Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse Jongens En Negers

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

al_hamka
18-06-2002, 21:48

Hmmm ik hoor altijd van jongens dat ze Negeres haten... KIFASH :confused: kan iemand mij iets uitleggen :( Me is waiting

MissBlaBla
18-06-2002, 22:17
Origineel gepost door Emshoom das omdat ze jaloers zijn buddie, degene die negers het hards haten zijn net degenen die ze het meest "imiteren", - ze dwepen wel met R&B, de kledij enz enz, en ze zijn nog hypocriet ook, vraag hen eens of ze ook knappe negerinnen haten :D You are so damn right!!! Ikzelf persoonlijk heb helemaal niks tegen dat volk. Integendeel.... Mijn beste vriendin is Surinaamse.... Dusseh... Wie wat zeggen wilt mag zijn gang gaan... BlaBla :zwaai:

remii
18-06-2002, 22:23
nou ik vind dit een rare stelling , want uit mijn omgeving weet ik dat marokkaanse jongens juist heel goed kunnen opschieten met surinamers ...op bepaalde vlakken delen ze dezelfde mentaliteit namelijk ze hebben beiden een passie voor (straat)-voetbal , ze zijn beiden een beetje lui :D , cofeeshop-mentaliteit ( voor de maroks die naar cofeeshops gaan ) , en maroks zijn ook een beetje gek op niggastyle ...

hanibal
19-06-2002, 02:03
Hoooooo. Ik heb wel moeite met een groot gedeelte van dat volk(uit zuid-amerika ergens). Emshoom,je mag me ontmoeten ik imiteer ze zeker niet en aan die stekeltjes en hoogwaterbroek lui irriteer ik me ook,dussss. ik weet niet hoe het komt,maar als ik ze zie dan denk ik aan iets respektloos. En dat we iets gemeen hebben met ze lijkt me heel erg ver gezocht, mijn normen en waarden liggen toch op ander niveau,mentaliteit deel ik ook niet met ze. Iemand die in het verleden zo vernedert is(slavernij),en deze gedachte niet kan wegdoen zal zichzelf altijd beter en hoger vinden dan de rest. De uitspraak:"je moet niet iedereen over een kam scheren"is overbodig als we weten dat er iets bestaat als collectieve gedragingen. You don't have to share my opinion,that is wy it is my opinion. Als ik een dochter heb later,ga ik heel goed opletten met wie zij omgaat. Ik zeg wat ik denk,en doe wat ik zeg.

hanibal
19-06-2002, 02:41

Ik ben niet duidelijk geweest,denk ik. Het gaat mij niet om kleur,maar om bepaalde gedragingen die bij een bepaald volk uit zuid-amerika collectief voorkomen(bijv.het gebrek aan respekt).

hanibal
19-06-2002, 02:49
Wat versta jij onder evolutie? toch niet het muteren van genen?????

hanibal
19-06-2002, 02:55
O,als ik mijn oogkleppen afdoe en om mij heen kijk,dan zullen de tranen in mijn ogen schieten,en ik ben bang dat het nooit ophoud. Al die pracht en praal waar ik niks aan heb,die ik over het algemeen niet mag bekijken. Ik loop op straat met 1 bedoeling,en dat is om van punt a naar punt b te komen. En dat is precies waar de weg voor gemaakt is om van punt a naar b te komen. By the way ik werk met el-kafiroun,maar meer hoef ik ook niet van ze te weten.Ze kunnen me meer beschadigen dan goed doen. dus ik denk dat ik mijn ogen nog even bescherm als je het niet erg vind.

hanibal
19-06-2002, 03:04
Neen,fout. Gedrag word ook genetisch geregeld,en is overdraagbaar. Dus is het vrij duidelijk dat mensen die uit een bepaald ras komen dezelfde gedragingen vertonen.(dit is onlangs bewezen).eindelijk. Ik vind het niet normaal om mensen aan te staren. Ik vind het niet normaal om expres mank te lopen. ik vind het niet normaal om de nederlandse taal te verkrachten. Ik vind het niet normaal om alles wat in mij opkomt uit te schreeuwen. Ik vind het niet normaal om mijn volumeknop op de hoogste stand te zetten. Ik vind het niet normaal om een oud klasgenootje op straat aan te spreken terwijl haar man erbij staat,en dan een pak slaag krijgen en me dan afvragen waarom ik een pak slaag heb gehad. Ik vind het niet normaal dat ik altijd gelijk heb vanwege mijn vernedering in het verleden. Ik vind het niet normaal om mensen zomaar op straat aan te preken. Enz enz enz enz......

