Bekijk originele versie : Dames die zwanger zijn of geweest??
FATOUSHA
21-06-2003, 13:52
Hoe heb jij je zwangerschap meegemaakt? Ben je thuis of in het ziekenhuis bevallen?
Serieuze reactie's graag!!
spoorloos_1
21-06-2003, 13:53
Ik denk met veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel pijn
MAg ik voor mijn zus antwoorden? :D
Ik weet alles, ik was zelf ook zwanger leek het. :D
FATOUSHA
21-06-2003, 13:57
Origineel gepost door Chaimae
MAg ik voor mijn zus antwoorden? :D
Ik weet alles, ik was zelf ook zwanger leek het. :D
antwoord maar :D
ik ben zelf 2 en een half maand zwanger voor het eerst en ben erg benieuwd hoe andere deze mooie periode hebben meegemaakt!!
StylesGirl
21-06-2003, 14:02
Origineel gepost door FATOUSHA
Hoe heb jij je zwangerschap meegemaakt? Ben je thuis of in het ziekenhuis bevallen?
Serieuze reactie's graag!!
Ik heb een leuke zwangerschap gehad, daaruit is een meisje geboren, en ik ben bevallen in het KraamHotel :)
Nou, mijn zus vond eht alles behalve leuk.
Bij haar eerste zwangerschap begon ze met 2 maanden al gelijk te kotsten, en dan niet alleen sochtend, ze was dfe hele dag aan het kotsen, ze kon geen eten ruiken en zelfs niet haar man.
Ze at niks, en ze kon alleen maar liggen, anders werd ze duizelig en moest ze weer kotsen, wat extra moeilijk was, want ze had niks om uit te kotsen, zelfs haar eigen tuf kon ze niet inslikken.
Iewa, met 4 maanden werd ze in het ziekenhuis opgenomen voor een weekje ofsjooomdat ze uitgedroogd was. En daarna ging het beter, ze was 2 weken te laat dus ze moest ook ingeleid worden, ze had na 12 uur geen kracht meer dus werd me neefje met zo een tang gehaald. :D
Ze wilde eerst thuisbevalllen maar dat kon dus niet.
Bij de tweede zwangerschap was het precies hetzelfde, ook ingeleid enzo, alleen dit keer hoefde ze niet eerder het ziekenhuis in wegens uitdroging.
Ze vond het wel jammer, want ze wilde heel graag thuisbevallen..
Mijn 2 neefjes zijn nu gezond en wel en me zus wil nu een derde. :D
En het ergste het zit in de familie, mijn moeder, mijn oma en mijn tante hadden hetzelfde. :(
Ik hoop insha'allah dat je een goede en leuke zwangerschap krijgt, tis echt een leuke tijd, ik deed alles met mijn zus, winkelen, tijdschriften lezen enzoo. :goedzo:
Als je nog vragen hebt, vraag maar raak. :D
FATOUSHA
21-06-2003, 14:41
Amine :o
en veel kots zeg :D daar heb ik niet echt heel erg veel last van, alleen ben wel humuerig!
Dank je wel voor je reactie!
was je zus heel erg veel aangekomen? En kreeg ze na haar zwangerschap haar oude figuur weer terug? :D
StylesGirl
21-06-2003, 14:51
Ik heb wel mijn slanke figuurtje teruggekregen na 2 zwangerschappen :hoera:
Origineel gepost door FATOUSHA
Amine :o
en veel kots zeg :D daar heb ik niet echt heel erg veel last van, alleen ben wel humuerig!
Dank je wel voor je reactie!
was je zus heel erg veel aangekomen? En kreeg ze na haar zwangerschap haar oude figuur weer terug? :D
Nou mijn zus is tijdens haar zwangerschap afgevallen, zo een tien kilo of meer.
Maar die pondjes heeft ze erg weer gauw bijgekregen met extra nog , de enigste manier voor haar om af te vallen is zwanger worden. :D
Dus ze was niet erg blij met het terugkrijgen van haar oude figuur. :D
Haar zwangerschappen waren dus niet echt normaal. :D
FATOUSHA
21-06-2003, 15:02
mooi zo! Bedankt Chaimae en de rest ik moet er weer vandoor :zwaai:
Voor mij is het nu bijna jr geleden en mijn figuur heb ik wel weer teruggekregen!!! Je moet wel sproten anders duurt het wat langer!! En zelf geef ik steerdanceles aan kinderen dus heb t wel weer snel terug gekregen gelukkig!!!
Ben jij nog wel met je vriend??
Dan is het dubbelkeer zo leuk en vooral als ze je kind ook nog eens accpeteren..
Wens je veel suc-6 met je zwangerschap en alles kot hopelijk wel goed
Schat houd je taai!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.