me..

elhayet84
24-08-2006, 16:36
Gebruik je vocht/glijmiddel, want droog lukt het niet. Mijn advies is van ga naar de dokter, vertel je probleem en hij helpt je wel verder.

Lady_SomaYa
24-08-2006, 22:14

of het is shor!had mijn nichtje ook... werd uiteindelijk door huisarts behandeld en daarna door oma

Harlem69
07-09-2006, 17:07
Probeer eens de psychische druk van het ontmaagd worden van je af te zetten... deze nieuwe en intieme beleving moet juist voor beiden een unieke en heel fijne ervaring zijn/worden... anders ga je nog heel wat jaren opkijken tegen het hebben van sex later... Als je er zeker van bent, dat er geen lichamelijke oorzken zijn, waardoor het niet wil lukken... dan is spanning in mijn ogen de oorzaak... en logich ook wel... Ik zou een datum prikken over enkele dagen... en het dan nog eens proberen... in die tussentijd houden jullie je enkel bezig met zoenen, en veel strelen... zo leer je je lichaam beter kennen, ontdek je wat je fijn vind, en wat je opwind... en dan merk je vanzelf wel of je vagina op een gegeven moment vochtig wordt... zodra je dat punt weet te bereiken, en jullie dan later rustig en voorzichtig opnieuw proberen of het wil lukken... heb je een goede kans dat het wel gaat... geduld en veel voorspel dus... Ik wens jullie echt veel succes... komt wel goed insha Allah... Ma'al salama, Alexei

nora_tab
07-09-2006, 17:26
vaginisme..? ga naar je huisarts en bespreek dit..!

billi_jean
07-09-2006, 19:00
Ik ben pas getrouwd en mijn man probeert me elke avond te ontmaagden maar het wil maar niet lukken, het is zo frustrerend!!! Hij komt er voor de helft in maar meer niet dan gaat het zo vreselijk veel pijn doen dat ik hem van me af duw! Wie heeft hier ervaring mee en/of advies??? Alvast bedankt... heb je er nooit een komkommer in gedaan die vervolgens is afgebroken... hahahahahahahahahahahahahahahahaha nee joh geintje ga naar de dokter misschien lukt het hem wel :goedzo: peace up

the_rose
07-09-2006, 19:19
heb je er nooit een komkommer in gedaan die vervolgens is afgebroken... hahahahahahahahahahahahahahahahaha nee joh geintje ga naar de dokter misschien lukt het hem wel :goedzo: peace up wat een mislukte grap man :jammer:

Sunrise
07-09-2006, 20:38
Probeer eens de psychische druk van het ontmaagd worden van je af te zetten... deze nieuwe en intieme beleving moet juist voor beiden een unieke en heel fijne ervaring zijn/worden... anders ga je nog heel wat jaren opkijken tegen het hebben van sex later... Als je er zeker van bent, dat er geen lichamelijke oorzken zijn, waardoor het niet wil lukken... dan is spanning in mijn ogen de oorzaak... en logich ook wel... Ik zou een datum prikken over enkele dagen... en het dan nog eens proberen... in die tussentijd houden jullie je enkel bezig met zoenen, en veel strelen... zo leer je je lichaam beter kennen, ontdek je wat je fijn vind, en wat je opwind... en dan merk je vanzelf wel of je vagina op een gegeven moment vochtig wordt... zodra je dat punt weet te bereiken, en jullie dan later rustig en voorzichtig opnieuw proberen of het wil lukken... heb je een goede kans dat het wel gaat... geduld en veel voorspel dus... Ik wens jullie echt veel succes... komt wel goed insha Allah... Ma'al salama, Alexei Dit zijn antwoorden die ik nou zelden tegenkom op dit forum...en daarom voor jou Harlem 69:goedzo:

missysiham
07-09-2006, 20:50
Probeer eens de psychische druk van het ontmaagd worden van je af te zetten... deze nieuwe en intieme beleving moet juist voor beiden een unieke en heel fijne ervaring zijn/worden... anders ga je nog heel wat jaren opkijken tegen het hebben van sex later... Als je er zeker van bent, dat er geen lichamelijke oorzken zijn, waardoor het niet wil lukken... dan is spanning in mijn ogen de oorzaak... en logich ook wel... Ik zou een datum prikken over enkele dagen... en het dan nog eens proberen... in die tussentijd houden jullie je enkel bezig met zoenen, en veel strelen... zo leer je je lichaam beter kennen, ontdek je wat je fijn vind, en wat je opwind... en dan merk je vanzelf wel of je vagina op een gegeven moment vochtig wordt... zodra je dat punt weet te bereiken, en jullie dan later rustig en voorzichtig opnieuw proberen of het wil lukken... heb je een goede kans dat het wel gaat... geduld en veel voorspel dus... Ik wens jullie echt veel succes... komt wel goed insha Allah... Ma'al salama, Alexei Dit is nou een antwoord waar je wat aan hebt. Ik ben het helemaal met je eens

Harlem69
07-09-2006, 21:44
Dit zijn antwoorden die ik nou zelden tegenkom op dit forum...en daarom voor jou Harlem 69:goedzo: Dit is nou een antwoord waar je wat aan hebt. Ik ben het helemaal met je eens Mag ik jullie hartelijk danken... :o En dat grijze puntje zonder afzender was erg lief... dank je... :D XXXX liefs, Alexei :kus:

marok
07-09-2006, 21:51
Ewa ja marokkanen beginnen meteen te rammen...neem de tijd ervoor...

girll20
07-09-2006, 22:05
wat ik nou juist niet snap van de meeste marokkaanse meiden hier is waarom plaatsen jullie zulke dingen kijk jij bent getrouwd met je man bespreek het met hem of ga naar de dokter mag ik vragen wat jou man hiervan vindt dat je zo'n topic plaats?

abdelito
07-09-2006, 22:06

hij weet het nog niet eens denk ik :) :)

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6