Bekijk originele versie : Meiden die uitgaan ...
Mijn vriendinnen gaan regelmatig uit naar dischotheken ... ik ging vroeger af en toe maar nu niet meer ben verloofd :verliefd:
Ik kreeg vaak te horen van hun wat zit je hier te doen dit plek is niet goed voor jou ... en ik zo en jij dan???? Wat zit jij hier te doen ik doe wat ik wil het is mijn leven :ego:
Wat de jongens er van denken of zeggen I DON'T CARE.
ik ga standaarT elke weekend uit met pa en ma :maf:
Lady_moi
21-06-2003, 15:38
zijn niet echt nette meiskes eh :D
tarifest_lady
21-06-2003, 15:56
jemiena een vraagje.....ging je stiekem uit....of mocht het van je ouders... :D
:zwaai:
Origineel gepost door Jemiena
Mijn vriendinnen gaan regelmatig uit naar dischotheken ... ik ging vroeger af en toe maar nu niet meer ben verloofd :verliefd:
Ik kreeg vaak te horen van hun wat zit je hier te doen dit plek is niet goed voor jou ... en ik zo en jij dan???? Wat zit jij hier te doen ik doe wat ik wil het is mijn leven :ego:
Wat de jongens er van denken of zeggen I DON'T CARE
ik hoop dat die verloofde van je gaat inzien met wat voor een sl.etje hij gaat trouwen :zwaai:
Shining_Star
21-06-2003, 16:01
:jammer: waarom meteen schelden??
Damn ze mag toch zelf weten of ze uitgaat?? ALLAH s.w.t straft haar later dan wel daar hebben jullie nu niks over te zeggen
Origineel gepost door real_jeblia
:jammer: waarom meteen schelden??
Damn ze mag toch zelf weten of ze uitgaat?? ALLAH s.w.t straft haar later dan wel daar hebben jullie nu niks over te zeggen
Ik behandel haar, hoe zij andere behandeld, niet lager en niet hoger. Als je eens wist hoe ze tekeer gaat bij andere topics, echt geen greintje recpect , ze krijgt wat ze verdiend!!!! :kwaad:
Je bent toch niet jaloers blijf jij maar in cousina :zwaai:
Rot op met je blablaTopics, vi.eze geit, dit is wat jij verdiend :zweep:
I dont get it!!!
Viel jij niet op donkere mensen!! Suri coolies enz Nu is mijn vraag waarom zoek je bij yasmina.dating een discotheek waar veel marokkanen komen :confused:
Of is dit weer een schreeuw om and8!!!
tarifest_lady
21-06-2003, 16:07
Nou gelukkig heb geen ouders die hetzelfde net als jou ouders denken... :D
en jemiena nog iets...beter in de cousina rondhangen , dan een sletje in discotheek.... :zwaai:
Shining_Star
21-06-2003, 16:08
Origineel gepost door Dessie
Ik behandel haar, hoe zij andere behandeld, niet lager en niet hoger. Als je eens wist hoe ze tekeer gaat bij andere topics, echt geen greintje recpect , ze krijgt wat ze verdiend!!!! :kwaad:
Ow oke dus zij is ook geen lieverdje??
Maar toch laat haar maar ze zal wel gestraft worden door ALLAH s.w.t ;)
enne Jemiena: Ben je verloofd met een NEGER????
Omdat als ik in een dischotheek ging je veel mocro's ziet ... en ja negers die verschijnen meestal in ook dezelfde dischotheken zoals challenge en mondial en dino's ... :) :)
Gaaaaa en by the way the challenge is niets aan!!!!!!!!! Alleen kleuters onder de 16 en jij bent??? 15 jr :giechel:
tarifest_lady
21-06-2003, 16:13
ja uit mijn ogen ook....wat is daar te doen dan...drinken...dansen ...boys.... :rolleyes: iwa safi ....
Met een marokkaan :)
Wat doe je dan ZEHMA stoer!!!! Ik heb niets tegen negers... anders had ik t wel gebruikt :giechel: :giechel:
tarifest_lady
21-06-2003, 16:14
Maar jemiena...ben je trouwens getrouwd met een NEGER??? :D
:zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.