Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie wil er met mij trouwen????!?!?!?

Pagina's : [1] 2

RIF_CHICKIE
20-06-2003, 21:37

wil misschien iemand met mij trouwen, ik ben heel romantisch, weeg 350 kilo, heb oranje croeshaar, heb een grove huid met ongeveer een paar 100 puistjes, en heb een heel mooi brilletje ik zie er ongeveer zo uit --> :nerd: nou nou nou :hihi: :maf2:

xberbersroosjex
20-06-2003, 21:38
ikkee :hihi:

yasminne
20-06-2003, 21:39
Het is dat je een vrouw bent, anders had ik zeker met je getrouwd!

RIF_CHICKIE
20-06-2003, 21:41
ja maar mannen doen het ook, die mogen ook trouwen, kom op!!! :maf2:

yasminne
20-06-2003, 21:44

Iwa Yallah! Waarom niet, jomgens zijn toch alleen hoofdpijn :D :maf:

RIF_CHICKIE
20-06-2003, 21:45
okey dan :boogie:

malik25
20-06-2003, 21:49
Origineel gepost door RIF_CHICKIE wil misschien iemand met mij trouwen, ik ben heel romantisch, weeg 350 kilo, heb oranje croeshaar, heb een grove huid met ongeveer een paar 100 puistjes, en heb een heel mooi brilletje ik zie er ongeveer zo uit - :zwaai: :zwaai: nou nou nou http://www.omroep.nl/nos/jeugdjournaal/images/uitleg/huwellijk/trouwen/zakdoekje.jpg Wat een belediging voor Maxima!!!!!!!! :zwaai: :zwaai: :zwaai: :hihi: :maf2:

NoordAfrikaan
20-06-2003, 22:03
Origineel gepost door RIF_CHICKIE wil misschien iemand met mij trouwen, ik ben heel romantisch, weeg 350 kilo, heb oranje croeshaar, heb een grove huid met ongeveer een paar 100 puistjes, en heb een heel mooi brilletje ik zie er ongeveer zo uit --> :nerd: nou nou nou :hihi: :maf2: Bestaat mijn droomvrouw dan toch? Ik had de hoop al opgegeven. YES,YES,YES FINALLY I FOUND HER :Iluvu:

Shahinez
21-06-2003, 11:36
Hahahahah wilie 3ala fantasie ... ewa safi 350 killo nu overdrijf je wel vind je niet?dat kan toch niet trouwens,hoe wil je op een stoel zitten als je een r.eet hebt even groot als Jupiter, en dikke vingers,dan kun je niet eens typen. als je een k wilt typen typ je de letter j i l erbij pfff dat kan toch niet ... kan niet Maar wat ik wou zeggen is, uiterlijk maakt toch niet echt uit .. ik bedoel voor mij is het belangrijker als ik met die jongen kan communiceren en er goed mee kan omgaan ... hij moet wel IETS uitstralen anders jah ..; dan zou het moeilijk zijn ze hebben me altijd wijsgemaakt dat je van een mooi tafel niet kunt eten ... maar wees nou eens eerlijk ... van een lelijke toch ook niet maar soit, ik vind als het innerlijke héél goed meevalt,compenseert het met je uiterlijk so ... Er is nog hoop voor lelijke mensen hier on planet called earth ... Beslama :zwaai:

RIF_CHICKIE
22-06-2003, 15:51
Origineel gepost door Shahinez Hahahahah wilie 3ala fantasie ... ewa safi 350 killo nu overdrijf je wel vind je niet?dat kan toch niet trouwens,hoe wil je op een stoel zitten als je een r.eet hebt even groot als Jupiter, en dikke vingers,dan kun je niet eens typen. als je een k wilt typen typ je de letter j i l erbij pfff dat kan toch niet ... kan niet Maar wat ik wou zeggen is, uiterlijk maakt toch niet echt uit .. ik bedoel voor mij is het belangrijker als ik met die jongen kan communiceren en er goed mee kan omgaan ... hij moet wel IETS uitstralen anders jah ..; dan zou het moeilijk zijn ze hebben me altijd wijsgemaakt dat je van een mooi tafel niet kunt eten ... maar wees nou eens eerlijk ... van een lelijke toch ook niet maar soit, ik vind als het innerlijke héél goed meevalt,compenseert het met je uiterlijk so ... Er is nog hoop voor lelijke mensen hier on planet called earth ... Beslama :zwaai: alles kan!!! als je het maar wil, en jullie mogen alles zeggen, maar zeg nooit dat ik moet afvallen, want ik laat een aardbeving komen door heel nederland :ego: ha, duzz pas op ja!!!! :hihi: :stout:

NOURD1N
22-06-2003, 16:01
dikke trol :D

RIF_CHICKIE
22-06-2003, 16:05
:ego: ha, ik ben te goed voor jou noerd1n!!!! :ego: :hihi: :stout:

Lady_moi
22-06-2003, 16:05
Origineel gepost door RIF_CHICKIE wil misschien iemand met mij trouwen, ik ben heel romantisch, weeg 350 kilo, heb oranje croeshaar, heb een grove huid met ongeveer een paar 100 puistjes, en heb een heel mooi brilletje ik zie er ongeveer zo uit --> :nerd: nou nou nou :hihi: :maf2: gij zout normaal fotomodel moete zijn

RIF_CHICKIE
22-06-2003, 16:08
Origineel gepost door lady_moi gij zout normaal fotomodel moete zijn ikke heb gesoliciteerd, maar ze zeiden dat ik veeeeeeeel te mooi was!!!!!!! en dat iedre man gek op me zou worden en iedereen me zal gaan staken, duzz ik heb ervoor gekozen om mijn schoonheid te verbergen achter mijn bloedmooie vetrolletjes en mijn beeldschone puistjes......

NOURD1N
22-06-2003, 16:17

Origineel gepost door RIF_CHICKIE :ego: ha, ik ben te goed voor jou noerd1n!!!! :ego: :hihi: :stout: te goed of te groot :giechel:

Pagina's : [1] 2