Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : een vraagje aan iedereen

BniChikergirl
21-06-2003, 18:30

Hallo Allemaal, ik heb een vraagje. 19 juli vetrek ik met de vliegtuig naar malaga, ik neem dan daar de boot naar melilla. maar ik vraag me af of jullie een reisbureau kennen waar je bootticket kan reserveren van malaga naar melilla. ik hoop dat jullie me kunnen helpen. thnx :zwaai:

babyboy
21-06-2003, 18:32
je kan daar met een blauwe strippenkaart stempelen, alleen moet je 3 zones stempelen :hihi: geinje, ik weet echt niet.

BniChikergirl
21-06-2003, 18:34
whahahahahaahah ik d8 so die kan me helpen, maar nee hoor hahahahaha. nou als je er achter kan komen zou je het me laten weten. beslama ik ga nu ff slapen

Lady_moi
21-06-2003, 18:35
zou het nie weten :confused:

Dida
21-06-2003, 18:35

Kom jij uit BniChiker ? Damn dan moet je zeker wel een familie zijn van een via via via via familie van mij.:auw2:

yasminne
21-06-2003, 18:37
Origineel gepost door sweet_boyyy je kan daar met een blauwe strippenkaart stempelen, alleen moet je 3 zones stempelen :hihi: Serieus, dat ga ik dan ook doen :D Wist niet dat het zou goedkoop kon zijn :p

BniChikergirl
21-06-2003, 20:55
hahaha rachida, jij komt dus ook uit bni chiker. ja dan denk ik ook wel dat we via via via iva etc familie van elkaar zijn. en kan niemand mij helpen waar je bootticket kan regelen van malaga naar melilla. somebody anybody

KhadijaAlba
05-11-2004, 20:28
Hey ik kom ook uit Bni Chikar. Waar precies van Bni chikar komen jullie vandaan? Ik denk dat we best eens bekenden van elkaar kunnen zijn.....vertel vertel

Hasna
05-11-2004, 20:32
Hallo Allemaal, ik heb een vraagje. 19 juli vetrek ik met de vliegtuig naar malaga, ik neem dan daar de boot naar melilla. maar ik vraag me af of jullie een reisbureau kennen waar je bootticket kan reserveren van malaga naar melilla. ik hoop dat jullie me kunnen helpen. thnx :zwaai: Je kunt volgens mij geen ticket van te voren kopen die kan je daar terplekke kopen maar check maar eerst via internet of er dan plekken vrij zijn anders moet je overnachten buiten Heb je dan al geboekt-?