Bekijk originele versie : wat mij gister is overkomen....
ik wilde net de douch in zie ik een spin. Nou denk je ja so what? Nou ik kan er niet tegen als er een spin zit in de douche ook al staat ie ver weg..ik vind ze eng.
ik die het niet over haar hart krijgt om een dier dood te maken heb een uur!!!! Ja echt een uur met die spin in de douche gezeten...proberen er uit te laten door middel van blazen (doen jullie dat ook?).....
ik was het zat...ik roep mijn moeder...maak haar duidelijk dat ze die spin moet oppakken en niet dood maken...wat doet mijn moeder. Grijpt ze em (de spin is dood het was zo'n dunne) stopt ze em in de prullebak!!
ik helemaal flippen...mijn moeder flipt op mij. Wij dus weer kwaad op elkaar...mijn moeder met haar opmerking dat het maar een spin is...ik weer met mijn opmerking dat het ook leeft....blablabla
nu is mijn vraag...wie maakt dit ook zo mee....?.
ami_najim
18-06-2002, 15:27
Origineel gepost door butterfly1983
hahahaaaa......is eigenlijk echt raar dat mensen bang kunnen zijn voor spinnen...i mean wij zijn zowat tien keer zo groot en die spinnetjes zijn zo breekbaar als wat! weird
:zweep: als ik er last van heb gebeurt dit. :( maar ongevaarlijke diertjes doe ik niets :zwaai: by by
yasmine85
18-06-2002, 15:30
hahahaaaa......is eigenlijk echt raar dat mensen bang kunnen zijn voor spinnen...i mean wij zijn zowat tien keer zo groot en die spinnetjes zijn zo breekbaar als wat! weird
ja dat is inderdaad zo... het is ook niet dat ik er bang voor ben, maar ik vind ze zo eng... net als kakkerlakken enzo... ik hoef ze maar in films te zien en ik draai m'n hoofd al weg.... i know... pathetic... :D
kiss :zwaai:
Nadoriaaa
18-06-2002, 15:36
Ik durfde eerst ze ook niet te pakken, maar een tijdje geleden had mijn broer er eentje in mijn nek gedaan en toen had ik hem zelf gepakt en sinds dien pak ik ze zelf :D
Gegroet,
Nadoriaaa :zwaai:
Grrrrrrrrrrrrrr...........lekker eng zeg.........Brrrrr.......... :D
http://www.biopsy.uni-jena.de/graphics/subjects/spidersub.gif
Nadoriaaa
18-06-2002, 15:42
dat meen je niet......ieuw! En hoe voelt dat nou (by the way wat heb jij een leuke broer zeg)
hihiihhi
jah he ik ben hem erg dankbaar voor wat ie heeft gedaan :D
Echt het lijkt eng maar het zijn net pluize bolletjes op je hand ;)
gegroet,
Nadoriaaa :zwaai:
casawia20
18-06-2002, 22:15
ik wilde net de douch in zie ik een spin. Nou denk je ja so what? Nou ik kan er niet tegen als er een spin zit in de douche ook al staat ie ver weg..ik vind ze eng.
ik die het niet over haar hart krijgt om een dier dood te maken heb een uur!!!! Ja echt een uur met die spin in de douche gezeten...proberen er uit te laten door middel van blazen (doen jullie dat ook?).....
ik was het zat...ik roep mijn moeder...maak haar duidelijk dat ze die spin moet oppakken en niet dood maken...wat doet mijn moeder. Grijpt ze em (de spin is dood het was zo'n dunne) stopt ze em in de prullebak!!
ik helemaal flippen...mijn moeder flipt op mij. Wij dus weer kwaad op elkaar...mijn moeder met haar opmerking dat het maar een spin is...ik weer met mijn opmerking dat het ook leeft....blablabla
nu is mijn vraag...wie maakt dit ook zo mee....?
bijna elke dag!!! ;)
MissBlaBla
18-06-2002, 22:24
Gadervdamme... Ik ben als de dood voor bepaalde insekten... Iegggg!!!
Als je met een kakkerlak komt aanzetten, zul je mij letterlijk zien verstijven! Spinnen valt nog wel mee, hangt ervanaf wat voor een.
Wespen en bijen... Waaaaaaa!!!!! Hardlopen is niet mijn favoriet, maar op dat moment sprint ik echt zeker die 20 meter...
BlaBla
waaaaaah spinnen.....het wordt spinnen maakt me al para.....!!!!!!!
echt ik vind die beesten zoooo eng..al zijn ze maar piep klein maar toch.....echt raar he....!!!
pannenkoek
18-06-2002, 22:32
soooooo.............ik maak dat zelfde elke dag mee, maar dan met muggen.
maakt nie uit waar ik ben, die mug eruit of ik eruit !!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.