Bekijk originele versie : Wat een dag, eindeljk rust!
Ik moest op mijn nichtjeletten, ze wou maar niet slapen en slapen, toen moest ik met haar spelen en alles, nuuuuuuuuuuuu pas is ze gaan slapen, en haar ouders komen pas rond 2 uur snachtsofzo van een bruiloft, ik ben KAPOTTTTT :huil:
Ik doe dit NOOIT meer, tenzij ik er voor betaald krijg dat is een ander verhaal :stout:.
Danoontje
21-06-2003, 23:39
hmmmmmmmmmm k ken dit alleen houdt het oppassen bij mij nooit op en er voor betaald krijgen :giechel:, maaruhh mijn broertjes zijn wel lief dat wel :rolleyes:
als ze slapen :D
iemand moet op jou letten :)
sweet_karima
21-06-2003, 23:43
sweet_boyyy slaap jij nog niet?
dat moet je aan masriya vragen, ik ben volwassen en masriya is pas 13 of pas enkele dagen 14
ohhhhhhhhhhhhhh, masriya slaapt die nog niet?????
gebannen????voor niks al die moeite gedaan heh;)
Danoontje
21-06-2003, 23:54
Origineel gepost door Masriya1989
Hahaha ja mijn broers dochter slaapt nu gelukkig, maar ik moest steeds haar laten schommelen, foto's kijken ze maakte me helemaal moe:D
aaaaaaaaaah maar wel lief he als ze slapen :Iluvu:
Danoontje
21-06-2003, 23:59
Origineel gepost door Masriya1989
Ja weetje hoe lief, toen ik naast haar lag, ging ze me knuffelen
Echt een schatje, ze is anderhalf jaar ik hoop dat ze zo blijft want je weet hoe ouder hoe stommer
yup das waar als ze klein zijn zijn zo schattug om op te vreten gewoon!!
hmmmmmmmmm k ben ook moe k ga maar zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz doen maar k ben niet zo schattig als k slaap eerder scaryyyyyyyyy :D
Danoontje
22-06-2003, 00:02
ok poeppie slaap lekker voor strax :zwaai:
k ga mijn bed begroeten heb m gemist :Iluvu:
nour_el_3oejoen
22-06-2003, 00:08
...:D.....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.