Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Een zangstem beschikken????Tja nix aan

Pagina's : [1] 2

Femme_du_Maroc
20-06-2003, 22:52

EHHHH IEDEREENN Ik had laatst een topic over zingen geopend.. Maar heb heleaas geen reacties gekregen :( Hopelijk nu wel Ik heb dus een zangstem en vraag me af wie van zich zelf vindt dat ie best wel mooi kan zingen???????????? Ach jah ik kan er toch nix mee behalvel ater voor m'n man gaan zingen ofzo............... :koppel: :stout: Anywayzz ik hoop meer te horen van jullie dit keer !!! Laterzzz :zwaai:

mocro_souhaila
20-06-2003, 22:59
Origineel gepost door Femme_du_Maroc EHHHH IEDEREENN Ik had laatst een topic over zingen geopend.. Maar heb heleaas geen reacties gekregen :( Hopelijk nu wel Ik heb dus een zangstem en vraag me af wie van zich zelf vindt dat ie best wel mooi kan zingen???????????? Ach jah ik kan er toch nix mee behalvel ater voor m'n man gaan zingen ofzo............... :koppel: :stout: Anywayzz ik hoop meer te horen van jullie dit keer !!! Laterzzz :zwaai: ik kan zingen........heeeeeeel mooi zelfs... :rolleyes:

SweetMe
20-06-2003, 23:05
Origineel gepost door Femme_du_Maroc EHHHH IEDEREENN Ik had laatst een topic over zingen geopend.. Maar heb heleaas geen reacties gekregen :( Hopelijk nu wel Ik heb dus een zangstem en vraag me af wie van zich zelf vindt dat ie best wel mooi kan zingen???????????? Ach jah ik kan er toch nix mee behalvel ater voor m'n man gaan zingen ofzo............... :koppel: :stout: Anywayzz ik hoop meer te horen van jullie dit keer !!! Laterzzz :zwaai: Ik moet zeggen dat ik een mooie stem heb .. mensen vinden dat ik er wat mee moet doen :rolleyes: .. maar nee ik zie me zelf niet met een zangcarriere ... Dus geen idols ofzo voor mij hoor ;)

Sweetmarocia
20-06-2003, 23:12
POESJE MAUW. KOM EENS GAUW. IK HEB LEKKERE MELK VOOR JOU. EN VOOR MIJ, RIJSTEBRIJ. OH WAT HEEEERLIJK SMULLEN WIJ. NOU, WAT VONDEN JULLIE ERVAN???? ALLEEN SERIEUZE REACTIES GRAAG :o

Femme_du_Maroc
21-06-2003, 13:15

GEWELDIG sweetmarocia jij moet dusechtgewoon meedoen met Idols!!! Enne jah jammer dat wed'r nixmee kunnen doe cht jamerrrrrrrrr Maar jahh

Lady_moi
21-06-2003, 21:01
je kunt pas zingen als ge kunt zingen als cheb mami

Femme_du_Maroc
22-06-2003, 14:33
Jah ik ga m'n stem gebruiken voor later als ik getrouwd ben of schow dan ga ik m'n man daarmee terroriseren!!!!!! :)

Dida
22-06-2003, 14:34
je kunt er Anasheed liedjes meej zingen dat is echt mooi :).

Lady_moi
22-06-2003, 15:13
anasheed is echt mooi hoor

Ayliah
22-06-2003, 17:09
Origineel gepost door Femme_du_Maroc EHHHH IEDEREENN Ik had laatst een topic over zingen geopend.. Maar heb heleaas geen reacties gekregen :( Hopelijk nu wel Ik heb dus een zangstem en vraag me af wie van zich zelf vindt dat ie best wel mooi kan zingen???????????? Ach jah ik kan er toch nix mee behalvel ater voor m'n man gaan zingen ofzo............... :koppel: :stout: Anywayzz ik hoop meer te horen van jullie dit keer !!! Laterzzz :zwaai: Hallo meis, ik had ook een topic geopend (bij the club) over zingen, en heb helaas ook weinig reacities gekregen. Ik zing ook..!! ;)

Ayliah
22-06-2003, 17:11
Origineel gepost door lady_moi je kunt pas zingen als ge kunt zingen als cheb mami Of Aaliyah...:stout:

Ayliah
22-06-2003, 17:12
Origineel gepost door Lamode :lol: Als je mij hoort zingen ........... dan krijg je spontaan moordneigingen :hihi: :lol:

nour_el_3oejoen
22-06-2003, 17:45
al zeg ik het zelf.......ik vind dat ik mooi kan zingen...heb er ook vaak complimenten voor gekregen..:o....maar jah wat heb je eraan.. enne femme du maroc....wat zing je het liefst.....ik ..egyptisch en libanees....:D

Femme_du_Maroc
23-06-2003, 19:07
hey PIEPZZ WEyoo deze reacties zijn exht leuk om te lezen ten eerste wil ik iedereen bedanken die een reactie heeft geplaats en ook mensen die deze topic hebben gelezen Anywayzz Effe terugg op NOUR jah ik hou er van om R&B te zingen als het om arabische liedjes gaat dan SUCK ik maar r&b lukt beter anywayz het is leuk om te horen dat marokaanse meiden kunnen zingen COOL (ook de Boys) Maar ik hoop meer reacties te zien oke Laterzzzzzzzzzz

Miss_Glitter
25-06-2003, 01:21

he ..mijn zus kan heeeeeeeeeeeeeeel mooooooooooooooi zingen....je krijgt er gewoon spontaan kippevel en tranen van.......gewoon a la mariah carey....whitney......brandy...nawal el zougbi......allessssssssssss maar ja....wat kan ze er mee behalve op feestjes zingen voor vriendinnen enzo... wel jammer....we zouden er rijk mee kunnen worden :( :zwaai:

Pagina's : [1] 2