Bekijk originele versie : juweliers Antwerpen
MorenaRifia
23-08-2006, 00:54
kan iemand me vertellen of op zaterdag de juweliers in Antwerpen open zijn...?? :confused:
ik hoorde namelijk dat die joden dicht zijn i.v.m. hun Sabath, is dat zo ???
MENSEN UIT ANTWERPEN EN OMGEVING HELPPPPP :)
kan iemand me vertellen of op zaterdag de juweliers in Antwerpen open zijn...?? :confused:
ik hoorde namelijk dat die joden dicht zijn i.v.m. hun Sabath, is dat zo ???
MENSEN UIT ANTWERPEN EN OMGEVING HELPPPPP :)
Die zijn zaterdag idd gesloten meid, maar zondag zijn ze wel open
boesa
Ja dan zijn de meeste dicht, maar niet allemaal toch? Maar de meeste wel denk ik! Maar de meeste joden zijn er ook weg hé!
Lella_Nouara
23-08-2006, 09:17
K woon er al 25 jaar en naar mijn weten zijn ze enkel gesloten met Pesach:maf:
Dus zaterdag zijn ze ook open :)
:hihi:
ja dat dacht ik ook! Want ben vorige zaterdag nog gegaan voor me schoonzus :) Ze gaven daar heeeel mooie ringen, ook 1 voor 35 en twee voor 15 :maf:
MorenaRifia
24-08-2006, 17:24
bedankt allemaal voor jullie reacties, maar wat is het nou...? Zijn ze nu wel of niet open op zaterdag...? De een zegt dicht en zondag open, de ander zegt weer iets anders...? Ik ben bang dat ik anders die hele reis voor niks ga afleggen...Dus alle info is welkom...:kus:
Laylahtje
25-08-2006, 22:40
ewa...?:rolleyes:
De meeste zijn gesloten, ik heb daar mijn trouwringen gekocht, goedkoop zijn ze niet hoor!!!
tharifesht14
25-08-2006, 22:47
bedankt allemaal voor jullie reacties, maar wat is het nou...? Zijn ze nu wel of niet open op zaterdag...? De een zegt dicht en zondag open, de ander zegt weer iets anders...? Ik ben bang dat ik anders die hele reis voor niks ga afleggen...Dus alle info is welkom...:kus:
dan ga je gwn nar de meir een beetje shoppe eh:hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.