Bekijk originele versie : Hulp gevraagd bij inrichten woonkamer???
Tilburger
18-08-2006, 11:48
Wie wil me helpen met het inrichten van m'n woonkamer...
ik ga inshallah binnenkort m'n woonkamer helemaal opnieuw inrichten
in m'n gedachte had ik het volgende:
grote zwarte tegels met vloerverwarming....
een moderne, strakke, grijs getinte hoekbank... van dat geweven materiaal... ikweet ni precies hoe t heet...
en voor de rest heb jullie hulp nodig....
zoals afwerking/kleur wanden
salontafel
eettafel
enz....
wie kan me helpen?????????
Tilburger
18-08-2006, 12:07
Niemand???
ik vind het ook altijd moeilijk om een huiskamer in te richten.. ga eens langs Ikea in Breda.. die kunnen je mss helpen ;)
Tilburger
18-08-2006, 12:09
ik vind het ook altijd moeilijk om een huiskamer in te richten.. ga eens langs Ikea in Breda.. die kunnen je mss helpen ;)
ik wil t eigenlijk eerst op deze manier proberen...
maar toch bedankt..
ik wil t eigenlijk eerst op deze manier proberen...
maar toch bedankt..
Graag gedaan joh en veel succes;)
Sweet_Romy
18-08-2006, 14:35
je zou zo'n lage salontafel kunnen halen, int wit en met n mooie pluzige tapijn eronder..
leuke accenten zoals vazen en kussens geven ook n mooi en gezellig woonruimte..
en je kan bv de ene muur een donkere tintje geven voor warmte te creëren.. ik weet het niet, ik zeg zomaar wat
veel succes nog
Tilburger
18-08-2006, 14:41
iets is altijd beter dan niets......
n lage salontafel das zeker mooi maar in t wit....nee... misschien licht eiken....
maar toch bedankt
yasmina82
18-08-2006, 14:57
nou dat van die vazen etc das mooi dan kan je kleuren nemen als je bankstel en gordijnen.
gordijnen donker brijn van die mooi bruin.
groene kussens of rode voor bankstel. als je rode kussens neemt dan doe je een rode pluizige tapijt.
een tipje voor bankstel: als je nou ipv grijs een zwarte neemt dan kan je als decor meer kleuren gebruiken.zal veel mooier staan. maar is jou smaak natuurlijk.
dus als je zwarte vloer en bankstellen neemt met donkerbruine gordijnen.neem dan rode tapijt met kussens en bruine kussens. en vazen als decor erbij een tintje felle groen als je dat mooi vind of wat anders
veel succes ik hoor het wel als je eruit bent!!
gr..
Tilburger
18-08-2006, 15:08
nou dat van die vazen etc das mooi dan kan je kleuren nemen als je bankstel en gordijnen.
gordijnen donker brijn van die mooi bruin.
groene kussens of rode voor bankstel. als je rode kussens neemt dan doe je een rode pluizige tapijt.
een tipje voor bankstel: als je nou ipv grijs een zwarte neemt dan kan je als decor meer kleuren gebruiken.zal veel mooier staan. maar is jou smaak natuurlijk.
dus als je zwarte vloer en bankstellen neemt met donkerbruine gordijnen.neem dan rode tapijt met kussens en bruine kussens. en vazen als decor erbij een tintje felle groen als je dat mooi vind of wat anders
veel succes ik hoor het wel als je eruit bent!!
gr..
dank je wel....
heb je toevallig een foto of zo hiervan....
dan kan ik beter zien of ik t mooi vind of niet
LaLa_SoFiA
18-08-2006, 16:43
Ik zou de muren wit verven aangezien je zwarte tegels wilt..
Op de bank zal ik kussens neerleggen, als vloerkleed zou ik een wit tapijt neerleggen..ik weet niet of je van pluizig houdt of van gewoon simpel..ik zou een rechthoekig glazen salontafeltje pakken..en van die aluminium kaarsen onderzetters met blokkaarsen erop zetten, 3 ofzo (zo in de hoek van het tafeltje)..
Als eettafel zou ik ook een langwerpige glazen tafel pakken, als stoelen van die uhm stoffen witte met hoge rugleuning zonder leuning voor je armen..en op de tafel 2 aluminium schalen of 2 kandelaars.. ik zou boven de tafel ook een langwerpige lamp hangen die bij de tafel past.. Ergens in een hoek zou ik zo'n staande lamp neerzetten met een witte kap..
nouja zoiets had ik ongeveer in m'n hoofd...
Je begon met een strakke inrichting en inmiddels heb je het over een licht eiken salontafel en ga zo maar door.... strakke interieur is dus niet alles door elkaar. Maar juist desing en modern.
Ik zou de muren wit verven aangezien je zwarte tegels wilt..
Op de bank zal ik kussens neerleggen, als vloerkleed zou ik een wit tapijt neerleggen..ik weet niet of je van pluizig houdt of van gewoon simpel..ik zou een rechthoekig glazen salontafeltje pakken..en van die aluminium kaarsen onderzetters met blokkaarsen erop zetten, 3 ofzo (zo in de hoek van het tafeltje)..
Als eettafel zou ik ook een langwerpige glazen tafel pakken, als stoelen van die uhm stoffen witte met hoge rugleuning zonder leuning voor je armen..en op de tafel 2 aluminium schalen of 2 kandelaars.. ik zou boven de tafel ook een langwerpige lamp hangen die bij de tafel past.. Ergens in een hoek zou ik zo'n staande lamp neerzetten met een witte kap..
nouja zoiets had ik ongeveer in m'n hoofd... Kies niet voor helemaal wit, maar voor gebroken wit of een zandkleur. Staat veel beter. En bewaar ergers de verf-informatie mocht je ooit een muur willen bij- of oververven.
yasmina82
19-08-2006, 09:04
Hoi Tilburger
nee helaas heb ik er geen foto van,
probeer het als een plaatje te zien voor je te zien, misschien dat het helpt.
veel succes!
yasmina82
19-08-2006, 09:09
Hoi Tilburger
nee helaas heb ik er geen foto van.
probeer het als 1 geheel te zien
succes
Tilburger
19-08-2006, 18:06
Je begon met een strakke inrichting en inmiddels heb je het over een licht eiken salontafel en ga zo maar door.... strakke interieur is dus niet alles door elkaar. Maar juist desing en modern.
ik ben nie goed in het inrichten...
daarom heb ik ook jullie hulp nodig....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.