Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Getrouwde mannen die uitgaan ...

Pagina's : [1] 2

LZN
21-06-2003, 00:19

Wat ik vooral niet begrijp is dat sommige mannen die getrouwd zijn nog uitgaan naar dischotheken en café ..... waarom????? Vrouw zit thuis niets mis mee maar heb vaker gehoord dat zo'n mannen fitna veroorzaken en zina ... Waarom trouwen jullie als je wilde haren nog niet kwijt bent ????.

Chaimae
21-06-2003, 00:20
Oeff, gelukkig zeg je nu sommige mannen. :)

Dua
21-06-2003, 00:24
:schrik2: wajoooo sommige mannen leren echt niet hoe ze moeten zijn en belangrijkste ze weten niet wat islam is, of ze weten het wel, maar willen er niet naar leven!

NoordAfrikaan
21-06-2003, 00:35
Origineel gepost door Jemiena Wat ik vooral niet begrijp is dat sommige mannen die getrouwd zijn nog uitgaan naar dischotheken en café ..... waarom????? Vrouw zit thuis niets mis mee maar heb vaker gehoord dat zo'n mannen fitna veroorzaken en zina ... Waarom trouwen jullie als je wilde haren nog niet kwijt bent ???? Als tie die avond niks heeft kunnen vangen,dan heeft hij nog altijd thuis een back-up :D

Najib26
21-06-2003, 00:39

Maakt niets uit of je wel of niet getrouwd bent. Voor beiden is het haram om op zulke plekken te komen.

babyboy
21-06-2003, 00:40
ik neem me vrouw mee naar de disco :hihi:

malik25
21-06-2003, 00:50
Origineel gepost door Jemiena Wat ik vooral niet begrijp is dat sommige mannen die getrouwd zijn nog uitgaan naar dischotheken en café ..... waarom????? Vrouw zit thuis niets mis mee maar heb vaker gehoord dat zo'n mannen fitna veroorzaken en zina ... Waarom trouwen jullie als je wilde haren nog niet kwijt bent ???? Waarom heb jij de "al bundy"gevoel????? Je leven begint pas!!!! Trouwen moet leuk zijn het moet geen hel zijn!!!! Samen stappen kan toch ook leuk zijn???? http://www.jeugddienstherent.be/images/uitgaan.jpg :zwaai: :zwaai:

t353194
21-06-2003, 00:52
Origineel gepost door sweet_boyyy ik neem me vrouw mee naar de disco :hihi: amaai zeg !!!!!!!!!!!!!!! en draagt je vrouw ook een sluier??????????

elmoemien
21-06-2003, 10:06
Origineel gepost door Jemiena Ja ik scheer niet iedereen over ééén kam ... :) :) :) Das ook voor het eerst, wat is er gebeurd?

Shahinez
21-06-2003, 11:28
Wel eerlijk gezegd een huwelijk is iets moois en het bekent zeker en vast niet dat het een gevangenis moet zijn ... als mijn man eens is een keertje behoeft heeft om uit te gaan,ik bedoel niet naar de disco gaan,gewoon met zijn vrienden op stap wil gaan,maakt mij niet uit ... hij mag het gewoon niet te vaak doen,sporadisch gezien mag dat wel ... ik ben dus nooit uitgeweest en heb er ook momenteel geen behoefte aan, ik kan mij niet inbeelden wat voor zin het heeft om op die dansvloer zit te shaken fheil shi kind of freak die niets gewoons is, en dan je moe maken en dan naar huis gaan en de volgende morgend doodop wakker worden .. Ik hoop dat ik laters inchallah iemand tegen kom,waarmee ik samen leuke dingens zou doen ... samen uit,samen op stap weet ik veel .. dat is juist het schone uit een huwelijk, je onderneemt SAMEN dingens ... Got it?

Mischa
21-06-2003, 11:59
Origineel gepost door Jemiena Wat ik vooral niet begrijp is dat sommige mannen die getrouwd zijn nog uitgaan naar dischotheken en café ..... waarom????? Vrouw zit thuis niets mis mee maar heb vaker gehoord dat zo'n mannen fitna veroorzaken en zina ... Waarom trouwen jullie als je wilde haren nog niet kwijt bent ???? uitgaan valt nog mee...Wat dacht je getrouwd en vreemdgaan! Die mannen verdienen van mij de :auw: :kwaad:

Pagina's : [1] 2