Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zijn hier nog meiden, die Insch "Allah binnenkort een hoofddoek willen dragen???

Pagina's : [1] 2 3 4 5

BeautifulLady
21-06-2003, 21:13

Salaam, Ik zit er de laatste tijd, heel vaak aan te denken om een hoofddoek te gaan dragen. Ik besef iedere dag meer, dat dit wel eens mijn laatste dag zou kunnen zijn, en ook dat dit leven eigelijk nix te bieden heeft, en dat alleen maar je aanbidding voor Allah swt telt. Dat is het enige wat je straks kan helpen als je komt te overlijden. Zijn er meerdere meiden die zo denken, en die ook Insch"Allah een hoofddoek willen gaan dragen??? :)

s_soumaya18
21-06-2003, 21:15
JA IKKE WILL HET OOK DRAGEN INCHA ALLAHHH

malik25
21-06-2003, 21:20
de hoofddoek opnieuw sexy? Migranten moeten zich maar eens aanpassen; iedereen dus in een Bentley. En juist in dit verharde klimaat tegen moslims staat er een klein wagentje op een brug in de binnenstad met daarin de nieuwste sporthoofddoekjes met de slaogan: 'Dat we hoofddoeken dragen, betekent nog niet dat we onze hersenen afdekken.' http://www.lombox.nl/beeldmateriaal/capster8.jpg GO GIRL MAAR BLIJF WEL EERLIJK EN OPRECHT!

Lady_Cazawia
21-06-2003, 21:27
Ik denk er ook altijd aan, vooral als ik meiden buiten zie lopen met een hoofddoek, ik schaam me dan echt kapot van binnen omdat ik dat ook eigenlijk hoor te dragen. En helemaal als je van die kleine meisjes ziet lopen van 7/8 jaar echt masha-allah :Iluvu: Insha-allah komt mijn dag ook nog..!!

ze3maze3ma
21-06-2003, 21:27

wees trots op jezelf meiden met of zonder hoofddoek je veranderd niet apriobeer alleen voor allah te leven je zult dan een grote beloning tegemoet gaan in de jena insha allah!!!!

hnieouna
21-06-2003, 21:28
hallo miss beautifull ik ga zeker een hoofddoek dragen ik denk deze week nog wellah ik wil echt alles goed doen voor mijn geloof. Ik bid natuurlijk absoluut wel maar ik vind dat een hoofddoek daarbij natuurlijk hoort, want echt als ik gewoon nu zo naar buiten ga dan voel ik me gewoon niet lekker in mijn vel en ook schuldig dat ik het niet draag. Dus ik ga het insha allah zeker dragen, want je weet maar nooit wanneer je leven eindigt en dat kan ook zo meteen zijn. Dus beter eerder ermee beginnen en de laatste tijd denk ik meer aan dit soort dingen. De weg van allah subhanahoe wa ta, allah is gewoon de beste weg en de hoofddoek geeft je juist schoonheid en respect ik bedoel dat is een mooi teken. En mannen hebben meer respect voor je als je, je geloof goed volgt en je natuurlijk aan alle regels houd. Korttom je word gewaardeerd. Maar vergeet niet je doet het natuurlijk allemaal voor jezelf. En insha allah ga jij het ook dragen ik hoop het voor je. En moge allah je daar insha allah voor belonen. beslama !!!!!!! groeten van tetouania hnieouna

dawudd
21-06-2003, 21:28
Zijn hier nog meiden, die Insch "Allah binnenkort een hoofddoek willen dragen??? (Bericht #) Salaam, Ik zit er de laatste tijd, heel vaak aan te denken om een hoofddoek te gaan dragen. Ik besef iedere dag meer, dat dit wel eens mijn laatste dag zou kunnen zijn, en ook dat dit leven eigelijk nix te bieden heeft, en dat alleen maar je aanbidding voor Allah swt telt. Dat is het enige wat je straks kan helpen als je komt te overlijden. Zijn er meerdere meiden die zo denken, en die ook Insch"Allah een hoofddoek willen gaan dragen??? Ik heb respect voor je mening over hoefddoek maar moet je niet vergeten dat alleen met hoefddoek niemand kan een goeie moslim worden als je echt vreest van Allah swt dan moet je veel veel aandacht hechten aan je innerlijk dan je uiterlijk, want Allah(swt ) waardeerd mensen met een goeie innerlijk dan uiterlijk.

dima_zina85
21-06-2003, 21:34
een hoofddoek alleen zegt niks, je moet geloven met je hart, dat je daarna hoofddoek gaat dragen enzo is beter, ga niet een hoofdoek dragen en denken dat je dan binnen bent. veel meiden dragen een hoofddoek maar weten zelf niet waarom ze m eigenlijk dragen. draag m alleen om de goede redenen en niet omdat je je schuldig voelt of wat dan ook

