Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kom even kijken ..Babyliss Wet N' Dry keramische straightner !!*

Bella_Mafia
16-08-2006, 19:33

[ Salaam dames, Ik heb een Babyliss Wet N' Dry keramische stijltang die ik wil wegdoen.. Een tijdje geleden heeft een tante die voor me gekocht maar ze wist niet dat ikzelf al een stijltang heb .. Nu ligt die Babyliss dus maar in mijn kamer te liggen en ik dacht misschien kan ik iemand er wel blij mee maken.. :) Het is een stijltang die je kan gebruiken op zowel nat als op droog haar, heeft keramische plaatjes, je kan de temperatuur regelen (handig voor dik of dun haar).. Hieronder heb ik wat informatie gezet over de stijltang welke opties hij allemaal heeft. De stijltang wordt hier in België verkocht aan 40€ en ik wil em graag wegdoen voor 30€ , hij is nog niet gebruikt dus waarom zou ik er véél minder voor vragen.. Hij zit nog in de doos , heb em zelfs nooit uitgeprobeerd ofzo. Dus meiden als jullie interesse hebben dan hoor ik het wel ! P.S.Ik kan het ook opsturen via de post..! http://img69.imageshack.us/img69/1859/babylisslisseurwetndry740432ur1.jpg Informatie over de stijltang BaByliss Ceramic Wet N' Dry Wet N' Dry ontkrultang- Gebruik op vochtig of droog haar. 1.Zeer nauwe keramieken platen om het haar te ontkrullen en stylen en om de haarwortels los te maken. 2.Exclusief verdampingssysteem 3.Ergonomische handgreep 4.Onmiddelijk op temperatuur 5.Automatische stop 6.Aan/uit schakelaar met spanningsverklikkerlichtje 7.Zeer lang draaiend snoer 8.Temperatuurregelaar met 25 standen 9.Turbofunctie 10.inclusief gebruiksboekje, toestel zit nog in doos.]

Bella_Mafia
16-08-2006, 19:33
http://img70.imageshack.us/img70/6987/wetnddrykf5.jpg

student_22
30-08-2006, 13:37
je kan hem ook op marktplaats.nl zetten. daar reageren best veel mensen. of bij andere topic die van trouwen daar komen ook veel

Bella_Mafia
30-08-2006, 15:18
je kan hem ook op marktplaats.nl zetten. daar reageren best veel mensen. of bij andere topic die van trouwen daar komen ook veel Thx meid !

Nadoriaaaa_18
31-08-2006, 21:16

je kan hem ook op marktplaats.nl zetten. daar reageren best veel mensen. of bij andere topic die van trouwen daar komen ook veel Ja lijkt me ook een goed ideee ;)