Bekijk originele versie : Bijna aangerand
praatjes
20-06-2003, 21:56
Ik heb een baantje in een kantoorgebouw, In dat bedrijf worden licht geestelijk gehandicapten geholpen aan een baan zoals het afwassen en helpen in de keuken.
Ik loop vaak over de gangen en zeg wel eens gedag tegen een schoonmaakmeisje. Vandaag deed ik het zelfde, ze zat me als het ware optewachten bij het toilet. Ik zeg dus hallo...en zij zegt kom pak me. Ik kijk haar goed aan...ik zeg wat? Ze zegt kom pak me, **** me :hihi:
Ik heb meteen een klacht ingediend van sexuele intimiteiten maar ze nemen me niet serieus. Ik ben bang, ik ga ziekmelden :)
Miss_mandalinna
20-06-2003, 21:59
Origineel gepost door praatjes
Ik heb een baantje in een kantoorgebouw, In dat bedrijf worden licht geestelijk gehandicapten geholpen aan een baan zoals het afwassen en helpen in de keuken.
Ik loop vaak over de gangen en zeg wel eens gedag tegen een schoonmaakmeisje. Vandaag deed ik het zelfde, ze zat me als het ware optewachten bij het toilet. Ik zeg dus hallo...en zij zegt kom pak me. Ik kijk haar goed aan...ik zeg wat? Ze zegt kom pak me, **** me :hihi:
Ik heb meteen een klacht ingediend van sexuele intimiteiten maar ze nemen me niet serieus. Ik ben bang, ik ga ziekmelden :)
:eek: Waarom zeg je dan altijd hallo tegu haar eigen schuld
ik ga tege je baas zeggu dat je ni ziek bent
ohw ja en trouwens het is uit :(
alhoceimagirly
20-06-2003, 22:00
:schok:
ahahaha :lol:
alhoceimagirly
20-06-2003, 22:01
ach je hebt een tweede liefde zie ik praates:D maar zo te zien HAD je een tweede liefde meskien het is uit:( hahah
praatjes
20-06-2003, 22:06
Origineel gepost door Miss_mandalinna
:eek: Waarom zeg je dan altijd hallo tegu haar eigen schuld
ik ga tege je baas zeggu dat je ni ziek bent
ohw ja en trouwens het is uit :(
Ik ben echt ziek, ze heeft me geteroriseerd met haar woorden, ik heb traumas aan overgehouden. Ik heb vanmiddag geslapen op de bank. Ik slaap altijd met een glimlach. En volgens mijn broer trok ik vandaag een vreemd gezicht in mijn slaap en ik maakte nare geluiden.
Nou moet je me niet meer he! Maar jij blijft de grootste gedeelte van mijn hart bezitten. :Iluvu:
praatjes
20-06-2003, 22:08
Origineel gepost door alhoceimagirly
ach je hebt een tweede liefde zie ik praates:D maar zo te zien HAD je een tweede liefde meskien het is uit:( hahah
Ik leg alles uit ik beloof het ;)
alhoceimagirly
20-06-2003, 22:16
ja ja :verdrietig:
Miss_mandalinna
20-06-2003, 22:24
Origineel gepost door alhoceimagirly
Pardon :confused: :confused: :confused:
Ik leg alles uit ik beloof het ;)
Boy jij hebt veel uit te leggen :huil:
mocro_souhaila
20-06-2003, 22:27
ze3maaaaaaaa;)
praatjes
20-06-2003, 22:32
Pardon :confused: :confused: :confused:
Boy jij hebt veel uit te leggen :huil:
Ik behoud me geen geheimen, voor jou. daar voor hou ik te veel van je :Iluvu: . Ik ga jou de waarheid vertellen ;)
Miss_mandalinna
20-06-2003, 22:35
Okeeee i am waiting
kvraag me namelijk erg af wat dat meisje met 2 bedoelde en ik hoop zeker niet dat ik de 2e ben want dan heb je een probleem :(
praatjes
20-06-2003, 22:40
Okeeee i am waiting
kvraag me namelijk erg af wat dat meisje met 2 bedoelde en ik hoop zeker niet dat ik de 2e ben want dan heb je een probleem :(
Ach let niet op haar, ik vind haar aardig en niet meer als dat. Maar jij jij bent die ene persoon waar ik ziels veel van hou en waar ik niks voor in het spel wil zetten. Jij bent mijn konining en ik blijf jou trouw :Iluvu:
Miss_mandalinna
20-06-2003, 22:44
Ach let niet op haar, ik vind haar aardig en niet meer als dat. Maar jij jij bent die ene persoon waar ik ziels veel van hou en waar ik niks voor in het spel wil zetten. Jij bent mijn konining en ik blijf jou trouw :Iluvu:
Oke nu stel je me eindelijk gerust
Ik was nooit jalours maar sinds ik jou heb ben ik nix anders.
Ik zal jou ook aaaaaaaaaaaaaltijd trouw blijven :verliefd:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.