Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : plaats hier alle foto's van je aankopen uit marokko

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

trisinti
22-08-2006, 11:52

Snap wat je bedoeld.. maar laten we eerlijk zijn niet alle joden staan achter deze oorlog.. velen zijn er tegen , maar worden wel gezien als boosdoeners....en omgekeerd natuurlijk ook .. zo creeer je zelf bewust gewoon nog meer afstand..... heeft wellicht niets met het onderwerp te maken : Laats op Tv een stadje waar Joden en Moslima naast mekaar wonen en dat zonder ruzie niets ... daar zouden wij eens een vb aan moeten nemen ... :goedzo: joodse volk is niet te vertrouwen lees soerat el baqara maar en daar wordt het duidelijk beschreven..als het er op aan komt dan zal hij/ zij gewoon een mes in je rug steken vriendschap of geen. Ik zal ze nooit lastig vallen, maar zogenaamd begrip opbrengen voor hen gaat mij een beetje te ver. Ze hebben alleen de afgelopen maand duizenden kinderen afgeslacht daar kan ik echt geen sympatie voor opbrengen. weet je dat 90% van het joodse volk het geweld in Libanon steunt en een nog hardere aanpak wilde.

Miss_Magrebia
22-08-2006, 11:56
joodse volk is niet te vertrouwen lees soerat el baqara maar en daar wordt het duidelijk beschreven..als het er op aan komt dan zal hij/ zij gewoon een mes in je rug steken vriendschap of geen. Ik zal ze nooit lastig vallen, maar zogenaamd begrip opbrengen voor hen gaat mij een beetje te ver. Ze hebben alleen de afgelopen maand duizenden kinderen afgeslacht daar kan ik echt geen sympatie voor opbrengen. weet je dat 90% van het joodse volk het geweld in Libanon steunt en een nog hardere aanpak wilde. 90% zijn harde cijfers gebaseerd op? Zo hadden we ook een hoge ercentage aanMoslims die de aanslagen van 11 sept goedkeurde… waar ik geen bal van geloof.... Een mes in je rug kan je ook van Ali de drugsdealer krijgen en heeft niets met geloof te maken .. de vooroordelen schieten soms als paddestoelen uit de grond..

trisinti
22-08-2006, 12:04
90% zijn harde cijfers gebaseerd op? Zo hadden we ook een hoge ercentage aanMoslims die de aanslagen van 11 sept goedkeurde… waar ik geen bal van geloof.... Een mes in je rug kan je ook van Ali de drugsdealer krijgen en heeft niets met geloof te maken .. de vooroordelen schieten soms als paddestoelen uit de grond.. De harde cijfers zijn van Aljazeera net als de foto's van duizend geslachte kinderen..je kan dat wel of niet aannemen. Geloof daar eerlijk gezegd eerder in dan in NOVA. geloof wat je wilt geloven maar de koran heeft niet met vooroordelen te maken Allah heeft daar echt geen onzin neergezet alleen om die volk te pesten.. Maar ze zullen ten ondergaan zoals dat voorspeld is in de koran daarvan ben ik heilig van overtuigd. He maar even goeie vrienden en ieder zijn mening:goedzo:

Miss_Magrebia
22-08-2006, 12:07
De harde cijfers zijn van Aljazeera net als de foto's van duizend geslachte kinderen..je kan dat wel of niet aannemen. Geloof daar eerlijk gezegd eerder in dan in NOVA. geloof wat je wilt geloven maar de koran heeft niet met vooroordelen te maken Allah heeft daar echt geen onzin neergezet alleen om die volk te pesten.. Maar ze zullen ten ondergaan zoals dat voorspeld is in de koran daarvan ben ik heilig van overtuigd. He maar even goeie vrienden en ieder zijn mening:goedzo: hmmmmmmmmmmmmmmm .... maar volgens de Islam moet de verstandhouding met je buren :goedzo: zijn .. stel je buurman is Jood.. gelden er dan ook ander regels..

Miss_Magrebia
22-08-2006, 12:12

Een Christene wordt niet als Mushirk beschouwd. Het Christendom gelooft weliswaar in de Heilige Drievuldigheid: er is God de Vader, God de Zoon, en God de Heilige Geest, maar dit zijn geen 3 aparte goden. Voor Muslims, is de Drievuldigheid een soort vertroebeling van het zuivere geloof in één enkele God, maar daarom nog geen shirk - nergens in de Koran worden Christenen en Joden als Mushrikun omschreven. Integendeel, Christenen en Joden worden tot de Ahl Al-Kitab (Mensen van het Boek) gerekend. Joden en Christenen kunnen volgens de Koran overigens net als Muslims naar de hemel gaan als ze in God geloven en zich gedragen overeenkomstig de aan hun Profeten geopenbaarde heilige boodschap hmmmmmmmmmmmmmmm .... maar volgens de Islam moet de verstandhouding met je buren :goedzo: zijn .. stel je buurman is Jood.. gelden er dan ook ander regels..

