Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Familie die mee willen als je naar buiten ging

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

Mama4
17-08-2006, 14:57

Wie had er in marokko ook zo´n last van mensen die met je meewillen, zeg maar door touren door marokko of gewoon even naar winkels. Ik had daar zo´n hekel aan elke keer dat ik en mijn man ergens weg wilden gaan wou een hele bende met ons mee.:(

latifa_soussia
17-08-2006, 15:02
Is het voor sommige dan zo moeilijk om gewoon NEE te zeggen.....:rolleyes: Ik ben dan niet getrouwd, maar ik had een paar dagen een irritante nicht op bezoek die, iedere keer wanneer ik naar buiten wou gaan mee wou of haar zoontje mee moest nemen.....:maf: Ik zei dan gewoon nee, ik heb met huppeldepup afgesproken en heb geen tijd, en daarna nog heel streng en geiritteerd met je ogen kijken en hopssaaaa je bent gelijk van het gezeur af.....:o

noona
17-08-2006, 15:04
Mijn schoonmoeder had ze elke keer GOED ingelicht dat er NIEMAND instapt al nodigde ik ze uit. Heel af en toe wilde ik iemand meenemen en die zei altijd resoluut NEE. Vond ik gek hihi.

maryamma
17-08-2006, 15:05
jah, de auto wordt gestart en voordat je zelf kunt instappen zit de auto al vol!! hahaha!!!

Sibel_flower
17-08-2006, 15:06

jah, de auto wordt gestart en voordat je zelf kunt instappen zit de auto al vol!! hahaha!!! :haha:

Mama4
17-08-2006, 15:07
Mijn schoonmoeder had ze elke keer GOED ingelicht dat er NIEMAND instapt al nodigde ik ze uit. Heel af en toe wilde ik iemand meenemen en die zei altijd resoluut NEE. Vond ik gek hihi. Nou dan heb je geluk gehad bij mij was het me schoonfamilie die mee wou en ze kommen allemaal uit nederland. Hun man had geen tijd voor hun dus met ons meegaan zodra ze zien dat we weg wouden gaan.

noona
17-08-2006, 15:08
Nou dan heb je geluk gehad bij mij was het me schoonfamilie die mee wou en ze kommen allemaal uit nederland. Hun man had geen tijd voor hun dus met ons meegaan zodra ze zien dat we weg wouden gaan. Dan moet je HEEEEL NODIG op jezelf:rolleyes: pff juist de mensen van hier moeten snappen dat je niet altijd kunt instappen

Mama4
17-08-2006, 15:08
jah, de auto wordt gestart en voordat je zelf kunt instappen zit de auto al vol!! hahaha!!! Ik weet er alles van. Op een gegeven moment gewoon ruzie gehad.

noona
17-08-2006, 15:09
Ik weet er alles van. Op een gegeven moment gewoon ruzie gehad. hebben we het over de schoonmoeder en vader of over schoonzussen en broers?

bollebuik
17-08-2006, 15:11
marokkanen zijn écht rare onbeschofte eggg 'la mensen :moe: die kunnen écht jou vakantie verpesten kzou hard zijn hoor als het mijn familie was maar als het familie is van jou man dan is het moeilijk, dan schaam je je gewoon in hun plaats :jammer: taxi is toch niet duur? :moe:

Mama4
17-08-2006, 15:12
hebben we het over de schoonmoeder en vader of over schoonzussen en broers? Schoonouder, schoonzussen vrouwen van schoonbroers.

noona
17-08-2006, 15:13
Schoonouder, schoonzussen vrouwen van schoonbroers. Allah yahdie maglaq! Nee dat is erg inderdaad, je MOET op jezelf anders ga je echt niet graag meer naar marokko

doha
17-08-2006, 15:14
Dan moet je HEEEEL NODIG op jezelf:rolleyes: pff juist de mensen van hier moeten snappen dat je niet altijd kunt instappen nou dat begrijpen sommige echt niet, heb het deze jaar ook mee moeten maken, vooral 1 schoonzusje die zat als eerst in de auto:eek: kwam ik naar beneden en zag ik haar zitten, elke keer weer op een gegeven moment was ik het zat, als ik hun mee vraag oke, maar niet als me man en ik alleen willen gaan en hun dan ineens in de auto zie zitten, in heel de vakantie zijn we maar 3 x samen weggeweest:moe: nou volgende keer echt niet meer samen met me schoonfamilie op vakantie, het verpest echt alles, bedoel is wel gezellig met hun thuis en zo voor de rest geen problemen met hun gehad, maar zodra we weg wouden gaan komen ze achter je aan , ja dan denk je ook bij je zelf, was ik maar in Nederland gebleven:rolleyes: en dan wanneer je nee tegen hun zegt, worden ze ineens boos op je..........

bollebuik
17-08-2006, 15:16
Bij ons blijven ze je heel zielig aankijken en wachten totdat je gaat zeggen: Jallah zidoe m3ena.. je bent gek als je dat gaat zeggen, wollah men qoella :hihi: lekker gas geven en uitlaatgas in hun gezicht msakien, ik ben hard man :rolleyes:

noona
17-08-2006, 15:17

nou dat begrijpen sommige echt niet, heb het deze jaar ook mee moeten maken, vooral 1 schoonzusje die zat als eerst in de auto:eek: kwam ik naar beneden en zag ik haar zitten, elke keer weer op een gegeven moment was ik het zat, als ik hun mee vraag oke, maar niet als me man en ik alleen willen gaan en hun dan ineens in de auto zie zitten, in heel de vakantie zijn we maar 3 x samen weggeweest:moe: nou volgende keer echt niet meer samen met me schoonfamilie op vakantie, het verpest echt alles, bedoel is wel gezellig met hun thuis en zo voor de rest geen problemen met hun gehad, maar zodra we weg wouden gaan komen ze achter je aan , ja dan denk je ook bij je zelf, was ik maar in Nederland gebleven:rolleyes: en dan wanneer je nee tegen hun zegt, worden ze ineens boos op je.......... Pfff, niemand in de buurt die haar aan haar oren kan trekken?? ik had 2 autostoeltjes achterin en gaf duidelijk aan dat zelfs wanneer we met zijn allen ergens heen gaan, de autostoeltjes NIET verwijderd werden en er maar 1 persoon tussen kan zitten. word ook wel gezien als een moeilijke, maar liever dat dan dat er over me heen gelopen wordt eerlijk gezegd. maar als ik alleen wegga , alhamdullila, heeft mijn schoonmoeder daar voor gezorgd

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6