Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse vader & zoon komen om by ongeluk

spoorloos_1
22-06-2003, 14:43

Bestelbus komt onder trein: twee doden Hulpverleners ruimen de brokstukken op bij een bewaakte spoorwegovergang in Veenendaal. Een 42-jarige man en zijn 14-jarige zoon kwamen daar gisteren om het leven toen het bestelbusje waarin ze zaten onder een trein kwam. Getuigen hebben de politie gemeld dat de bestuurder het wachten voor de gesloten overweg kennelijk te lang was gaan duren. De man reed vanuit de rij wachtende auto's over de andere weghelft langs de gesloten spoorboom de overweg op. Daar werd het busje gegrepen door de trein. De inzittenden waren volgens de politie vrijwel op slag dood. Het treinverkeer op het traject Utrecht - Rhenen lag tussen Maarn en Rhenen bijna vier uur stil.

babyboy
22-06-2003, 14:45
allah ie rahmoe

nour_el_3oejoen
22-06-2003, 14:45
...:(................is het gister gebeurd???...

NoreJihan
22-06-2003, 14:46
Origineel gepost door spoorloos_1 Bestelbus komt onder trein: twee doden Hulpverleners ruimen de brokstukken op bij een bewaakte spoorwegovergang in Veenendaal. Een 42-jarige man en zijn 14-jarige zoon kwamen daar gisteren om het leven toen het bestelbusje waarin ze zaten onder een trein kwam. Getuigen hebben de politie gemeld dat de bestuurder het wachten voor de gesloten overweg kennelijk te lang was gaan duren. De man reed vanuit de rij wachtende auto's over de andere weghelft langs de gesloten spoorboom de overweg op. Daar werd het busje gegrepen door de trein. De inzittenden waren volgens de politie vrijwel op slag dood. Het treinverkeer op het traject Utrecht - Rhenen lag tussen Maarn en Rhenen bijna vier uur stil. Allah yer7emhoem Inna illahie wa inna ilahai razji3oen :(

spoorloos_1
22-06-2003, 14:48

Ik hoorde het gister al dat r 2 marokkanen dood zyn gegaan door een trein ongeluk. En toen kwam ik dit stuk tegen. Hy was met zyn zoon onderweg naar de tandarts

s_soumaya18
22-06-2003, 14:53
alllahhh yarhamhoemmmmm, msekien inna lilahl wa ina ilahhi rajihoennn

wardaroosje
22-06-2003, 14:56
inna lillahi wa ina lillahi ra3jiroen Ik wens de nabestaanden heel veel sBar en sterkte toe

SweetRose
22-06-2003, 15:09
:verdriet: Allah ie rahmoe:(

maghrebgirl20
22-06-2003, 15:37
allah ie rahmoe maar het had gewoon voorkomen kunnen worden. die man had niet moeten oversteken als hij weet dat er een trein aan komt. ik wens fam. en vrienden veel sterkte

Itsjustme
22-06-2003, 15:39
ja erg he ik was daar bij famillie gister en hoorde het we gingen naar die plek toe liggen allemaal bloemen en fototjess allah i rahmoe...

NOURD1N
22-06-2003, 15:51
allahrahmhoem :verdriet:

ATLANTICA
22-06-2003, 15:57
Allah rahmoem... Zeker erg, maar zeker hun mikteb.....

MariamaMslma
23-06-2003, 00:33
Ik hoorde het toen straks van mijn vriendin. Haar nicht zou gister op bezoek komen maar was niet gekomen omdat het de broer en vader zijn van haar beste vriendin. Vader was 42 en zoon was 14 Ik kreeg echt rillingen toen ik het hoorde en kon zelfs mijn tranen niet onder bedwang houden toen ik het mijn moeder vertelde. Tante van mijn vriendin vertelde nog hoe kapot die meiden zijn, echt verschrikkelijk. Mijn moeder zei gelijk: Dit was voorbestemd voor hun om zo te sterven,...op die dag...op dat tijdstip...op die manier. En zo staat er voor ons allemaal voorgeschreven hoe en wanneer we sterven. Misschien morgen...je weet et niet, dus wees voorbereid. Qabla anta 7asabo Moge Allah ze vergeven voor hun zonden Moge Allah ze belonen voor al hun goede daden. Moge Allah ze Djenna schenken Moge Allah de nabestaande sabr en kracht geven om dit alles te verwerken. Amien Amien Amien Amien Inna lillahie wa Inna Illahie razji3oen

jamila_zina18
23-06-2003, 00:38
Origineel gepost door MariamaMslma Ik hoorde het toen straks van mijn vriendin. Haar nicht zou gister op bezoek komen maar was niet gekomen omdat het de broer en vader zijn van haar beste vriendin. Vader was 42 en zoon was 14 Ik kreeg echt rillingen toen ik het hoorde en kon zelfs mijn tranen niet onder bedwang houden toen ik het mijn moeder vertelde. Tante van mijn vriendin vertelde nog hoe kapot die meiden zijn, echt verschrikkelijk. Mijn moeder zei gelijk: Dit was voorbestemd voor hun om zo te sterven,...op die dag...op dat tijdstip...op die manier. En zo staat er voor ons allemaal voorgeschreven hoe en wanneer we sterven. Misschien morgen...je weet et niet, dus wees voorbereid. Qabla anta 7asabo Moge Allah ze vergeven voor hun zonden Moge Allah ze belonen voor al hun goede daden. Moge Allah ze Djenna schenken Moge Allah de nabestaande sabr en kracht geven om dit alles te verwerken. Amien Amien Amien Amien Inna lillahie wa Inna Illahie razji3oen :tranen: allah yarghmou..