Bekijk originele versie : Sommige meiden die zoeken gewoon aand8 door.....
alhoceimagirly
20-06-2003, 22:07
Tfoeee sommige meiden zijn zoooo zielig msekkeeen ze komen aand8 te kort en dan gaan ze ruzie maken terwijl ze gewoon bekeken worden als een stuk strond!!! daar walg ik echt zooooo erg van :ego:
waarom doen die meiden zoiets???? :confused:
meiden onderons hebben jullie daar ook eens last van???? :confused:
yasminne
20-06-2003, 22:09
Nee ik heb er helemaal geen last van!
Zulke meiden moet je gewoon negeren :D
Lady_moi
20-06-2003, 22:11
negeren :stout:
zoniet dan zijde even dom :D
alhoceimagirly
20-06-2003, 22:11
Origineel gepost door yasminne
Nee ik heb er helemaal geen last van!
Zulke meiden moet je gewoon negeren :D
meid dat weet ik schatje alleen sommige die zijn zo zielig dat ze je blijven lastig vallen!!!! ow god daar word je af en toe echt gek van! maar goed ik hoop inshallah dat ze ooit hun lesje gaan leren!!!! maar goed wou alleen ff weten wie er ook last van heeft bedankt voor je reactie!:D
:zwaai:
alhoceimagirly
20-06-2003, 22:12
Origineel gepost door lady_moi
negeren :stout:
zoniet dan zijde even dom :D
i knoww :rolleyes:
:Iluvu: :zwaai:
alhoceimagirly
20-06-2003, 22:15
maar goed het is gewoon FAKESGHEER!!! ze hebben niks te doen en dan gaan ze anderen een beetje zitten lastig vallen!! en alles wat ze zeggen slaat gewoon nergens op een en al een KINDERSPEL!!!!:jammer:
Maar goeee bedankt voor jullie reactie's
zijn er ook meiden die er wel last van hebbe????:confused:
s_soumaya18
20-06-2003, 22:16
JA ALHOCEIMAGRILYY GEWOOON :stout: NEGEREN DIE ZOOOIIIII
KUS KUS KUS :jeweettog: NADIAAAA
Lady_moi
20-06-2003, 22:16
ja ik heb er vaak last van :D
ik kan er niet meer tegen ik ga dat straks schrijven in me dagboek nadat ik heb gehuild op mijn bed :D
Vechten komt tenminste niet zo vaak voor, waar ik me aan erger is Marokkaanse meiden die TE hard praten als ze mobiel gebeld worden..Jeetje miena zeg, iedereen kan meegenieten..
'Wat ik laatst heb meegemaakt', Ga ik naar de bibliotheek om serieus mijn huiswerk te maken (zehme), zat ik ergens in een hoekje, hoor ik in de verte bla, bla bla, je kon letterlijk horen waar ze het over hadden, Ik keek die Marokkaanse meiden aan, "Joehoe dames, iedereen kan meegenieten, kan het a.ub wat zachter, Gelukkig begrepen ze het...
Ik begrijp echt niet waarom sommige Marokkaanse meiden zo hard moeten gaan praten in het openbaar?????(zou het aandacht zijn???)
alhoceimagirly
20-06-2003, 22:17
Origineel gepost door s_soumaya18
JA ALHOCEIMAGRILYY GEWOOON :stout: NEGEREN DIE ZOOOIIIII
KUS KUS KUS :jeweettog: NADIAAAA
hahah ik weet het meid! gelukkig heb ik er zelf geen last van maar ik ken veel meiden die er wel last van hebben is nogal triest!!! :rolleyes:
s_soumaya18
20-06-2003, 22:19
juist jah je hebt helemaal gelijk hoceimagirlyy gewoon triesttttt :jeweetog:
kusjess nadiaaaa
alhoceimagirly
20-06-2003, 22:21
Origineel gepost door Salaama
Vechten komt tenminste niet zo vaak voor, waar ik me aan erger is Marokkaanse meiden die TE hard praten als ze mobiel gebeld worden..Jeetje miena zeg, iedereen kan meegenieten..
'Wat ik laatst heb meegemaakt', Ga ik naar de bibliotheek om serieus mijn huiswerk te maken (zehme), zat ik ergens in een hoekje, hoor ik in de verte bla, bla bla, je kon letterlijk horen waar ze het over hadden, Ik keek die Marokkaanse meiden aan, "Joehoe dames, iedereen kan meegenieten, kan het a.ub wat zachter, Gelukkig begrepen ze het...
Ik begrijp echt niet waarom sommige Marokkaanse meiden zo hard moeten gaan praten in het openbaar?????(zou het aandacht zijn???)
ja daar heb je inderdaad gelijk in!! dat is al helemaal een schandee ye3ooek dat is nog erger!! en dan gaan ze ook kei hard lachen tfoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee gewoon een schande!!! :jammer:
alhoceimagirly
20-06-2003, 22:22
Origineel gepost door s_soumaya18
juist jah je hebt helemaal gelijk hoceimagirlyy gewoon triesttttt :jeweetog:
kusjess nadiaaaa
i knowwwww:D
yasminne
20-06-2003, 22:23
Origineel gepost door alhoceimagirly
meid dat weet ik schatje alleen sommige die zijn zo zielig dat ze je blijven lastig vallen!!!! ow god daar word je af en toe echt gek van! maar goed ik hoop inshallah dat ze ooit hun lesje gaan leren!!!! maar goed wou alleen ff weten wie er ook last van heeft bedankt voor je reactie!:D
:zwaai:
Ach ja ze zijn gewoon zielig, m'saken ze hebben niets te doen en denken gewoon laten we iemand lastig vallen!
Zo vullen zij blijkbaar h'n tijd vol :jammer:
Je moet er niet op in gaan, dan vinden ze het ook niets meer aan, zie maar zelf.
:kusgrijs:
alhoceimagirly
20-06-2003, 22:24
Origineel gepost door yasminne
Ach ja ze zijn gewoon zielig, m'saken ze hebben niets te doen en denken gewoon laten we iemand lastig vallen!
Zo vullen zij blijkbaar h'n tijd vol :jammer:
Je moet er niet op in gaan, dan vinden ze het ook niets meer aan, zie maar zelf.
:kusgrijs:
ik weet het meisje heb het weleens mee gemaakt en het komt vooral hier vaak voor gewoon DOELLOOS :jammer:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.