serenity
22-08-2006, 12:15
Een Christene wordt niet als Mushirk beschouwd. Het Christendom gelooft weliswaar in de Heilige Drievuldigheid: er is God de Vader, God de Zoon, en God de Heilige Geest, maar dit zijn geen 3 aparte goden. Voor Muslims, is de Drievuldigheid een soort vertroebeling van het zuivere geloof in één enkele God, maar daarom nog geen shirk - nergens in de Koran worden Christenen en Joden als Mushrikun omschreven. Integendeel, Christenen en Joden worden tot de Ahl Al-Kitab (Mensen van het Boek) gerekend. Joden en Christenen kunnen volgens de Koran overigens net als Muslims naar de hemel gaan als ze in God geloven en zich gedragen overeenkomstig de aan hun Profeten geopenbaarde heilige boodschap Dit dacht ik dus ook altijd, want hun geloven en hun profeten komen ook van dezelfde god die wij aanbidden, Allah. De Islam is zeg maar de laatste versie van die andere geloven. Ik had altijd zoiets van; Als hun geloven van onze god komen, dan kunnen ze toch niet gestraft worden daarvoor? Mag ik vragen wat je bron hiervan is?

Miss_Magrebia
22-08-2006, 12:17
Dit dacht ik dus ook altijd, want hun geloven en hun profeten komen ook van dezelfde god die wij aanbidden, Allah. De Islam is zeg maar de laatste versie van die andere geloven. Ik had altijd zoiets van; Als hun geloven van onze god komen, dan kunnen ze toch niet gestraft worden daarvoor? Mag ik vragen wat je bron hiervan is? http://nl.wikipedia.org/wiki/Mensen_van_het_Boek

fatt
22-08-2006, 12:37
Waar zat ook al weer de afdwaal topic???? :p

serenity
22-08-2006, 12:43
Waar zat ook al weer de afdwaal topic???? :p :lekkerpuh

sihamkleuter
22-08-2006, 12:45
Waar zat ook al weer de afdwaal topic???? :p daar waar het oorsponkelijk onderwerp saai begint te worden, omdat andere mensen geen foto's willen plaatsen:moe:

serenity
22-08-2006, 12:47
By the way, 1 foto van mijn aankoopjes zie je al, die tajine en asbakje rechtsonder in mijn ondertekening! :hihi: Die komen uit Marokko, Meknes! Dus ik doe gezellig mee met je topic SK! :ego:

sihamkleuter
22-08-2006, 12:49
By the way, 1 foto van mijn aankoopjes zie je al, die tajine en asbakje rechtsonder in mijn ondertekening! :hihi: Die komen uit Marokko, Meknes! Dus ik doe gezellig mee met je topic SK! :ego: Ohja ameid, ik zie het mooi hoor!! Inmekne sheb je een winkel met dit soort dingen en hele mooie grote zware spiegels, en lampen echt superprachtig:wow:

serenity
22-08-2006, 12:58
Ohja ameid, ik zie het mooi hoor!! Inmekne sheb je een winkel met dit soort dingen en hele mooie grote zware spiegels, en lampen echt superprachtig:wow: Je bedoelt zeker op het plein bij Bab Mansour of niet? :) Daar komen deze ook vandaan. Ik wil van die donkerbruine/ zwarte lampionnen zooooo graag hebben, al 2 jaar, en elke keer belooft m'n man ze mee te nemen omdat hij met de auto is, maar nog steeds heb ik ze niet.... :moe: Ik ga ze gewoon hier in NL kopen, ook al zijn ze duur...Ze passen perfect bij mijn meubels.

sihamkleuter
22-08-2006, 13:03
Je bedoelt zeker op het plein bij Bab Mansour of niet? :) Daar komen deze ook vandaan. Ik wil van die donkerbruine/ zwarte lampionnen zooooo graag hebben, al 2 jaar, en elke keer belooft m'n man ze mee te nemen omdat hij met de auto is, maar nog steeds heb ik ze niet.... :moe: Ik ga ze gewoon hier in NL kopen, ook al zijn ze duur...Ze passen perfect bij mijn meubels. ikken die winkel wel, maar de bedoel ik niet. Die ik bedoel zit binnen in lehdiem, in de straten van diet toeristische route. het is daar heel donker

serenity
22-08-2006, 13:23

Oh ok, in het doolhof. :hihi: Daar hebben ze heeeele mooie spullen idd, ben alleen altijd bang: Als er wat gebeurt Allah ie hfad, hoe kom je dan in godsnaam snel buiten? :wow:

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19