Bekijk originele versie : Sporten met een vuilniszak..
xMaryamx
20-08-2006, 19:25
Kan geen kwaad toch???? :rolleyes:
ahahaha dat doet een vriendin van me ook het blijkt echt effect te hebben maar ik vind dat wel vies hoor om eerlijk te zijn je plakt dan alles
xMaryamx
20-08-2006, 19:29
ahahaha dat doet een vriendin van me ook het blijkt echt effect te hebben maar ik vind dat wel vies hoor om eerlijk te zijn je plakt dan alles
Ik doe het sinds een paar dagen ook en ik merk dat ik gewoon veeeeel meer transpireer!!
Ik douche daarna wel netjes hoor :hihi:
islamlover
20-08-2006, 20:43
is echt goed hoor, je vverliest veel meer vocht maar je moet wel goed blijven drinken
xMaryamx
20-08-2006, 21:08
is echt goed hoor, je vverliest veel meer vocht maar je moet wel goed blijven drinken
Ik hoop niet dat het schadelijk voor je lichaam is ofzo
princess_utregt
20-08-2006, 21:13
Nee meid kan geen kwaad voor je lichaam...
Al1 je moet wel uitkijken dat je geen kou gaat vatten want je transpireerd op dat moment zoveel dat waneer je het uitrekt groot kans is dat je ziek gaat worden.
Ik weet dat waneer je klaar bent je het in de douche moet uitrekken en gelijk onder het water dat is het beste...
-XxX-....Kus;)
xMaryamx
20-08-2006, 21:52
Nee meid kan geen kwaad voor je lichaam...
Al1 je moet wel uitkijken dat je geen kou gaat vatten want je transpireerd op dat moment zoveel dat waneer je het uitrekt groot kans is dat je ziek gaat worden.
Ik weet dat waneer je klaar bent je het in de douche moet uitrekken en gelijk onder het water dat is het beste...
-XxX-....Kus;)
Dankje voor je reactie :sjans:
:hihi:
Hoe doe je dat dan?? :nijn:
lMlaestro
20-08-2006, 21:59
Kan geen kwaad toch???? :rolleyes:
Beter is het om huishoudfolie te gebruiken, een vuilniszak stinkt namelijk en bevat kankerverwekkende stoffen dus niet zo goed om vaak te gebruiken.
xMaryamx
20-08-2006, 22:02
Beter is het om huishoudfolie te gebruiken, een vuilniszak stinkt namelijk en bevat kankerverwekkende stoffen dus niet zo goed om vaak te gebruiken.
Meen je dit :eek:
Tegenwoordig is alles kankerverwekkend :jammer:
Is 1 laag huishoudfolie genoeg, of moeten het meerdere lagen zijn ? :nerd:
xMaryamx
20-08-2006, 22:03
:hihi:
Hoe doe je dat dan?? :nijn:
3 gaten knippen ( Voor je hoofd, en armen) en dan aantrekken zoals een trui. Dan mn joggingsvest eroverheen.
lMlaestro
20-08-2006, 22:06
Meen je dit :eek:
Tegenwoordig is alles kankerverwekkend :jammer:
Is 1 laag huishoudfolie genoeg, of moeten het meerdere lagen zijn ? :nerd:
meerdere lagen natuurlijk anders hecht het niet goed aan je lichaam :)
3 gaten knippen ( Voor je hoofd, en armen) en dan aantrekken zoals een trui. Dan mn joggingsvest eroverheen.
ahaaaaa !
en het helpt??? Dan ga ik het ook maar proberen..
Denk ik:maf2:
lMlaestro
20-08-2006, 22:09
ahaaaaa !
en het helpt??? Dan ga ik het ook maar proberen..
Denk ik:maf2:
Zeer zekers boksers gebruiken het vooral wanneer ze willen afvallen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.