Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Bruiloften??

Shining_Star
20-06-2003, 21:34

Hey ik vraag me af wie van jullie ook niet echt van bruiloften houdt dus daar bedoel ik gewoon mee dat het niks voor jou is ofzo ik bedoel als ik ooit insallah ga trouwen dan zou ik denk ik geen (uitgebreide) bruiloft willen hebben ik zou liever shie grote "TOLBA" houden (If ya know what i mean :rolleyes: ) ewa what about you??

xberbersroosjex
20-06-2003, 21:35
ik wil wel een uitgebreide bruiloft, het is de mooiste dag van mijn leven :Iluvu: dus die dag moet wel speciaal worden

xberbersroosjex
20-06-2003, 21:37
P.S. ik hou heel veel van bruiloften, lekker dansen de hele avond :boogie:

yasminne
20-06-2003, 21:38
Speciaal moet het zeker worden :p Maar al te uitgebreid hoeft het zeker niet te worden, als ik maar samen met mannetje op huwelijksreis ga! En die mag zeker wel uitgebreid worden :D

Shining_Star
20-06-2003, 21:38

Ja oke het is hoort inderdaad wel een mooie dag te zijn maar die kun je ook hebben zonder een uitgebreide bruiloft te hebben :D

amianis
20-06-2003, 21:40
Origineel gepost door real_jeblia Hey ik vraag me af wie van jullie ook niet echt van bruiloften houdt dus daar bedoel ik gewoon mee dat het niks voor jou is ofzo ik bedoel als ik ooit insallah ga trouwen dan zou ik denk ik geen (uitgebreide) bruiloft willen hebben ik zou liever shie grote "TOLBA" houden (If ya know what i mean :rolleyes: ) ewa what about you?? héhé, eindelijk iemand ei me begrijpt!!! :D Ik wil ook geen feest, gewoon klein sadaqa bij ons thuis en tolba klaar, maar mijn nichten en zussen verklaern me voor gek :( ach ja, ik heb nog tijd om ze te overtuigen van de voordelen, moet namelijk nog een man zoeken eerst ... :) ofzo :)

Soefy
20-06-2003, 21:40
Origineel gepost door real_jeblia Hey ik vraag me af wie van jullie ook niet echt van bruiloften houdt dus daar bedoel ik gewoon mee dat het niks voor jou is ofzo ik bedoel als ik ooit insallah ga trouwen dan zou ik denk ik geen (uitgebreide) bruiloft willen hebben ik zou liever shie grote "TOLBA" houden (If ya know what i mean :rolleyes: ) ewa what about you?? what tha foek wil jij nou weer weten :wat?!: ooh trouwens jij en dottie---------------->>http://www.click-smilies.de/sammlung/spezial/spudniks/spudniksweety.gif

Shining_Star
20-06-2003, 21:43
amianis : :bril: ik d8 er plots aan :D enne mij zussen en nichten verklaren mij ook voor gek mens :jammer: enne soefy: niet zo'n brutale taal tegen mij oke? :huil: enne ja je weet tog : Dattie :verliefd: :hihi:

amianis
20-06-2003, 21:45
:hihi: Ik vind het niet erg hoor, ik ben namelijk allanggg over die ontkenningsfase heen: me is nuts :D ofzo :)

Soefy
20-06-2003, 21:46
Real_Jeblia :jeweetog: just joking hierooo :blauwkus:

Shining_Star
20-06-2003, 21:50
Oke dan Soefy :kusgrijs: enne amianis: :maf3: :hihi: