Bekijk originele versie : Wat vinden jullie van Six Flags....
Zakaria_Magrabi
20-06-2003, 21:44
Six Flags is KAPOT LIJP.......:lol: wie is er wel eens geweest....
:boogie::boogie:
xberbersroosjex
20-06-2003, 21:45
ik ben er nog nooit geweest
yasminne
20-06-2003, 21:45
Nadat je alle actracties gehad hebt, dan is er niet meer veel aan!
hasna_the_best
20-06-2003, 21:47
is egt tof alleen................................ik durf niet in atrakties die over de kop gaan :(
maar voor de rest egt top :D
Zakaria_Magrabi
20-06-2003, 21:53
Origineel gepost door xberbersroosjex
ik ben er nog nooit geweest
RAAD IK JE AAN is KAPOT LIJP....... Moet je wel met een leuke groepje mensen gaan dan is het KAPOT LIJP:lol:
Zakaria_Magrabi
20-06-2003, 21:54
Origineel gepost door hasna_the_best
is egt tof alleen................................ik durf niet in atrakties die over de kop gaan :(
maar voor de rest egt top :D
miskiena whuahaha :lol: alles op zijn TIJD
Zakaria_Magrabi
20-06-2003, 21:55
Origineel gepost door yasminne
Nadat je alle actracties gehad hebt, dan is er niet meer veel aan!
ligt eraan als je er niet tegen kan ja dan niet anders wel..... dan heb je zware lach kicken.......:lol::lol:
Miss_mandalinna
20-06-2003, 21:56
ja ikke een tijdje geleden voorr de eerste keer
was supperrrrrrrrrrr
Zakaria_Magrabi
20-06-2003, 21:59
Origineel gepost door Miss_mandalinna
ja ikke een tijdje geleden voorr de eerste keer
was supperrrrrrrrrrr
OFNIET is KAPOT leuk he........;lol: LUISTER dan ik had KAPOT lach KICKEN gekregen na al die ATRACTIES>...... helemaal LIJP...... En die gekke DREries van mij wajowww....... eentje kon niet goed tegen Atracties..... hij was helemaal de WEG KWIJT :lol::lol: miskien whuahaha
yasminne
20-06-2003, 22:01
Origineel gepost door Zakaria_Magrabi
ligt eraan als je er niet tegen kan ja dan niet anders wel..... dan heb je zware lach kicken.......:lol::lol:
Ik kan e zeker tegen :D
Maar nadat je ze allemaal gehad hebt, dan is het weer tijd om naar huis te gaan!
Want er valt dan niets meer te zien.
Zakaria_Magrabi
20-06-2003, 22:03
Origineel gepost door yasminne
Ik kan e zeker tegen :D
Maar nadat je ze allemaal gehad hebt, dan is het weer tijd om naar huis te gaan!
Want er valt dan niets meer te zien.
WA7AD Drerie van mij was helemaal de wegkwijt nadat hij uit een atractie kwam eerst Ze3hma stoer doen je weet en daarna was hij de weg kwijt whuhahahaha :lol:
Het is leuk, je schreeuwt zoveel in een atractie
Zakaria_Magrabi
20-06-2003, 22:11
Origineel gepost door guppie
Het is leuk, je schreeuwt zoveel in een atractie
whuahahahah :lol: yek ik schreeuw nooit :rolleyes: :rolleyes:
Miss_mandalinna
20-06-2003, 22:28
Origineel gepost door Zakaria_Magrabi
OFNIET is KAPOT leuk he........;lol: LUISTER dan ik had KAPOT lach KICKEN gekregen na al die ATRACTIES>...... helemaal LIJP...... En die gekke DREries van mij wajowww....... eentje kon niet goed tegen Atracties..... hij was helemaal de WEG KWIJT :lol::lol: miskien whuahaha
Gigigigi mijn vriendinne tju werd misseluk en heeft overgegeven toen wilde ze alleen nog maar in de schommels en niet meer in de leuke adrialine atraccies
ja ik ben er wel eens heen geweest en het is inderdaad kapot lijp. ben in alle atraccties ingeweest echt kicken is dat. en ik ga binnenkort weer insha allah.
groetjes............ :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.