Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wil trouwen,maar met wie en waneer?

Pagina's : [1] 2 3 4

bouchritt
18-08-2006, 21:21

Hallo ik zit met een probleem:ben 28,heb goed werk,mijn eigen huis,auto, dan kan je zelf wel raden wat ik nog mis,en wil graag trouwen,maar niet met de eerste de beste! mensen hoe kom ik van dit probeem af?

DouweDabbert
18-08-2006, 21:23
Hallo ik zit met een probleem:ben 28,heb goed werk,mijn eigen huis,auto, dan kan je zelf wel raden wat ik nog mis,en wil graag trouwen,maar niet met de eerste de beste! mensen hoe kom ik van dit probeem af? Trouw je nicht uit Marokko. Of ga een keer naar de psycholoog om aan jezelf te werken. Als je goed in je vel zit en lief bent voor de dames...komen ze als vliegen op stroop...

loveK
18-08-2006, 21:25
meestal als je niet zoekt komt het vanzelf

bouchritt
18-08-2006, 21:38
meestal als je niet zoekt komt het vanzelf hoe bedoel je komt het van zelf?als je zelf niks onderneemt laat je het aan je ouders over,dan komt het wel vanzelf ja!

bouchritt
18-08-2006, 21:42

Trouw je nicht uit Marokko. Of ga een keer naar de psycholoog om aan jezelf te werken. Als je goed in je vel zit en lief bent voor de dames...komen ze als vliegen op stroop...dan heb je een andere ervaring als ik,ik ben heel lief voor de dames,maar vliegen doen ze niet,en helemaal niet naar stroop!en waarom zou ik naar een psycholoog gaan?is het raar dan dat ik met deze sugestie kom?

asriyahsmoda
18-08-2006, 21:47
ik denk dat je op de verkeerde plekken zoekt !!! zoek je een goede vrouw moet je niet in de winkelcentrum of op straat zoeken maar ga richting de moskee of lezing daar zul je de echte moslima vinden insha allah zal allah swt wel een goed vrouw op jou pad laten komen gr.

DjNoenoe
18-08-2006, 21:50
ik denk dat je op de verkeerde plekken zoekt !!! zoek je een goede vrouw moet je niet in de winkelcentrum of op straat zoeken maar ga richting de moskee of lezing daar zul je de echte moslima vinden insha allah zal allah swt wel een goed vrouw op jou pad laten komen gr. Goede vrouwen gaan ook naar de centrum winkelen zijn ook op straat te vinden maar :goedzo: ben het met je eens

truebeauty
18-08-2006, 21:57
Misschien ben je niet zo "aantrekkelijk"voor de dames?

hayatk
18-08-2006, 21:58
Misschien ben je niet zo "aantrekkelijk"voor de dames? :hihi: :hihi:

bouchritt
18-08-2006, 21:59
Goede vrouwen gaan ook naar de centrum winkelen zijn ook op straat te vinden maar :goedzo: ben het met je eensmaar en goede moslima spreek je niet zomaar buiten aan,toch?laat staan in een moskee,die lezing zou wel kunnen.

mohammmeddd
18-08-2006, 21:59
broeder, chikies willen een badboy .. je moet gaan stelen dan krijg je chikies. doe zoals ik handel in hasj of zo

Najoua
18-08-2006, 22:06
heb vertrouwen op allah (swt)

bouchritt
18-08-2006, 22:07
broeder, chikies willen een badboy .. je moet gaan stelen dan krijg je chikies. doe zoals ik handel in hasj of zolol dat is wel een goede tip man,maar wat zou je dan moeten stelen om een chik gek te maken gouden ring ofzo? of een plak hasj?

mohammmeddd
18-08-2006, 22:08
lol dat is wel een goede tip man,maar wat zou je dan moeten stelen om een chik gek te maken gouden ring ofzo? of een plak hasj? dat ze weet dat je niet op het rechte pad zit is meestal genoeg je hoeft dan niet eens meer in een ferrari te rijdne of zo. ze denken meestal toch hij heeft wel geld maar mag niet opvallend doen en dat soort shit.

mohammmeddd
18-08-2006, 22:08

heb vertrouwen op allah (swt) vertrouwen in allah heb ik maar niet in de vrouwen

Pagina's : [1] 2 3 4