Bekijk originele versie : Jongens hoeven geen maagd te zijn ........
Jongens hoeven geen maagd te zijn want dat is een UIZONDERING .....
s_soumaya18
20-06-2003, 21:06
WHHHHAA WIE ZEGT DATTTTTTTT??(MAROKKANEN ZEKER)
Geestelijk Getraumatiseerd eerder.
RIF_CHICKIE
20-06-2003, 21:10
whahahahaahahahaaha ik durf te zweren dat er op deze wereld geen 1 marokkaan is, die nog maagd is, of maagd het huwelijk ingaat, bestaat al lang niet meer,
die marokkanen zijn uitgestorven!!! wahahahahahahahaaa
Sommige mensen gokken..:)
Sommige mensen weten...:)
Origineel gepost door Jemiena
Jongens hoeven geen maagd te zijn want dat is een UIZONDERING ....
Onderzoeken bieden conclusies dat 40 tot 80% van de vrouwen niet bloedt bij de eerste gemeenschap. Het bloeden van de vrouw is te verklaren vanuit de eerste gemeenschap. Omdat de partners elkaar seksueel nog nauwelijks kennen, zijn beiden gespannen en wordt de vrouw bij het eerste seksuele contact vaak niet vochtig. Soms bestaat ook nog het ritueel, dat na de ontmaagding een bebloed laken wordt getoond aan de feestgasten. Dat versterkt uiteraard de spanning.
Sommige moslimmeisjes en vrouwen vragen hulpverleners als ze voor het huwelijk ontmaagd zijn, medewerking bij hersteloperaties aan het maagdenvlies. Zij vrezen de sociale gevolgen. Bij een hersteloperatie worden weefselresten in een constructie geplooid, zodat de kans groter is dat het meisje bloedt bij de volgende gemeenschap. Anderen proberen de norm te volgen, door de verboden seksuele contacten voor het huwelijk te beperken tot orale en anale seks.
:zwaai: :zwaai:
Zweer eens, dan kunnen we zien waar je belandt ;)
yasminne
20-06-2003, 21:12
Ik ken er toevallig één :letsparty
Lady_moi
20-06-2003, 21:14
WHAHHAHA :lol: ey jemiena damn right!!
RIF_CHICKIE
20-06-2003, 21:16
iwa ja, mijn mening heb ik getrokken door wat ik zie en hoor, het hoeft niet perse, maar ik ken geen 1
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO
Zweer eens, dan kunnen we zien waar je belandt ;)
Ofniet..:D
Kvraag me af wie lef heeft om te zweren..:)
s_soumaya18
20-06-2003, 21:17
YEPPS RIF_CHICKIE IK KEN OOK JOGENS NEE BETER GEZEGD MANNEN DIE MAAGD ZIJNNN
Lady_moi
20-06-2003, 21:22
nu ik hier toch en effe reageren :bril:
samiratjee
20-06-2003, 21:23
I don't give a shit..of hij maag is of niet, niet aan mij om te oordelen...maar me mannetje gaat later wel test doen :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.