Bekijk originele versie : zilver
Hoi,
Kan iemand van jullie mij info geven ivbm het volgende/
December ga ik naar Marrakech, ik zou me een zilveren armband willen aanschaffen, waar kan ik dat best aankopen, in de souk of staatswinkel ik weet het echt niet ook nog is er verschil tussen de kwaliteit bij deze 2 verkooppunten.
Hopelijk kunnen jullie dames me info geven betreffende de prijzen en de plaatsen.
Heel vriendelijk bedankt heb nog een fijne dag.
hai,
ik zou geen zilver op de markt kopen, is van mindere kwaliteit en soms zelfs duurder.
in de winkeltjes heb je meer keus
btw zilver kost in marokko maximaal 7dh per gram, dus betaal nooit meer dan dat.
veel succes en plezier, ik ben it jaar ook geweest en je zult zeker slagen in marrakech
boessa
Aan Toas,
Wat versta je eigenlijk onder btw zilver, weet jij ook hoeveel sterling erin zit ik bedoel daarmee de stempel wat erin staat moet geloof ik 950 sterling zijn dit is het zilvergehalte?
Nog een prettige dag en bedankt
925 staat er als het goed is in nieuw zilver(kweeniet zeker maar hoe lager het getal hoe minder zilver er in zit)
in oud zilver staat een merkje zonder cijffer(goed opletten of het echt zilver is!!!)
hoeveel wil je aan die armband uitgeven?
Ik had zoiets gedacht tussen de 70 en 80 euro ??
zo ik daar iets voor hebben?
ooh, dan zou ik zeker niet op de markt halen
voor 50 euro heb je echt al iets heel moois (en aparts)
zoal ik al zei, zilver kost 7dh per gram maximaal!
Ok bedankt zal er naar uitkijken als ik ga, moet me ook een tajine meebrengen, niet dat ze die in Belgie niet verkopen hoor, maar denk dat ze ginder wel mooier zijn ha ha mijn ventje zal tevreden zijn om te gaan shoppen, hij haat dat zoals zoveel mannen, maar mee moet ie.
Groetjes
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.