Bekijk originele versie : Als je trouwt is je leven voorbij!
Je mag niet meer zomaar ergens heen...elke keer weer die vraag "waar was je"!...niet meer uitgaan...niet meer zomaar met je vrienden op stap...elke dag tegen dezelfde kop van je vrouw aan moeten kijken :rolleyes: ...Walloeeee...niksssss.nadaaaa..noppesssss...Ik stel het wel zo lang mogelijk uit! :).
Meryam20
21-06-2003, 00:29
Wacht naar als je verliefd wordt dat praat je wel anders!!! Jij kent echte liefde nog niet!!!! :o
SweetRose
21-06-2003, 00:31
Kom met dit onderwerp overdag...
Nu is het een beetje te laat om over te denken :stoned:
:D
Dan begint het leven pas!!!!!!!!! :hihi:
Origineel gepost door Meryam20
Wacht naar als je verliefd wordt dat praat je wel anders!!! Jij kent echte liefde nog niet!!!! :o
EGTE LIEFDE BEGINT PAS BIJ DE GEBOORTE VAN JE EERSTE KIND MET JE VROUW WANT DAN HEB JE SAMEN IETS WAT JULIE SPECIAAL MAAKT EN NIET EERDER ZO DENK IK ER VAAK ER OVER
MAAR IS MIJ THEORIE HOOR :D
OOH JA TROUWEN MOET TOG EEN KEER GEBEUREN UITGAAN EN HARAM SHIT IS NIET ALLES HE JE KAN OOK SAMEN MET JE VROUW GENIETEN MISCHIEN NOG GEZELLIGER DAN BIJ JE ZO GENAAMDE VRIENDEN :confused:
Wild_Female
21-06-2003, 00:36
Origineel gepost door NOURD1N
EGTE LIEFDE BEGINT PAS BIJ DE GEBOORTE VAN JE EERSTE KIND MET JE VROUW WANT DAN HEB JE SAMEN IETS WAT JULIE SPECIAAL MAAKT EN NIET EERDER ZO DENK IK ER VAAK ER OVER
OOH JA TROUWEN MOET TOG EEN KEER GEBEUREN UITGAAN EN HARAM SHIT IS NIET ALLES HE JE KAN OOK SAMEN MET JE VROUW GENIETEN MISCHIEN NOG GEZELLIGER DAN BIJ JE ZO GENAAMDE VRIENDEN :confused:
Come again?? Dus jij vind dat echte liefde pas begint als je samen een kind krijgt..nou lekker is dat voor je vrouw dan...daar is ze goed voor yek..om een kindje uit te poepen en daarna hou je pas echt van dr :rolleyes: :giechel: :zwaai:
Meryam20
21-06-2003, 00:36
Origineel gepost door temsamni
Show me real love! :D
:ego:
Origineel gepost door Jemiena
Zehma er zijn nog getrouwde mannen die uitgaan naar dischotheken en café .... en daardoor fitna en zina veroorzaken EN JIJ MET JE NEGERS BEN IK NIET VERGETEN JE HEB NIX TE ZEGGEN OP DIT GEBIED MOVE
Origineel gepost door Wild_Female
Come again?? Dus jij vind dat echte liefde pas begint als je samen een kind krijgt..nou lekker is dat voor je vrouw dan...daar is ze goed voor yek..om een kindje uit te poepen en daarna hou je pas echt van dr :rolleyes: :giechel: :zwaai:
EEN VROUW POEPT GEEN KIND EEN VROUW BAART EEN KIND ;) :zwaai:
EN JIJ MET JE NEGERS BEN IK NIET VERGETEN JE HEB NIX TE ZEGGEN OP DIT GEBIED MOVE
ja he, die neger*** verschilt per topic
Meryam20
21-06-2003, 00:40
Om een goed begin te hebben bij een gezin heb je liefde nodig!!! Door middel van een kind maak je je liefde eeuwig!!! Ze noemen niet voor niks kinderen vruchten van een goed liefdevol huwelijk!!!! Ik denk dat je meer respect ga krijgen voor je vrouw naar de geboorte van een kind!!! :o
Origineel gepost door Meryam20
Om een goed begin te hebben bij een gezin heb je liefde nodig!!! Door middel van een kind maak je je liefde eeuwig!!! Ze noemen niet voor niks kinderen vruchten van een goed liefdevol huwelijk!!!! Ik denk dat je meer respect ga krijgen voor je vrouw naar de geboorte van een kind!!! :o
RESPECT = IS LIEFDE :)
salimma19
21-06-2003, 00:48
Schoonheid deze topic heb ik alleen geopend om stoer te doen..........je weet dat ik van je hou en helemaal gek op je ben. Alsjeblieft schat geef me nou een kans. Ik doe alles wat je wilt. Ik kus je voeten........nee je tenen 1 voor 1 en dit herhaal ik 20000 keer. pleazzzzzzzzzz ik smeek je schat. :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: salimma voor altijd
Ik ga hier verder niet op in........ik heb zovaak gezegd dat je geen kans maakt maar je geeft nooit op :jammer: :(
Meryam20
21-06-2003, 00:49
RESPECT = IS LIEFDE :)
:goedzo: helemaal mee eens!!! Liefde is gewoon geweldig!!! :verliefd: Echte liefde dan!!! :D
Onzin! :rolleyes:
MAYBI :confused: MAAR DIE KOEK DIE JIJ HIER VERKOOPT DIE IS TOP :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.