Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Trouwring?

BugaBoo
22-08-2006, 19:56

He meiden, Waar is je trouwring van gemaakt?Van goud?Zoja heeft je man er ook een of alleen jij? Let me know hoe jullie het opgelost hebben. En helemaal mooi zou zijn als jullie de juwelier erbij willen vermelden.:o Ben druk ja.

Huismusje
22-08-2006, 19:58
voor de vrouw goud of witgoud, en de man zilver omdat het in de islam haram is voor een man om goud te dragen.

VoteForKerry_
22-08-2006, 19:58
Ik heb een simpele gouden trouwring met een transcriptie erin. Mijn man heeft er ook een met transcriptie maar dan in het zilver zodat hij die altijd kan dragen. Maar mijn verlovingsring is de échte ring (hihi) dat is een tweedelige met wit goud verwerkte gouden ring....prachtig!!

chahidaatje
22-08-2006, 20:00
Ik heb een gouden ring, zo'n bolletje lijkt het met witte steentjes erin, en mijn man een zilveren ring... Maar dat hadden we al aan elkaar gegeven voordat we gingen trouwen...

xxamiraxx
22-08-2006, 20:02

witgouden ring met steentjes en mijn een zilveren ring

zinne79
22-08-2006, 20:02
We hebben allebei een witgouden ring.En dan heb ik er nog een ring bij,ook witgoud omringd met 5 steentjes..Wou zelf iets extras vandaar.:D

Farah_18
22-08-2006, 20:04
Ik heb zowel mijn verlovingsring als trouwring in belgie gekocht (reu de brabant) Mijn verlovingsring (goud) is echt heel mooi met steentjes. En mijn trouwring is gewoon een simpel trouwring (goud). Mijn man had 1 op onze verloving (zilver) en die heeft hij ook op onze bruiloft gebruikt.

BugaBoo
22-08-2006, 20:12
Maar dus tot nu toe niemand die denkt 'ik wil dezelfde ring als mn man, dus doe ik ook in zilver of platina? Hoe ik er nu over denk wil ik verloving goud en trouw allebei zilver. Is zo gek als hij zilver heeft en jij een andere gouden.

zanouba
22-08-2006, 20:18
bij mij heeft mijn man een goude gedaan op de trouw feest zelf.we hadden allbei zelfde ring maar achteraf moetys hij die goude ring bij zijn moeder in leveren:hihi: en nu draagt hij gewoon een zilveren en k een goude twee delig

xxamiraxx
22-08-2006, 20:18
Maar dus tot nu toe niemand die denkt 'ik wil dezelfde ring als mn man, dus doe ik ook in zilver of platina? Hoe ik er nu over denk wil ik verloving goud en trouw allebei zilver. Is zo gek als hij zilver heeft en jij een andere gouden. :hihi: kdenk niet dat mijn potremonnee dat aan zou kunnen

sahab
22-08-2006, 21:01
Die mijne is van plastic.

Endless
22-08-2006, 21:05
Wat ik niet begrijp ; Draag je de verlovingsring samen met een trouwring of wat? :confused: Lijkt me toch teveel van 't goede.

noona
22-08-2006, 21:50
ik heb een gouden kitscherige, doe ik haast nooit meer om, heb genade ik was 18 hij heeft een zilveren volgens islamitische regels, zo dik als het touw waarmee het suikerbrood wordt vastgebonden...