Bekijk originele versie : 'Zionistishe minister tongzoende militair'
appie_riffie19
17-08-2006, 21:30
JERUZALEM - De Israëlische openbaar aanklager zal minister van Justitie Haim Ramon op korte termijn in staat van beschuldiging stellen wegens seksuele intimidatie. Ramon zou een vrouwelijke militair een tongzoen hebben gegeven zonder haar instemming.
Ramon ontkent dat hij iets verkeerds heeft gedaan. De minister zei eerder al dat de vrouw hem vrijwillig heeft gekust en dat zij zelfs haar telefoonnummer heeft achtergelaten. „Ik ben zeker van mijn onschuld en dat zal ik voor de rechtbank aantonen”, zei hij.
De vrouw die hem beschuldigt, vertelde dat Ramon haar gekust had nadat zij ter gelegenheid van haar afscheid samen met hem was gefotografeerd. De vrouw, wier identiteit niet bekend is, was geen medewerker van het ministerie van Justitie.
Procureur-generaal Menachem Mazuz zei donderdag dat hij meent dat op grond van het bewijs een veroordeling mogelijk is. Hij heeft de minister meegedeeld dat hij nog gehoord kan worden voor er definitief besloten wordt tot een aanklacht. Als Ramon vervolgd wordt, moet hij terugtreden als minister.
al die ministers worden vervolgd :hihi:
olmert,peretz en nu deze
bron?
http://www.chello.nl/Nieuws/Nieuwsartikelen/Buitenland/1748/17481903.html?chid=20f226c3a63155cb62960a4dac52078 5
:D
al die ministers worden vervolgd :hihi:
olmert,peretz en nu deze
In totaal 6 publieke figuren. Op dit moment...
Puntje voor Israel,..
In de "Arabische wereld",...........zie ik dit niet zo snel gebeuren.
:D
Hazouz_55
17-08-2006, 22:08
En niet de minste.
O.a. De premier, de minister van justitie en de chef-staf van het leger.
Israel = een bananenrepubliek en een schijndemocratie.
En niet de minste.
http://forums.marokko.nl/showpost.php?p=22983729&postcount=5
:ego:
Wist je dat Suha Arafat in het geheim hertrouwd is eergisteren? Zal wel een grande bruiloft zijn geweest...... (over de hoofden van de Palestijnse bevolking heen, waar zij haar bankrekening mee gevuld heeft en nu ongestoord van kan leven :kwaad: )
Hazouz_55
17-08-2006, 22:13
http://forums.marokko.nl/showpost.php?p=22983729&postcount=5
:ego:
Wist je dat Suha Arafat in het geheim hertrouwd is eergisteren? Zal wel een grande bruiloft zijn geweest...... (over de hoofden van de Palestijnse bevolking heen, waar zij haar bankrekening mee gevuld heeft en nu ongestoord van kan leven :kwaad: )
Ik weet dat allemaal al.
Ik weet dat allemaal al.
Fijn.
En niet de minste.
Nee joh, nu zet je alweer een verkeerde tekst neer.
Het feit dat de mensen die de fout in zijn gegaan worden aangepakt geeft juist de kracht ven een democratie weer.
Marokko, Iran, Irak, Saoedi Arabië en nog veel maar Arabisch islamitische landen zijn schijndemocratiëen.
Hazouz_55
17-08-2006, 22:34
Het komt iig gewoon naar buiten, vanwege vrije pers.
Nazirallh komt nOOIT negatief in de Hezbollahpers. Denk je dat dat een teken van zijn vlekkeloosheid is?
Figuren als jij verdienen geenm vrije pers, en dat komt goed uit, want dat WIL je ook helemaal niet. Is maar verwarrend.
Sayed Hassan Nasrallah ! :goedzo:
Sayed Hassan Nasrallah ! :goedzo:
Tja, ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat die een onbemand Israëlisch met raketten boven zijn hoofd hoort zoemen.
Niet dat ik hem de dood in wens. Maar er zijn mensen die daar anders over denken.