BeautifulLady
21-06-2003, 21:37
Origineel gepost door hnieouna hallo miss beautifull ik ga zeker een hoofddoek dragen ik denk deze week nog wellah ik wil echt alles goed doen voor mijn geloof. Ik bid natuurlijk absoluut wel maar ik vind dat een hoofddoek daarbij natuurlijk hoort, want echt als ik gewoon nu zo naar buiten ga dan voel ik me gewoon niet lekker in mijn vel en ook schuldig dat ik het niet draag. Dus ik ga het insha allah zeker dragen, want je weet maar nooit wanneer je leven eindigt en dat kan ook zo meteen zijn. Dus beter eerder ermee beginnen en de laatste tijd denk ik meer aan dit soort dingen. De weg van allah subhanahoe wa ta, allah is gewoon de beste weg en de hoofddoek geeft je juist schoonheid en respect ik bedoel dat is een mooi teken. En mannen hebben meer respect voor je als je, je geloof goed volgt en je natuurlijk aan alle regels houd. Korttom je word gewaardeerd. Maar vergeet niet je doet het natuurlijk allemaal voor jezelf. En insha allah ga jij het ook dragen ik hoop het voor je. En moge allah je daar insha allah voor belonen. beslama !!!!!!! groeten van tetouania hnieouna Shokran meid, zo denk ik er ook over. Ik bid ook en doe ook alle andere dingen die Allah swt ons heeft opgedragen, het enige wat nog ontbreekt is de hijaab, en Insch"Allah ga ik 'm na de Zomervakantie dragen.

Lady_Cazawia
21-06-2003, 21:40
Origineel gepost door dima_zina85 een hoofddoek alleen zegt niks, je moet geloven met je hart, dat je daarna hoofddoek gaat dragen enzo is beter, ga niet een hoofdoek dragen en denken dat je dan binnen bent. veel meiden dragen een hoofddoek maar weten zelf niet waarom ze m eigenlijk dragen. draag m alleen om de goede redenen en niet omdat je je schuldig voelt of wat dan ook het heeft er in principe allemaal nix mee te maken. Het gaat er niet om dat je hem gaat dragen omdat je hart dat zegt. Tis gewoon een verplichting..!!..of je hart nou ja of nee zegt, in de koran staat ja dus moet het ook gebeuren eigenlijk.

xberbersroosjex
21-06-2003, 21:40
ik draag em al alhamdoelilah

BeautifulLady
21-06-2003, 21:41
Origineel gepost door dawudd Ik heb respect voor je mening over hoefddoek maar moet je niet vergeten dat alleen met hoefddoek niemand kan een goeie moslim worden als je echt vreest van Allah swt dan moet je veel veel aandacht hechten aan je innerlijk dan je uiterlijk, want Allah(swt ) waardeerd mensen met een goeie innerlijk dan uiterlijk. Ik ben ook een goed mens elHamdoelilah, ik doe niks verkeerds maar het knaagt gewoon aan me, dat ik geen hoofddoek draag. Het is toch iets wat Allah swt ons vrouwen heeft opgedragen, en ik ben bang dat straks m'n laatste dag aanbreekt, en dan is het te laat. Want je word denk ik toch wel gestraft als je geen hoofddoek hebt gedragen in deze wereld :confused: Origineel gepost door dima_zina85 een hoofddoek alleen zegt niks, je moet geloven met je hart, dat je daarna hoofddoek gaat dragen enzo is beter, ga niet een hoofdoek dragen en denken dat je dan binnen bent. veel meiden dragen een hoofddoek maar weten zelf niet waarom ze m eigenlijk dragen. draag m alleen om de goede redenen en niet omdat je je schuldig voelt of wat dan ook Eerlijk gezegd zit ik hier nu bijna een jaar aan te denken, ik heb het zelfs een keer geprobeerd, maar heb het weer snel afgedaan omdat ik er bijna instikte, ik had het zo warm! StagfurAllah

dawudd
21-06-2003, 21:45
Origineel gepost door Lady Cazawia het heeft er in principe allemaal nix mee te maken. Het gaat er niet om dat je hem gaat dragen omdat je hart dat zegt. Tis gewoon een verplichting..!!..of je hart nou ja of nee zegt, in de koran staat ja dus moet het ook gebeuren eigenlijk. ik zou mij vrouw geen toesteming geven om een hoefddoek te dragen . er valt veel andere blangrijke plichten dan hoefddoek in islam. iedereen zijn eigen mening

sabria2000
21-06-2003, 21:49
ik denk ook zo, maar het wil alsmaar niet komen, ik snap het niet :confused: moge allah swt mij vergeven

dawudd
21-06-2003, 21:52

Ik ben ook een goed mens elHamdoelilah, ik doe niks verkeerds maar het knaagt gewoon aan me, dat ik geen hoofddoek draag. Het is toch iets wat Allah swt ons vrouwen heeft opgedragen, en ik ben bang dat straks m'n laatste dag aanbreekt, en dan is het te laat. Want je word denk ik toch wel gestraft als je geen hoofddoek hebt gedragen in deze wereld he, liefie mij bedoeling was niet dat je zou een slechte meiden zijn. ik kan en mag ook niet iemand te beoordelen. ik ben zelf ook een gewone mens en misschien maak ik veel meer onbewuste fouten in mij dagelijkse leven dan jou. ik heb alleen mij mening over hoofddoek gegeven als een moslim verder niks. liefs Dawud

Pagina's : [1] 2 3 4 5