Bekijk originele versie : vraaaaagggggggggggggggggggggg
nour_el_3oejoen
21-06-2003, 23:22
salaam,
wilde effe wat vragen...hoe moet je ondertekening vergroten. :confused:....ik probeer de lettertype te vergroten maar het lukt me gewoon niet..:(....
ik hoop dat er mensen die er zijn die me willen helpen...zoja..stuur me een pm of plaats het gewoon hieronder....:D
Origineel gepost door nour_el_3oejoen
salaam,
wilde effe wat vragen...hoe moet je ondertekening vergroten. :confused:....ik probeer de lettertype te vergroten maar het lukt me gewoon niet..:(....
ik hoop dat er mensen die er zijn die me willen helpen...zoja..stuur me een pm of plaats het gewoon hieronder....:D
IK WEET NIET EENS HOE IK EEN TOPIC MOET OPENEN LAATSTAAN LETTERTYPE!!! iK DENK CAPS LOCK :confused:
LQwaad4life
21-06-2003, 23:25
o ja.
wil je jou ondertekening vergroten, want zo kan k het egt nie lezen.
nour_el_3oejoen
21-06-2003, 23:27
ja..weet je dan hoe het moet???
ps een topic openen ....dan moet je bovenaan klikken bij nieuw bericht..
[SIZE=4]~..Çááåã ÇäÕÑåã Úáì ÇÚÏÇÆß æÇÚÏÇÆåã...æÃÑäÇ Ýíåã íæãÇð ÇÓæÏÃ....æÇÍÝÙ áÔÚÈ ÇáÚÑÇÞí æØäåã ÃãæÇáåã æ ÃæáÇÏåã..~[FONT=century gothic][FONT=courier new][FONT=times new roman]
Origineel gepost door guppie
IK WEET NIET EENS HOE IK EEN TOPIC MOET OPENEN LAATSTAAN LETTERTYPE!!! iK DENK CAPS LOCK :confused:
hahaha inderdaad meid. Ik weet ook niet hoe je een topic moet openen , maar veel sterkte :D
nour_el_3oejoen
21-06-2003, 23:58
...DANK JE WEL MALIKK..:D..........
thnx meid!!! ik ga t zoeken!!!
nour_el_3oejoen
21-06-2003, 23:59
:(...IS MISLUKT MALIKK.........
..~Çááåã ÇäÕÑåã Úáì ÇÚÏÇÆß æÇÚÏÇÆåã...æÃÑäÇ Ýíåã íæãÇð ÇÓæÏÃ....æÇÍÝÙ áÔÚÈ ÇáÚÑÇÞí æØäåã ÃãæÇáåã æ ÃæáÇÏåã
Zo moet het... :D
Je moet wel het einde van de vergroting aangeven dmv [/size].. Alles wat je doet moet je moet je beëindigen met [/....]
nour_el_3oejoen
22-06-2003, 00:28
ik zal het proberen tnx achie....;)
SweetRose
22-06-2003, 00:58
Wat staat er eigenlijk?:D
IK kan geen arabisch lezen noch schrijven :(
Origineel gepost door zin 'n midar
Ik ook niet dus ik zou het je niet durven zeggen...
nour_el_3oejoen
22-06-2003, 14:23
Origineel gepost door zin 'n midar
er staat....Oh allah laat ze winnen van jouw vijanden en hun vijanden..en laat ons zien een zwarte dag voor hun...en waarborg voor de mensen uit irak hun land, geld en zonen en dochters... ..
dit is zon beetje een letterlijke vertaling..sorry als ik woorden niet precies heb vertaald..;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.