Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat Is Jullie Smaak????

Pagina's : [1] 2

NaoualTetouania
18-06-2002, 02:12

mijn vraag, nou ben gewoon benieuwd.. waar houden jullie van, wat betreft de uiterlijk van jongens??? wat is jullie smaak????? lang haar? stekeltjes? lichte ogen? donkere ogen? moet hij er netjes uit zien? sportief? ENZOVOORT.... OKEE DAT WOU IK EFFE WETEN DUS PRAAT MEE OKEE.. :zwaai:

Dida
18-06-2002, 02:18
zijn glimlach.. Ik heb 1 keer een mooie lach gezien bij een jongen die ik sindsdien nooit meer vergeten ben..!!! En humor..!!!! Hij mot net zo grappig zijn als mij...hahaha !!!!!! ciao Baby ;)

hanibal
18-06-2002, 02:59
Stekels? Lang haar? Hoogwaterbroeken? Blauwe ogen? Bruine ogen? Lang? Kort? Dun? Dik? Who gives a shit??? Dank god voor je uiterlijk,maar bedank je zelf voor je karakter en persoonlijkheid.

NaoualTetouania
18-06-2002, 03:02
Origineel gepost door hanibal Stekels? Lang haar? Hoogwaterbroeken? Blauwe ogen? Bruine ogen? Lang? Kort? Dun? Dik? Who gives a shit??? Dank god voor je uiterlijk,maar bedank je zelf voor je karakter en persoonlijkheid. DAT WAS NIET MIJN VRAAG!!!!!!!!!!!!!!! het is alleen maar nieuwsgierigheid' iedereen heeft een andere smaak.. tuurlijk moet je god bedanken.. maar dat was niet mijn vraag dus begrijp ik niet waarom je reageert. en ja het draait allemaal ook om innerlijkheid, en al die bla, maar het gaat nu om iets anders onbegrijpelijke mensen!!! :confused:

SweetRose
18-06-2002, 09:48

onbegrijpelijke mensen??? hanibal is maar 1 persoon hoor...dus je moet het niet in het meervoud zetten meid...!! ik zal straks wel op je vraag antwoorden als ik het niet vergeet oké xxx

ami_najim
18-06-2002, 10:09
Origineel gepost door zin 'n midar onbegrijpelijke mensen??? hanibal is maar 1 persoon hoor...dus je moet het niet in het meervoud zetten meid...!! ik zal straks wel op je vraag antwoorden als ik het niet vergeet oké xxx ik hou van uitdagende chikies met veel zelfvertrouwen anders zal ik die wel opbouwen. uiterlik en innerlijk moeten kloppen met de normen en waarden van de moderne mens. een vertrouwelijke chikie is mijn wens.

DintelOx
18-06-2002, 10:15
doe maar wat er in de aanbieding is hahahaha. maar niet duurder dan 10 euro...

igzeneej
18-06-2002, 11:56
Nou mijn ideeale droomprisses heeft een hele bos krullen mag vooral niet dun zijn !!! leuk gezichtje mooie wangetjes !!! ...Gewoon perfect zijn ! :Iluvu: NaoualTetouania ga je het prinsessje nu ook voor me zoeken ???

mrs_jamila
18-06-2002, 12:46
Origineel gepost door DintelOx doe maar wat er in de aanbieding is hahahaha. maar niet duurder dan 10 euro... 10 Euro zoveeeeeeeeeeeeeeel???? Jeetje wel duur hoor....Voor jou dan..... :D

DintelOx
18-06-2002, 12:48
hahaha ewa jamila......mag ik je gratis dan?

Sista
18-06-2002, 12:53
UITERLIJK IS NIET ALLES Ik vind dat iedereen wel iets speciaals heeft.... Maar ik van op jongens met grote ogen bruin-lichtbruin witte tanden mooie glimlach mooi gevormde lippen niet echt breed maar ook niet mager tussenin

mrs_jamila
18-06-2002, 12:54
Origineel gepost door DintelOx hahaha ewa jamila......mag ik je gratis dan? :D Ben al verkocht aan een lieve jongen!!

Sista
18-06-2002, 12:56
IK BEN NOG STEEDS OP ZOEK HELLO......... CAN SOMEBODY HELP ME......... HAHAHAHA I'M FREE FOR LIFE (I think)

DintelOx
18-06-2002, 13:00
hahaha oke........... groetjes

mrs_jamila
18-06-2002, 13:02

Origineel gepost door DintelOx hahaha oke........... groetjes Hmmmm..................

Pagina's : [1] 2