Bekijk originele versie : Latifa Rafat laat publiek in de steek
OneTouch
22-06-2003, 15:52
Dit las ik zojuist, ik vind het echt niet kunnen en ze moeten haar gewoon voortaan niet meer vragen, om haar goed terug te pakken!
Waar was Latifa Rafat??? :kwaad:
bron: muzikarabia.com
Je herinnert je vast nog wel het MarocEgypt feest dat laatst in Amsterdam RAI werd georganiseerd! Optredens van zowel Egyptisch als Marokkaanse artiesten maakten de avond tot een gezellig Arabisch feest. Het feest zou echter niet compleet zijn zonder de Marokkaanse ster Latifa Rafat, de belichaming van het Marokkaanse lied. Tot grote spijt kwam de zangeres echter niet opdagen. Niet door mismanagement van de organisatoren AKM-events en Second Generation, maar nu blijkt omdat ze op het laatste moment besloot liever in haar Amsterdamse hotel te willen blijven. Daarmee liet ze zowel het publiek als de organisatie in de steek. Als reactie op Latifa’s onvoor-spelbare gedrag laat Second Generation in een reactie cynisch weten: “Voor de sportiviteit willen wij Latifa Raafat heel erg bedanken voor de fraaie consumptie-rekening die zij AKM heeft achtergelaten tijdens haar verblijf in het vier sterren hotel. Ook hopen we dat ze genoten heeft van haar eerste klas vliegreis”. Kortom, voorlopig geen Latifa Rafat in Nederland!
ATLANTICA
22-06-2003, 15:58
:jammer:
Kenitrya is zij ook :bril:
Lady_moi
22-06-2003, 16:00
schame on her :jammer:
Meryam20
22-06-2003, 16:12
Wie heeft dat eerste liedje van haar waar ze zo beroemd mee is geworden???? Hoop dat jullie me kunnen helpen!!! :o
OneTouch
22-06-2003, 16:14
no..ik ken haar niet zoooo goed en vind haar overigens niet all that
Lady_moi
22-06-2003, 16:23
ik weet nie es wie da mens is :haha:
Lady_moi
22-06-2003, 16:59
dan ben ik wat?
haha ey nee echt wiesda?
NoreJihan
22-06-2003, 17:11
Origineel gepost door Meryam20
Wie heeft dat eerste liedje van haar waar ze zo beroemd mee is geworden???? Hoop dat jullie me kunnen helpen!!! :o
Ash dani
Origineel gepost door OneTouch
Dit las ik zojuist, ik vind het echt niet kunnen en ze moeten haar gewoon voortaan niet meer vragen, om haar goed terug te pakken!
Waar was Latifa Rafat??? :kwaad:
bron: muzikarabia.com
Je herinnert je vast nog wel het MarocEgypt feest dat laatst in Amsterdam RAI werd georganiseerd! Optredens van zowel Egyptisch als Marokkaanse artiesten maakten de avond tot een gezellig Arabisch feest. Het feest zou echter niet compleet zijn zonder de Marokkaanse ster Latifa Rafat, de belichaming van het Marokkaanse lied. Tot grote spijt kwam de zangeres echter niet opdagen. Niet door mismanagement van de organisatoren AKM-events en Second Generation, maar nu blijkt omdat ze op het laatste moment besloot liever in haar Amsterdamse hotel te willen blijven. Daarmee liet ze zowel het publiek als de organisatie in de steek. Als reactie op Latifa’s onvoor-spelbare gedrag laat Second Generation in een reactie cynisch weten: “Voor de sportiviteit willen wij Latifa Raafat heel erg bedanken voor de fraaie consumptie-rekening die zij AKM heeft achtergelaten tijdens haar verblijf in het vier sterren hotel. Ook hopen we dat ze genoten heeft van haar eerste klas vliegreis”. Kortom, voorlopig geen Latifa Rafat in Nederland!
Second Generation is een beetje dom...........
dat ze dat gaan betalen.
Laat die sma het zelf betalen...the dumb b.itch.
En dat wou ik even kwijt.
Een niet-Latifa-lover..........me like the Rai.
:D
OneTouch
22-06-2003, 18:17
ooh...Ach dani, 3lech mchit...dat is wel een leuk nummer ja!!
elmoemien
22-06-2003, 18:20
Who the hell is latif arafat nou weer?
C_OUJDIA
22-06-2003, 18:22
Origineel gepost door OneTouch
ooh...Ach dani, 3lech mchit...dat is wel een leuk nummer ja!!
Was ook het enige 'leuke' liedje..De rest is niet om aan te horen..
Lady_moi
22-06-2003, 18:28
Origineel gepost door Crumb
Second Generation is een beetje dom...........
dat ze dat gaan betalen.
Laat die sma het zelf betalen...the dumb b.itch.
En dat wou ik even kwijt.
Een niet-Latifa-lover..........me like the Rai.
me too :D
Origineel gepost door lady_moi
me too :D
Nothing beats RAI.
En zekers geen Latifa-trutje.
;)
sister17
14-05-2007, 21:50
had er nou iemand dat liedje van achdani?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.