Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Over 2 mnd trouwen en nog niks geregeld

Pagina's : [1] 2 3

Oegtkomfiedien
22-08-2006, 13:54

Wat als je over 2 maanden trouwt en nog niets hebt geregeld voor je bruiloft.........heb je dan een probleem, ben je te laat. Kun je het nog redden om alles voor te bereiden. Hoeft geen grote bruiloft te zijn. Tips:confused: Waar moet je beginnen..stress stress stress:confused: :confused:

MinnyBolletjuh
22-08-2006, 13:56
Ik zou als ik jou was nu nu nu beginnen met lijstje maken wat je allemaal nog moet doen samen met een zus of goeie vriendin en dat dan samen doen ofzo!! Insha'allah lukt het allemaal:sjans:

Tetouan_tanger
22-08-2006, 13:56
Ik denk altijd dat mensen toch niet heel graag willen trouwen, nu pas regelen sorry dat wordt echt ramp man.... maar goed succes!!

SweetRose
22-08-2006, 13:57
eerst en vooral kies een datum.. heb je dat al?

Oegtkomfiedien
22-08-2006, 13:58

Ik denk altijd dat mensen toch niet heel graag willen trouwen, nu pas regelen sorry dat wordt echt ramp man.... maar goed succes!! Niet graag willen trouwen omdat.....

chahidaatje
22-08-2006, 13:59
Hoeft geen ramp te worden hoor, zoals Minny al zei maak een lijstje met dingen wat je nodig hebt etc, en kijk wat je budget is... Desnoods samen met je aanstaande partner of met een zus, of goede vriendin... Kijk of je het thuis wil doen of in een zaaltje, als je een zaaltje wil moet je daar zeker gauw achter aan gaan...

Oegtkomfiedien
22-08-2006, 13:59
eerst en vooral kies een datum.. heb je dat al? Ja

Oegtkomfiedien
22-08-2006, 14:00
Hoeft geen ramp te worden hoor, zoals Minny al zei maak een lijstje met dingen wat je nodig hebt etc, en kijk wat je budget is... Desnoods samen met je aanstaande partner of met een zus, of goede vriendin... Kijk of je het thuis wil doen of in een zaaltje, als je een zaaltje wil moet je daar zeker gauw achter aan gaan... Oefff je woorden doen me goed...ik ben iemand die als ik stress bijna niets kan ondernemen...door de stress zo gestresst ben ik dan:hihi:

chahidaatje
22-08-2006, 14:03
Oefff je woorden doen me goed...ik ben iemand die als ik stress bijna niets kan ondernemen...door de stress zo gestresst ben ik dan:hihi: Ik en mijn zusje hebben in 3maanden tijd mijn zusje haar bruiloft weten te regelen , gewoon kalm aan doen.. Pak pen en papier en schrijven maar...:hihi: Stress is normaal als je maar geen monsterbruid word :haha:

MinnyBolletjuh
22-08-2006, 14:08
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1074739 voOr als je een negaffa wilt :hihi:

tafokt
22-08-2006, 14:11
ik kan je helpen aan een kokkin,decoratie en serviesgoed

amira_maroc
22-08-2006, 14:15
Ik denk altijd dat mensen toch niet heel graag willen trouwen, nu pas regelen sorry dat wordt echt ramp man.... maar goed succes!! Nee sommige mensen hebben nog een leven. dat hele trouwgedoe wordt een beetje overschat. Mensen het zijn maar 2 daagjes.... waarom over the top. Het hoeft toch geen megaspektakel te worden. Gewoon lekker simpel. Meid, Als je je bruidsjurk/negaffa/zaal(anders thuis)/ eten (catering/kookvrouw?)hebt geregeld dan heb je het moeilijkste achter de rug. Ik persoonlijk wil mijn aandacht/tijd besteden aan mijn bruidsjurk. EEn mooie elegante simpele jurk. dat kost ook tijd. naar mijn idee dan. Maar meid niet stressen! veel succes en inshalah wordt t een topdag! :banana:

chahidaatje
22-08-2006, 14:18
lijstje met wat je misschien nodig hebt als niet doorkrassen :hihi: - Wat is het budget?? - negaffa ( als je dat wilt natuurlijk) - zaal of thuis??? - het eten catering (vlees/kip, koekjes, nootjes, snoep, dadels, suiker, fruit) - Drinken ( thee, water,koffie, en frisdrank) - Taart - Trouwjurk, sieraden , accesouires etc, schoenen, lingerie.. - Bedankjes & voor de kinderen gewoon een bekertje met snoep doen en folie erom heen met een lint - Ringen - decoratie (versiering) - bloemen, eventueel corsage voor je man - camera & fotocamera - 2glazen om melk uit te drinken, met mes voor taart aansnijden - een mooie versierde auto - weggooi tafelkleden op een rol, zelf snijden te koop bij Blokker - anasheed of muziek, en muziekinstallatie of dj - etc etc... Als ik nog wat ben vergeten zet het er vooral bij.... liefs Chahida:kus:

Tetouan_tanger
22-08-2006, 14:27
Nee sommige mensen hebben nog een leven. dat hele trouwgedoe wordt een beetje overschat. Mensen het zijn maar 2 daagjes.... waarom over the top. Het hoeft toch geen megaspektakel te worden. Gewoon lekker simpel. Meid, Als je je bruidsjurk/negaffa/zaal(anders thuis)/ eten (catering/kookvrouw?)hebt geregeld dan heb je het moeilijkste achter de rug. Ik persoonlijk wil mijn aandacht/tijd besteden aan mijn bruidsjurk. EEn mooie elegante simpele jurk. dat kost ook tijd. naar mijn idee dan. Maar meid niet stressen! veel succes en inshalah wordt t een topdag! :banana: Ewa ja, Ik wil het toppie hebben vandaar dat ik alles vooraf regel. en geen 2 maanden. maar voor omstandigheden kan 2 maanden voor komen ja!

Oegtkomfiedien
22-08-2006, 14:30

Voor degenen die al getrouwd zijn waaronder Chadiaatje, hoelang hebben jullie er over gedaan om jullie bruiloft te regelen.

Pagina's : [1] 2 3