Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie heeft de zelfde probleem met zwart haar????

warda22
18-08-2006, 23:52

hallo meiden ik heb een vraagje ik heb donker haar van mezelf vele vinden het mooi zwart half lang haar. maar ik ben mijn haar beu :( ik wil een keer iets anders maar niks pakt geen kleur ik heb geld uitgeven wil je niet weten zonder resultaat ik wil het niet helemaal verfen zeg maar een kleur. ik wil heel graag plukjes lichte plukjes dat vind ik zo mooi ik heb bij vele meisjes gezien en wat mij op valt meestal zijn het turkse meisjes die zwart haar hebben met lichte plukjes dat vind ik echt prachtig meestal doen ze dat in turkije zeggen ze. die nederlandse kappers kunnen niks wie weet iemand kapper/ster die dat kan en geen moeite mee heeft meestal kunnen buitenlandse kappers veel met buitenlands haar.:D ikkenniemand en ik wil een keer wat anders ik kom zelf uitzeeland maar als jullie iemandkennen van mij part in groningen heb ik het wel voor over. ok ik hoop dat iemand iets weet alvast bedankt meiden. ;)

CHICAx
19-08-2006, 12:35
hallo meiden ik heb een vraagje ik heb donker haar van mezelf vele vinden het mooi zwart half lang haar. maar ik ben mijn haar beu :( ik wil een keer iets anders maar niks pakt geen kleur ik heb geld uitgeven wil je niet weten zonder resultaat ik wil het niet helemaal verfen zeg maar een kleur. ik wil heel graag plukjes lichte plukjes dat vind ik zo mooi ik heb bij vele meisjes gezien en wat mij op valt meestal zijn het turkse meisjes die zwart haar hebben met lichte plukjes dat vind ik echt prachtig meestal doen ze dat in turkije zeggen ze. die nederlandse kappers kunnen niks wie weet iemand kapper/ster die dat kan en geen moeite mee heeft meestal kunnen buitenlandse kappers veel met buitenlands haar.:D ikkenniemand en ik wil een keer wat anders ik kom zelf uitzeeland maar als jullie iemandkennen van mij part in groningen heb ik het wel voor over. ok ik hoop dat iemand iets weet alvast bedankt meiden. ;) Zwart haar kun je alleen lichter krijgen door het te blonderen. Maar dit is zeer sleht voor je haren. Je kan gewoon naar de kapper gaan en vragen of ze highlights laten zetten...wel bruine highlights anders krijg je een lelijk effect omdat je zwart haar hebt.

lady_tetouan
19-08-2006, 13:58
lieverd ik had hetselfde als ik het self ging verven maar als je het bij de kapper laat doen dan pakt het wel althans dat was bij mij so

warda22
19-08-2006, 14:55
ik bedoel geen blond blond maar goudbruin nee echt blond zou zeker een lelijk effect hebben op zwart haar maar echt de kappers hier die zeggen nee kost veel tyd en het pakt echt moeilijk ik had een keer gedaan ik zat toen bijna 2 uurtjes bij de kapper voor 3 of 4 plukjes en het was een beetje bruin een gloed zag je als de zon scheen:p maar goed toch bedankt voor de reacties!!;)

Rokana
19-08-2006, 16:27

heb je haar zwart geverfd of is het van nature al zwart, want als je het hebt geverfd dan lukt het niet omdat de schubben van je haar dan dicht zitten waardoor het geen kleur kan pakken. Als je zwart haar hebt van jezelf dan kan het normaal gesproken wel. Ik heb mijn haar ook sinds een week met een spoeling zwart geverfd dit heb ik expres gedaan omdat de spoeling na een aantal wassingen vanzelf verdwijnt. Weet je wat ik je ook kan aanraden een aantal gekleurde extensions in je haar een vietnamese meisje werktte met mij en die had zwarte prachtige haar en kon het niet lichter verven dus had ze een stuk of 20 extensions in haar haar laten zetten het stond haar heel mooi. Rokana