Dezelfde
17-08-2006, 23:36
de asholes van beheer zijn hier niet beter; een topic over het niet meer haram zijn van fotoos nemen, in Saoudie Arabie wordt weggedrukt onder het motto...."geen aktieve link", terwijl on the top hier topics worden geplaatst zonder aktieve link....vooral als ze anti-joods zijn, zoals deze, mogen ze blijven staan.
Mag ik een eerlijke vraag stellen aan mooislims?
Zijn jullie jodengestoord? ik bedoel; noord en zuidholland bij elkaar is israel...en daar maken jullie je druk over? dag in dag uit? Zijn jullie gestoord of zo?
En kom niet met de smoes van onze broeders! Die worden in Soedan en Irak, Algerije en Pakistan, en in Islamitisch Atjeh aan de lopende band vermoord door mede moslims, in oneindige grotere getale.
De wereld gaat dit al meer zien, hoe inkonsekwent en leugenachtig dit alles is.
je kunt alleen maar konkluderen dat jullie niet sporen.
In de wereld zijn weinig landen kleiner dan israel....Togo is er 1 van, en Liechtenstein, en Luxemburg....hahahahaha!
ps...gelukkig hebben ze daar bij beheer wel dat knopje omgezet, zodat ik weer normaal een post kan kwoten, en een reaktie erbij kan plaatsen.....wat een zielige koters...en dat lult over demokratie en recht....en bananen-republieken....Marokko? met die holtor daar aan de macht, die zijn zakken vult met drugsgelden, en tegelijk familie van de profeet is, of zich daarop beroept? En en passant een stuk land bezet dat 50% van Marokko beslaat? tig keer groter dan heel israel...de Westelijke sahara, met zijn eigen PoLisariO;
je moet dan maar het lef hebben iets te zeggen over israel!
de asholes van beheer zijn hier niet beter; een topic over het niet meer haram zijn van fotoos nemen, in Saoudie Arabie wordt weggedrukt onder het motto...."geen aktieve link", terwijl on the top hier topics worden geplaatst zonder aktieve link....vooral als ze anti-joods zijn, mogen ze blijven staan.
Zijn jullie jodengestoord? ik bedoel; noord en zuidholland bij elkaar is israel...en daar maken jullie je druk over? dag in dag uit? Zijn jullie gestoord of zo?
En kom niet met de smoes van onze broeders! Die worden in Soedan en Irak, Algerije en Pakistan, en in Islamitisch Atjeh aan de lopende band vermoord door mede moslims, in oneindige grotere getale.
In de wereld zijn weinig landen kleiner dan israel....Togo is er 1 van, en Liechtenstein, en Luxemburg....hahahahaha!
ps...gelukkig hebben ze daar bij beheer wel dat knopje omgezet, zodat ik weer normaal een post kan kwoten, en een reaktie erbij kan plaatsen.....wat een zielige koters...en dat lult over demokratie en recht....
ikhebeenlinkgelinktslimpie :D
Hazouz_55
17-08-2006, 23:59
de asholes van beheer zijn hier niet beter; een topic over het niet meer haram zijn van fotoos nemen, in Saoudie Arabie wordt weggedrukt onder het motto...."geen aktieve link", terwijl on the top hier topics worden geplaatst zonder aktieve link....vooral als ze anti-joods zijn, zoals deze, mogen ze blijven staan.
ps...gelukkig hebben ze daar bij beheer wel dat knopje omgezet, zodat ik weer normaal een post kan kwoten, en een reaktie erbij kan plaatsen.....wat een zielige koters...en dat lult over demokratie en recht....en bananen-republieken....Marokko? met die holtor daar aan de macht, die zijn zakken vult met drugsgelden, en tegelijk familie van de profeet is, of zich daarop beroept? En en passant een stuk land bezet dat 50% van Marokko beslaat? tig keer groter dan heel israel...de Westelijke sahara, met zijn eigen PoLisariO;
je moet dan maar het lef hebben iets te zeggen over israel!
Heb je pas leren lezen & schrijven en ben je nu een inhaalslag aan het maken ?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.