Bekijk originele versie : De Rest Is Op Het Schoolbal...En Ik Zit Hier...
SweetRose
20-06-2003, 23:42
:verdriet:
Ergens vind ik dat wel erg dat ik dat ni mag meemaken :(
Lella_EL_Habiba
20-06-2003, 23:43
Waarom ben je niet gegaan dan :confused:
omdat het HARAM is! Allemaal duivels die elkaar gezelschap houden:jammer: is beter meissie:)
SweetRose
20-06-2003, 23:47
Ja weet ik wel,
Ik heb het zelfs niet eens aan mijn ouders gevraagd omdat ik weet wat het antwoord toch is..dus waarom nog moeite doen?!
Maar ja....Laat hun nu maar genieten....
Ze weten niet wat hen te wachten staat!
Maar ik wil ook ooit zo'n kleedje aandoen..en mijn haar laten opsteken...en dan...dansen....
:maf2:
Hindaatje
20-06-2003, 23:48
Lijkt me ook erg als je dat niet eens mag meemaken..:rolleyes:
Lieverd is echt niet erg!
Ik heb nu ook ze3ma Galafeest, want ik heb me diploma behaalt, maar ik heb helemaal geen zin om tussen die troep te verschijnen en stomme dingen te doen.
Tuurlijk ben je wel benieuwd naar wat ze daar doen, kzou liegen als ik zou zeggen dat ik er niet naar verlang om een kijkje te nemen, maar het is het allemaal niet waard..... :blauwkus:
:goedzo:
SweetRose
20-06-2003, 23:51
Tja
ik ben al meer gewoon hoor Hindaatje
:D
SaraZena
20-06-2003, 23:52
wel jammer hoor. Is toch leuk om zoiets een keer mee te kunnen maken.
SweetRose
20-06-2003, 23:53
Origineel gepost door Chaimae
Lieverd is echt niet erg!
Ik heb nu ook ze3ma Galafeest, want ik heb me diploma behaalt, maar ik heb helemaal geen zin om tussen die troep te verschijnen en stomme dingen te doen.
Tuurlijk ben je wel benieuwd naar wat ze daar doen, kzou liegen als ik zou zeggen dat ik er niet naar verlang om een kijkje te nemen, maar het is het allemaal niet waard..... :blauwkus:
:goedzo:
Awel ja..dat bedoel ik nou..:D
Ik wil niet gaan omdat ik wil feesten als zun en maar zuipen en roken..:jammer:
Maar gewoon..ken curieus van hoe het er aan toe gaat enzo...
Safi das al..:melig:
Ach volgend jaar is er weer een feest..khoop tegen dan dat ik mss mag gaan (ni da ze van gedachte gan veranderen, maar dromen mag nog hé :D )
jammer voor je........... volgend jaar beter joh
Hindaatje
20-06-2003, 23:54
Origineel gepost door zin 'n midar
Tja
ik ben al meer gewoon hoor Hindaatje
:D
Okeey dan..Mijn eindfeest is als ik onderweg naar maroc ben..Jammer anders was ik wel gegaan,ennuhh kan ook gewoon plezier hebben met me vriendinnen zonder glaasje alcohol en sigaretjes als je begrijpt wat ik bedoel;)
SweetRose
20-06-2003, 23:54
Origineel gepost door SaraZena
wel jammer hoor. Is toch leuk om zoiets een keer mee te kunnen maken.
Ik heb het gevoel dat jullie allemaal zijn gegaan..
Ik voel me weer anders :huil:
Origineel gepost door zin 'n midar
Awel ja..dat bedoel ik nou..:D
Ik wil niet gaan omdat ik wil feesten als zun en maar zuipen en roken..:jammer:
Maar gewoon..ken curieus van hoe het er aan toe gaat enzo...
Safi das al..:melig:
Ach volgend jaar is er weer een feest..khoop tegen dan dat ik mss mag gaan (ni da ze van gedachte gan veranderen, maar dromen mag nog hé :D )
Ik ben nooit naar een schoolfeest geweest......
En ik moet zeggen ik vind het wel jammer, maar oeffff, ik weet zeker als ik ga dan krijg ik spijt. :(
Riskeer het liever niet, niet dat ik mag hoor. :hihi:
SweetRose
20-06-2003, 23:55
Origineel gepost door Hindaatje
Okeey dan..Mijn eindfeest is als ik onderweg naar maroc ben..Jammer anders was ik wel gegaan,ennuhh kan ook gewoon plezier hebben met me vriendinnen zonder glaasje alcohol en sigaretjes als je begrijpt wat ik bedoel;)
Ow meskina...
Maar ja...Ik kan me zeker amuseren zonder al da haramgedoe..maar het probleem is dak da nooit mag..:(
Never jamais....:verdriet:
Lella_EL_Habiba
20-06-2003, 23:57
Mijn ouders doen er niet moeilijk over..over zo'n soort feest...maar ze weten dat ik nixx verkeerds doe :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.