Bekijk originele versie : Wie kent deze personen??
Wie kent er een nadia of doenia. Ze hebben als ik het goed heb beide ongeveer 2 jaar geleden op de hes in rotterdam gezeten.
kent er NIEMAND deze personen?????????????????????????????
Atlasleeuw
19-06-2002, 13:26
Ja weet je hoeveel nadia's en dounia's er zijn, zo weet niemand over wie je het hebt je moet wat specifieker zijn. Niet dat ik ze ken ofzo, maar het is wel handig voor andere mensen als je wat specifieker bent.
zijn er zoveel nadia's in rotterdam (kan ook schiedam zijn) die op de hes hebben gezeten?????
tafoektsoussia
19-06-2002, 19:18
ja er zijn heel veel nadia's in rotterdam dus je zult toch wat meer moeten vertellen.
igzeneej
19-06-2002, 19:24
hahah je zoekt dan toch naar een speld in een hooiberg !!!
(heb ik geleerd in mijn inburgeringscursus! ...hihi goed he :D )
igzeneej
19-06-2002, 20:13
Mensen geven tegewoordig geen schoudklopjes meer !!!
Oke dan doe ik het zelf wel !!!
He igzeneej wat kan jij goed nederlands !!!
Dank je wel !!!
Sorry mensen ik ga te veel met tha lady en CB om !!!! ..dan wordt je crazyyyyyyyyyyyy
Hes in Rotterdam of in Amsterdam???
Ik zit namelijk op de HES 4de jaars.. duzz die meiden moet ik dan kennen..... Ohja welke opleiding deden ze op de HES???
Volgens mij HEAO CE in 1998 (maar ik weet het niet zeker) Weet je wat die personen nu doen??? (als je ze kent tenminste)
Kom op he,
is er dan niemand die mij vraag kan beantwoorden? Of kunnen jullie alleen maar op onzinnige topics reageren.
MiSsMaRrAkChIa
23-06-2002, 16:23
NEE SORRY
KEN IK NIET
Tofu-in-de-fik
23-06-2002, 16:45
Origineel gepost door Saara22
Kom op he,
is er dan niemand die mij vraag kan beantwoorden? Of kunnen jullie alleen maar op onzinnige topics reageren.
Hee Koe,
Dan moet je je topic bij "Uit het oog verloren" plaatsen.
ipv ons ervan beschuldigen dat we alleen op onzinnige topics reageren.
Toufik
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.