Bekijk originele versie : Waarom willen zoveel mannen al de 1e x dat zij met een vrouw zijn uitgeweest sex
Waarom willen zoveel mannen al de eerste keer dat zij met een vrouw zijn uitgeweest met haar naar bed????
Waarom houdt een vrouw een man aan de lijntje door hem te laten merken dat zij hem aardig vindt en dan te weigeren met hem naar bed te gaan, ook als zij hem al een hele tijd kent???
NaoualTetouania
18-06-2002, 02:19
Origineel gepost door Mao
Waarom willen zoveel mannen al de eerste keer dat zij met een vrouw zijn uitgeweest met haar naar bed????
Waarom houdt een vrouw een man aan de lijntje door hem te laten merken dat zij hem aardig vindt en dan te weigeren met hem naar bed te gaan, ook als zij hem al een hele tijd kent???
oke ik reageer effe op je topic.
ben je man of vrouw??
niet alle mannen willen gelijk met een vrouw naar bed. hallo we zijn moslims dat gebeurt denk ik niet zo snle..
en wat bedoel je met dat een vrouw een man aan het lijntje houdt.. als hij niet met haar trouwt dan is er ook geen sex.. maar ja ik begrijp je vraag niet zo goed. we zijn geen nederlanders of zo.
DintelOx
18-06-2002, 10:03
WAAROM NIET? harstikke gezellig toch
oke ik reageer effe op je topic.
ben je man of vrouw??
Ik ben een man
niet alle mannen willen gelijk met een vrouw naar bed. hallo we zijn moslims dat gebeurt denk ik niet zo snle..
In mijn vraag staat, zoveel mannen en niet al mannen
en wat bedoel je met dat een vrouw een man aan het lijntje houdt.. als hij niet met haar trouwt dan is er ook geen sex.. maar ja ik begrijp je vraag niet zo goed. we zijn geen nederlanders of zo.
Lees de vraag aantal keren en je zult meteen begrijpen wat ik ermee beoog..
igzeneej
18-06-2002, 11:40
Nou na een antal keren de vragen hebben gelezen !!! ....Onzin !!!!!!!!!!!!
Ben jij die vrouw die jongens aan de lijn houdt en niet met ze naar bed gaat ??? (nee)
Ben jij de man die altijd maar snel met een deme naar bed wil ??? (ook niet (zeker) )
Just speak for your self !!!!
Ik weet dat je wel een beetje gelijk hebt !!! ...Maar zonder ervaring of het te kunnen bewijzen houd ik het voor me !!!!
Doei doei !!!
mrs_jamila
18-06-2002, 13:13
Origineel gepost door DintelOx
WAAROM NIET? harstikke gezellig toch
:eek:
mrs_jamila
18-06-2002, 13:15
Hoe bedenken jullie die vragen?? Hoe kom je op zo een stelling??
mannen en dan schrijf ik er nog bij niet allemaal maar over het algemeen willen met een meid de eerste keer het bed in duiken omdat het stoer is dan kunnen ze de vrienden gaan vertellen van "ja ik heb haar al gepakt" men talk
en meiden ja die houden de man aan het lijntje omdat ze niet makkelijk willen overkomen en omdat ze dan misschien denken dat het de ware is
women shit
zo denk ik erover en heb ik een kleinbeetje gelijk
soussiasaida
19-06-2002, 11:26
Origineel gepost door mrs_jamila
Hoe bedenken jullie die vragen?? Hoe kom je op zo een stelling??
Meskien hij heeft er eerst een aantal nachtjes over geslapen en toen werd ie wakker er draaide deze stellingen in zijn hoofd.........hebben wel meerdere last van.......kijk maar naar het onzinhoekje ;) :stout:
Omat mannen niet van tijd verspillen houden.
SaraZena
03-07-2002, 12:36
Origineel gepost door NaoualTetouania
niet zo naief zijn hoor, aub!! :(
igzeneej
03-07-2002, 12:45
jullie nemen de mannen op in groepjes !!! ..een man is een induvidueel !!!! met ieder zijn eigen kenmerk !!!
[QUOTE]Origineel gepost door Mao
[B]Waarom willen zoveel mannen al de eerste keer dat zij met een vrouw zijn uitgeweest met haar naar bed????
Zou het misschien komen door de simpele verklaring dat vrouwen zo aantrekkelijk zijn? :rolleyes:
igzeneej
03-07-2002, 15:05
Dat is een bijzaak !!! ...dat kan IK zeker niet ontkennen !!!
Ik weet niet of het een bijzaak is. Lijkt me sterk dat men met een onaantrekkelijke vrouw (in zijn of haar ogen) het bed in wil duiken?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.