hanibal
19-06-2002, 03:07
Ik ben er alang achter dat de meesten niet weten wat respekt is. En hoe ga je om met mensen zonder respekt. Kijk je kan veel over marokanen zeggen,maar een marokaan heeft altijd een grens en die grens is respekt.

hanibal
19-06-2002, 03:08
Leer ze. Succes.

Safira75
19-06-2002, 08:50
Origineel gepost door hanibal Neen,fout. Gedrag word ook genetisch geregeld,en is overdraagbaar. Dus is het vrij duidelijk dat mensen die uit een bepaald ras komen dezelfde gedragingen vertonen.(dit is onlangs bewezen).eindelijk. Ik vind het niet normaal om mensen aan te staren. Ik vind het niet normaal om expres mank te lopen. ik vind het niet normaal om de nederlandse taal te verkrachten. Ik vind het niet normaal om alles wat in mij opkomt uit te schreeuwen. Ik vind het niet normaal om mijn volumeknop op de hoogste stand te zetten. Ik vind het niet normaal om een oud klasgenootje op straat aan te spreken terwijl haar man erbij staat,en dan een pak slaag krijgen en me dan afvragen waarom ik een pak slaag heb gehad. Ik vind het niet normaal dat ik altijd gelijk heb vanwege mijn vernedering in het verleden. Ik vind het niet normaal om mensen zomaar op straat aan te preken. Enz enz enz enz...... hahhahaah het klinkt als een beschrijving van veel marokkaanse jongens die ik in de stad zie hangen. Normaal bestaat niet. Wat JIJ normaal vindt kan je niet aan anderen opleggen. Tenzij het niet meer binnen de wet valt. Ik weet zeker dat andere volken net zulke domme ideeen hebben over marokkanen als jij over negers hebt. Dat heet vooroordelen. Op basis van wat veel mensen om zich heen zien zullen ze ook zeggen dat Marokkanen criminelen zijn die vrouwen niet met respect behandelen, agressief zijn en werkeloos. Dat komt omdat die groep het meest opvalt. De groep waar het gewoon goed mee gaat, die niet ordinair is en niet de ganse dag op straat hangt....die zien ze niet. Je mening is eenzijdig opgebouwd. Alsof je alle negers (surinamers waar jij het over hebt) zou kennen. Op zich niet erg hoor...moet jij weten. Maar erken het dan op z'n minst i.p.v. het als de hoogste waarheid te brengen. Rassen gedragen zich niet hetzelfde. Je hebt het verkeerd begrepen. Volkeren wel. Dat is logisch. Volkeren delen een geschiedenis --> dat zij zich in grote lijnen hetzelfde gedragen is dus niet raar. Surinamers zijn niet allemaal negers. Als je ook maar 1 keer een boek had gelezen had je dat geweten. De bevolking bestaat uit hindoe's, chineze, blanken , Indianen EN negers. Deze groepen delen veel met elkaar (vanuit het feit dat ze als bevolking van 1 land dezelfde geschiedenis hebben) maar de volkeren gedragen zich niet allen hetzlfde. Dat is zo onzinnig dat je er bijna airmiles voor zou moeten krijgen :) Verder getuigt het van een bekrompen geest om te denken dat jouw indrukken van surinamers of andere negers een correct beeld geven. Je ben zo verzot op onderzoek....? Dan weet je ook dat absolute uitspraken NOOIT mogen worde4n gedaan enkel op basis van je eigen ervaringen (dat is slechts een voedingsbodem voor racisme en discriminatie)....

