Bekijk originele versie : wens mij succes
oke
ik wil ff vragen of iedereen voor mij wil bidden of voor mij wil duimen want ik heb frans pw morgen
het is nou pw week dus ik heb alleen maar pwen
en ik heb dus alle steun nodig vooral voor frans
enne ik moet voor natuurkunde 5 hoofdstukken leren die vent denkt dat ik nix anders te doen heb
maarja
plz duim voor mij
Nou Chaima,
Heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeel succes en als je gewoon leert, dan haal je het wel!!!
Ik zal voor je bidden en duimen!
Kus,
Cina
SUCCES CHEMIE!!!! Allah y 3aounek inshallah en je kan het!! Weet dat je niet meer kan doen dan je best maar doe dan ook je uiterste best he?
En ga aub dan leren nu gekkie dan n beetje nietsnutten op yasmina :D
Succes Chiq!! xxx
als ik hier op marokko. nl blijf dan leer ik niet hoor
maarja ik leer altijd s'ochtends
al_hamka
18-06-2002, 21:36
Suuuccceeessssss Ladyyy :goedzo:
** SouSou ** :rolleyes:
thank you very much
allemaal een grote knuffel en veel kusjes van mij
Camilla27
18-06-2002, 21:38
veel succes.......en inscha ALLAH kom je er wel door heen.
WENS MIJ SUCCES...
Komende 4 weken moet ik nog elke dag om 5 uur mn bed uit (ouffff) en dat gaat erggg moeilijk als je zo lekker ligt he... Dus duim voor me dat ik morgen om 5 uur mijn bed uit kom!! :D
GREETZZZ!
veel succes
wrom om 5 uur
Stage voor 5 weken. Elke dag op en neer reizen met de trein en busbus om naar een verpleeghuis te gaan waar ik dagelijks van 7 tot half 4 mag werken.... geen pretje... ik ben al aan het aftellen...
10......
9....
8...
7..
:zwaai:
al_hamka
18-06-2002, 21:42
Origineel gepost door Kenitrya
WENS MIJ SUCCES...
Komende 4 weken moet ik nog elke dag om 5 uur mn bed uit (ouffff) en dat gaat erggg moeilijk als je zo lekker ligt he... Dus duim voor me dat ik morgen om 5 uur mijn bed uit kom!! :D
GREETZZZ!
Net Goed Voor Je :D hihihiih Grappiieeee
nog een vraagje wie komt er uit alhoceima
Origineel gepost door al_hamka
Net Goed Voor Je :D hihihiih Grappiieeee
:verdriet:
Me iz going.... Say Goodbye!
Hey Lella Hamka, Thallaaaaj a gti boussa kbiiiiiiiiiiiiiira pour vous, Ik ga nini doen!
Chemie Succes morgen! :zwaai:
je gaat nini doen?????????????/
Nini, nini ya moumou weet je wel :D Slapen in mn overheeeeerlijke bedje. That's what I'm up 2 !
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.