Bekijk originele versie : Beste route naar Almeria?
Hello there!
Wie kan me helpen aan een site met de beste route van Nederland naar Almeria. Het liefst via PARIJS en alleen de grote (bekende) steden.
Dit is de eerste keer dat ik met eigen auto ga, vandaar.
Help Help Help Help. Misschien heb je zelf een route-lijst?
Groeten
mrs_jamila
18-06-2002, 12:52
ANTWERPEN
BRUXEL
NAMUR-NAMENS
LUXEMBURG
METZ
DIJON
LYON
NIMES
MONTPELLIER
PERPIGNAN
MARSEILLES
GIRONA
BARCELONA
TARRAGONA
VALENCIA
ALEKANTE
MAURCIA
ALMERIA
mrs_jamila
18-06-2002, 12:53
Deze route rijden we nu al 6 jaar....Snelle en goede route..Mijn broer heeft hem gemaakt..Hoop dat ik je hiermee heb geholpen.
Groetjes Jamila
deze route die mrs_jamila heeft gezegd, nemen wij ook altijd hij is inderdaad gezellig,snel enz. maar goed, ik weet niet waar ik je mee kan helpen want dit is de enige weg die wij nemen :D
nootjuuuuuuh
DintelOx
18-06-2002, 13:10
hahahah die route neem ik ook altijd alleen ben nu wreed bekend in barcelona gezien ik er vorig jaar 5 dagen met pech heb gezeten daar hahah, kan er nu eindelijk om lachen
ga naar http://www.clubmar.nl en ergens op tourisme aanklikken en dan links onder de ROUTES!!!!
veel plezier....
Als ik het me goed herinner gingen we altijd via Parijs en nooit via Luxemburg. Maar zo te horen is het het proberen waard.
En hopelijk hoeft niemand van onze landgenoten met pech langs
de weg te staan!!!Behalve als ze er zelf om vragen. Wie koopt er nu zo'n oude roestbak om mee op vakantie te gaan. Ooit opgemerkt?
Ciao!
Origineel gepost door CASCAYA
Als ik het me goed herinner gingen we altijd via Parijs en nooit via Luxemburg. Maar zo te horen is het het proberen waard.
En hopelijk hoeft niemand van onze landgenoten met pech langs
de weg te staan!!!Behalve als ze er zelf om vragen. Wie koopt er nu zo'n oude roestbak om mee op vakantie te gaan. Ooit opgemerkt?
Ciao!
via die route kan het ook hoor....Antwerpen-Parijs-Madrid.....maar dan rijd je om als je naar Almeria gaat....maar wel een route naar Marbile-Gibraltar (al gusiras)
veel su6
miss_couscous
18-06-2002, 20:48
je kunt naar de site van de anwb gaan en daar kun je de route beschrijving en plattgrond krijgen heb ik ook gedaan lekker handig dan kan je al helemaal niet verdwalen ;)
JustAgirl
18-06-2002, 21:03
Origineel gepost door mrs_jamila
ANTWERPEN
BRUXEL
NAMUR-NAMENS
LUXEMBURG
METZ
DIJON
LYON
NIMES
MONTPELLIER
PERPIGNAN
MARSEILLES
GIRONA
BARCELONA
TARRAGONA
VALENCIA
ALEKANTE
MAURCIA
ALMERIA
Ahhhhh heerlijk route....ik krijg er helemaal weer zin in, deze route nemen we ook altijd :verliefd: Alleen gaan wij via Alecante, niet Alekante.. :D
Berkania112
18-06-2002, 21:18
wij nemen ook altijd de weg via luxemburg naar almeria.
Echt lekker!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar als je zo'n route beschrijving wil kan je die halen bij (ANWB, Marokkaans consulaat, of in moskeen. Staat heel duidelijk in hoe je precies moet gaan. Je kan niet verdwalen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.