zinalady
19-06-2002, 09:39
sorry maar ik lees hier nu al 1000000 keer mensen die het elke keer weer over respect hebben zoals hannibal! maar mag ik jou da nu zeggen dat er een heleboel marokkaanse jongeren ook totaal geen respect tonen in de maatschappij....dus als je het over de negers hebt yallah vermeld de marokkanen er dan ook maar bij want ga nu niet schijnheilig doen dat alle marokkanen ohhhh zo'n respect hebben op straat in winkels en tegen de ouderen!!! Jah thuis binnen jah tonen ze respect aan hun ouders maar ook alleen maar omdat ze weten dat er anders wat zwaait! en we hebben zelfs een catogerie die ook helemaal geen respect toont tegen niemand! Dus kom op zeg jah bij de negers heb je mensen die zich een bepaalde manier gedragen maar zo zijn ze zker niet allemaal.....wij hebben ook genoeg foute marokkaantjes en hannibal denk eens na voor dat je zomaar iets zegt want stel je eens voor dat ze allemaal zoals jou zouden zijn wajooo dan zou iedereen bepaalde haat gevoelens voor elkaar krijgen....dan zou een nederlanderalle marokkanen haten en waarom? alleen maar omdat ie iedereen over 1 kam heen scheert! Maar jah het is jou mening.....en die respecteer ik!!!!! bye bye

Safira75
19-06-2002, 09:59
Origineel gepost door Mopo17 fock jullie allemaal joh. Negers pakken jullie!!!! Daarom he? Jullie worden door hen gezogen en gepakt in jullie ****, jullie geven nooit jullie voorste gat want anders blijven jullie geen maagd. Dit is maar voor een bepaalde aantal marokaanse meisjes bedoelt. Je weet wel de meisjes die geen leven meer hebben. In jullie geval zal ik ook met negers gaan als je geen marokaanse jongen kan krijgen, want die zijn meer bezig met de hollandse meiden, die zijn tenminste lekker en niet hoerig als jullie marokaanse meisjes. Jullie zijn lelijk, jullie stinken en jullie zijn hatelijk, echte vieze wijven. Ik hoop voor jullie dat jullie een marokaanse jongen kunnen vinden, want dat betwijfel ik nou net. Ik weet van marokaanse jongens dat ze lieven een meisje uit marokko halen dan een marokaanse **** hier nemen en met haar trouwen, en dan zeggen de marokaanse meisjes dat ik een schande ben voor de marokanen, dus dat betekent als je een marokaanse meisje uit marokko haalt je een schande bent voor de marokanen. En wij hebben hun stijl echt niet, hun praten als ons(woorden zoals, iwa, tfoe, zemer) Zij gebruiken onze taal. Alhoewel je ook marokaanse jongens hebt die ******taal spreken, maar wat ik weet is dat negers gewone mensen zijn, ik heb meer surinaamse en antiliaanse vrienden dan marokaanse. Omdat marokanen je naaien. Dat is waarom?(niet allemaal)Maar ja, bij jullie marokaanse meisjes is het een ander geval, ik zeg niet alle marokaanse meiden, een paar maar. Ze worden gewoon gepakt door die negers, en dan pas irriteer ik me erg. Die vormen een dreiging en niet ik. Want ik hou van mijn volk. Want ik ken ook mooie marokaanse meiden met een goede opleiding en hebben de mentaliteiten als die van geen ander. Ik spreek hier maar over een kleine groepje. Damn- zoveel gepraat.....en nog niks gezegd..... :D :D

Wamen
19-06-2002, 11:29
Dat vraag ik me dus ook af.Waarom die marokkaanse jongens jaloers zijn als een marokkaans meisje iets met een neger heeft. Dat maakt toch niet uit hoe'n huidskleur hij heeft als hij maar moslim is. Daarbij nog die marokkaanse jongens zijn zelf niet heilig zij lopen wel met een hollandse trien en daar word niets van gezegd.

ami_najim
19-06-2002, 11:45

het maakt toch niet uit wit of zwart we hebben allemaal vlees botten en een hart.volegens mij hebben veel marokanen hekel aan negers. en omgekeerd ook. de mocro chikies gaan naar negers alleen om gebeft te worden denken sommige marokkanen en omdat sommige marokkanen dat niet doen.gaan ze door minderwaardigheidscomplex andere mensen venederen

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6